Stránka 1 z 1
Napsal: pon 06.04.2015 17:34
od pavproch
Chlopi, potřebuju poradit- dá se nějak eliminovat povrzávání v PuR uložení stabíků (při nedávné montáži KW V1 sem tam zároveň dal i tužší stabíky UUC včetně jejich PuR uložení) - vrže to za mrazu/sucha, jakmile jedu v mokru, tak to vrzat přestane, dyž je nad plus 10 tak to taky moc nevrže..... nějak ale nemám odvahu to nastříkat WD40 nebo jiným silikoňovým anti-vrzadlem.......

Napsal: pon 06.04.2015 18:43
od starML
Měl jsem ten samý problém u e39, chroupalo to při každém propružení. Zmizelo to jen po při jízdě v dešti nebo po vyjetí z myčky. Vystříkal jsem skoro celé WD-čko na všechny pohyblivé čepy a stále to vrzalo, jako starý gauč. Až jednou o dovolené odpadl program, tak jsem zajel do Honda Motors v Liptovském Mikuláši, kde starý technik postavil auto na kanál, další dva učni nasedali a vysedali a on si z kanálu sahal rukou na jednotlivé díly a hned na to přišel. Nejsilnější zvuky vydávaly díly 14 a 18, ale bylo to zadřené na šroubech 15 a 19
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30 . Po návratu z dovolené jsem ty ramena i šrouby vyměnil a OK.
U Tvého auta ty díly vypadají obdobně, jen označení bude jiné. Zajeď na kanál, "vrzni si" a rukou ten díl najdeš.
Napsal: pon 06.04.2015 18:49
od pavproch
dík za radu
Napsal: pon 06.04.2015 20:55
od MattyX
Vysvětlení je jednoduché... při montáži je někdo nenamazal. Při styku materiálů kov/PU je zapotřebí silentblok pořádně namazat, jinak se stane přesně to co popisuješ. Uložení rozdělej, použij jakoukoliv vazelínu, dej ji po celém průměru silentbloku a když sponu stáhneš vymáčkne se zbytek a vrzání se už neozve

Nejsi první ani poslední komu se to stalo

Napsal: pon 06.04.2015 21:01
od pavproch
no že mě to nenapadlo....
díky, provedu!
Napsal: pát 17.04.2015 19:53
od pavproch
namaázáno, vyřešeno, už nevržou.... kuju
njn, to je tak dyž člověk dělá něco poprvé...
