Stránka 1 z 1
Napsal: stř 14.01.2015 19:46
od bifi8
Zdravím, mám podezření na vadný hydroměnič. Ukáže problém s hydroměničem diagnostika?
Napsal: pát 16.01.2015 11:28
od loyd-krismas
obávám se, že moc ne. Co ti to dělá?
Napsal: sob 17.01.2015 03:31
od bifi8
Při pomalinkém rozjezdu auto jakoby zaškube jak kdyby něco proklouzlo.
Samo na D to jede plynule, rychlejší rozjezd taky bez problému ale proste při pomalém rozjezdu (např R pomnalu do kopce) to zaškube. A je malinko cítit jak to při klidné jízde těsně před přeřazením zavibruje. Při ostřejší jízde nic. Jinak rychlosti tam padaj krásně bez škubnutí
Napsal: ned 18.01.2015 18:09
od soukupadam
Rád bych se k tomuto přidal.
Byl jsem projet dnes jednu 5, při jízdě na S a manuální režim to řadilo super, ale na D, to škublo když řadilo ze 4 na 5 bez plynu. Prostě když se zrychluje padne tam 4 a pustí se plyn, tak to na tu 5 pak škubne.
A mě zajímá jestli to dělá převodovka, měnič nebo to může být něco jiného díky?
Napsal: sob 24.01.2015 10:36
od soukupadam
Tak jak?
Napsal: sob 24.01.2015 14:00
od swamp
z vlastni skusenosti bud menic tece jakoze je praskly nekde podel svaru,nebo je vnitrni turbinka vymleta tedy jen ten tisicihran na kterem to cele sedi na trnu z prevodovky, takze nedava zadny tlak, jinou zavadu na menici asi ani nemuze byt, nesmrtelna hydro vec

za predpokladu vymeny oleju,, na me jedne e30 4hp22 cca 350tis a odesel prave ten tisicihran ,, ale na prevodovce ani naznak opotrebeni tedy na tom trnu

Napsal: pát 30.01.2015 18:06
od hungar
pokud to jakoby prokluzuje, později pokud předávaný výkon neodpovídá zmáčkutí plynu, či kolísají otáčky - houpou, tak je to obvykle hydroměnič. Repasovaný, který by měl kvalitou odpovídat novému kolem 20 tis. Kč plus práce, takže to není žádná láce, kolem třiceti klacků, ale mělo by to vydržet dalších 300-400 tkm.

Napsal: pát 30.01.2015 21:48
od Pazdi
zrepasovanej měnič za 20? koukal jsem na kaps
http://www.hydromenice.cz - vím, že na ně jsou reakce buďto skvělé, nebo hrozné:) - osobní zkušenost nemám, takže to neberte jako reklamu...ale je to tam tuším okolo šesti tisíc.
Napsal: sob 31.01.2015 21:49
od soukupadam
Já si právě s těma příznakama nejsem moc jistej, jelikož na S i manuál to řadí bez problému, jenom na D to škubne mezi 4 a 5 bez plynu. Taky si myslim hydroměnič, ale zajímá mě proč jenom na tenhle režim?
Napsal: úte 03.02.2015 19:52
od hungar
Hele, ptal jsem se na to přímo na jejich servisním zastoupení a ZF žádné díly na repase hydroměničů nedodává, takže pokud někdo repasuje, tak to buď musí vyrábět, či jim to někdo vyrábí, či to jinak kuliší! takže je otázka, jak to bude fungovat!? oni dávají za dvacet plus deset práci a spol. v podstatě komplet nový hydroměnič a normálně by hydroměnič měl vydržet 300-400 tkm, ale při slušném zacházení klidně i více. je to i trochu takový indikátor stáří auta. u auta, které má stočený počítač na 200 tkm a hydroměnič je v hajzlu, tak buď s tím jezdilo prase a pak nekupovat, či je to stočené tak na půlku a pak je otázka, zda si neříct o pořádnou slevu.
Napsal: pát 13.02.2015 18:17
od loyd-krismas
soukupadam: upřímně bych si u tebe spíš myslel, že to dělá převodovka.
hungar: nesouhlasím s tebou, některé díly se opotřebovávají (a hydroměnič mezi ně patří) nejen podle toho kolik najedou, ale i kde je najedou. Tedy po 100tis. na dálnici je daleko míň opotřebený něž po 100tis. ve městě. Hydroměniče běžně mezi 200-300tis. můžou odejít.
Napsal: pát 13.02.2015 18:37
od soukupadam
Myslíš, že diag by to mohla odhalit?