Stránka 1 z 1
Napsal: úte 17.03.2015 08:30
od louis
Při přívalových deštích nestačí kanálky odvádět vodu a ta proteče do interiéru. Napadlo mě, jestli by to nešlo vyřešit výměnou plastu kolem obvodu otvoru ve střeše. Namáte s tím někdo zkušenost? Díky!
Napsal: úte 17.03.2015 10:18
od inspi1981
Spis pročistit ty odtoky, aby to stihalo odtikat
Napsal: úte 17.03.2015 15:32
od louis
To jsem udělal jako první, za normálního deště problémy nenastanou, jen při těch přívalových tam toho těma škvírama nateče moc.
Napsal: čtv 26.03.2015 22:59
od rawen
Zkušenost mám, těsnění pomůže(54107199533+54137181349), ale hlavní problém je, že ty odtoky jsou na konci zúžené...takže se lehce ucpou... (sundat z. nárazník a zbavit se zúžení)...jo a zkontrolovat vodu pod rezervou.
Napsal: pát 27.03.2015 00:00
od louis
Díky za reakci! Máme každej jinou káru, já mám X5 E53/2006, vývody mám nahoře pod v rámu zadních dveří, otvory o průměru cca 1,5 cm, ucpaný nejsou, zkoušel jsem lít vodu do pootevřený střechy a zezadu to v pohodě vytékalo, z obou stran stejně, tak hledám řešení. Myslím, že výměna těsnění by mohla i snížit aerodynamický hluk v autě. Je demontáž a montáž těsnění složitá? Nějaká úskalí?
Napsal: úte 14.04.2015 20:06
od gsicbr
louis: ahoj, řešil si nějak to těsnění? Mám e91 a snížení hlučnosti by mě taky zajímalo.
Napsal: úte 14.04.2015 20:20
od louis
to gsicbr: Ahoj! Trochu jsem čekal, že se ozve někdo, kdo to už dělal, ale zatím nic. Sám jsem zatím nepokročil, bohužel jsem řešil závažnější věci (alternátor, výměna předního měchu, teď zase přetěsnění motoru...) Tohle je trochu kosmetika. Od doby co jsem si X5 koupil, dva roky jen opravuju a opravuju....
Napsal: stř 15.04.2015 12:24
od gsicbr
co máš za motor, že přetěsňuješ. Že by V8

Napsal: stř 15.04.2015 13:07
od louis
Jasně N62. Už mi olej dvakrát oddělal alternátor, poprvé jsem si naivně myslel, že stačí vyměnit legendární těsnění pod držákem alternátoru, ale to jsem ještě nevěděl, která bije....
Napsal: čtv 16.04.2015 19:52
od gsicbr
jj já a kámoš jsme měli 545i, takže přesně vím o čem mluvíš. Obě olejničky a jeho potkala ještě ta trubka skrz motor.
Napsal: čtv 16.04.2015 19:55
od gsicbr
ještě celá kvalita BMW jde pěkně do pr... Skoro přemýšlím, že se vrátím k e46. Tam znáš jen slovo koroze, ale závada ne. Teď mám e91 a taky má svoje bolesti.
Napsal: čtv 16.04.2015 20:40
od louis
Já už jsem starej pařez, a tak pamatuju dobu, kdy jsem se nebál jet i se starým autem kamkoliv s trochu lepším vercajkem v kufru. Měl jsem pár dieselovech Mercedesů a ty, pokud jsi nastartoval, tak tě nic už nezastavilo (žádnej předehřev nafty, čidla tlaku na comonrailu, filtry pevných částic atd atd.). Proto jsem přesedlal na benzín. Teď ale kromě nářadí vozím v kufru i mini NB s diagnostikou, bez který bych se nevydal nikam. Stačí v zimě na horách při -19 zamrzlej kompresor od podvozku a jseš bez čtyřkolky a péróvání a máš před sebou 800 km domů. Ještě lepší je opotřebovaný plastový (!!!) kolečko od serva mezinápravovýho diferáku, to potom kromě čtyřkolky a DSC vypne i ABS a to je potom jízda! O naprosto nahodilých poruchách spalování, při kterých ti DME povypíná klidně i tři válce najednou ani nemluvě.
Napsal: sob 18.04.2015 18:34
od gsicbr
koukám máš s tím pěkný srandy. Taky jsem šel do benzínů, a vrátil se k naftě. Je to asi kus od kusu, ale je fakt, že jsem neviděl N62, která by nebyla oblitá olejem. Ten xdrive jak píšeš mě překvapuje. Píše se o něm jako jednom z nejspolehlivějších na světě. Jinak teď mám common rail, před tím jsem ho měl a nemůžu na něj říct špatný slovo. Je fakt, že mám jenom se solenoidovým vstřikovačem a ty vydrží. Tak uvidím jestli se vrátím k N62 no nevím nevím.