Stránka 1 z 1

Napsal: sob 04.04.2015 05:40
od gombo
Rozmyslam o sedme na denne jazdenie(teraz nato mam passat tdi pd 96kw)a preto to musi byt diesel.Jednu mam vyhliadnutu s hore uvedenym motorom,r.v.2004 a s malym najazdom (180tis.)Chcel by som vediet,ci je to dobry motor na denne jazdenie a cí nema nejake klasicke zavady+kolko asi vychadza spotreba.Clovek mi tvrdi,ze ma priemer 8litrov,co sa mi nechce verit.

Napsal: sob 04.04.2015 11:02
od TANN3R
Motor je to dobry, ale do sedmy urcite lepsi volba 45i s LPG. Vyjde to na jezdeni levneji.. 30d je v E65 lenochod.

Napsal: sob 04.04.2015 12:52
od gombo
Tak ja to chcem na vozenie z domu do firmy a naopak a to je mesto zapchy a asi 10 km tam,kde je povolena max 90tka.
Ked budem chcet jazdit svizne,tak na to mam 760Li a ML+CL

Napsal: sob 04.04.2015 15:15
od gombo
Tak ja to chcem na vozenie z domu do firmy a naopak a to je mesto zapchy a asi 10 km tam,kde je povolena max 90tka.
Ked budem chcet jazdit svizne,tak na to mam 760Li a ML+CL

Napsal: sob 04.04.2015 16:39
od TANN3R
Aha, tak pokud jde jen o spolehlivost, je to ta nejspolehlivejsi verze, hned po puvodni 135kw. Je to jeste stara koncepce s litinovym blokem a elektromag. vstriky. Prvni kusy ani nemely z vyroby DPF - coz by pro tebe byla servisne vyhra, na tak kratkych trasach..

Napsal: úte 07.04.2015 16:04
od M4we
Těm 8l bych věřil, pokud denně jezdí po dálnici, věřím, že se s tím 30d dá jet za rozumně.
Nechci rýpat, ale v případě že bych už měl ML,CL a 760, asi bych zůstal u toho passatu na dojíždění :D pokud bych vůbec něco takového řešil :)

Napsal: pát 01.05.2015 19:37
od gombo
Tak pomali odstranujem choroby M57D.Termostaty vymenene.vsetky filtre+olej+separator vymenene.Este ma cakaju zvody a sanie.Spotreba my zatial vychadza okolo 10(mix mesto,dediny,dialnica) a cakam,ze sa este znizi po vymene zvodov.