Stránka 1 z 1

Napsal: úte 13.01.2015 13:39
od Francis
Existuje pro nějaký model spojková lamela vícedílná (s pružinami, jako pro jednohmotový setrvák) na modernější větší převodovkovou mrkev s 22 drážkami?

Napsal: úte 13.01.2015 14:06
od Hanz
a co vzit tu co mas, predpokladam neodpruzenou, a dat z ni stred na tu odpruzenou (m5 e34 a pod)...?

Napsal: úte 13.01.2015 14:20
od Francis
Krajní řešení, které jsem připraven provést, nicméně kdyby existovalo nějaké jiné, méně pracné, uvítal bych to :-)

Napsal: čtv 22.01.2015 00:28
od Francis
Dárce pro lamelu by byl, a to hned několik: Volvo 960 2.0/2.3 turbo, Volvo 740 turbo, Mazda 323/IV BG 1.8 turbo 4WD.

Poptal jsem v několika eshopech, prý je to nedodatelné. Ještě že máme ebay :-)

Napsal: čtv 22.01.2015 12:14
od Francis
Nebudu zakládat nové téma, změnilnjsem předmět.

Má 120i lamelu spojky vícedílnou s pružinami nebo jednodílnou pevnou?
Nebo jak který kus či jak který region? Nebo je to podle data výroby?

Napsal: sob 24.01.2015 01:54
od MattyX
Francis píše:Nebudu zakládat nové téma, změnilnjsem předmět.

Má 120i lamelu spojky vícedílnou s pružinami nebo jednodílnou pevnou?
Nebo jak který kus či jak který region? Nebo je to podle data výroby?
Mychal z E30 fora to ma na první stránce u m3, že na 6q používal lamelu ze 120i ....

Napsal: sob 24.01.2015 10:17
od Hanz
Kdybych to ted řešil znova, dal bych 2-3 lamelu Tilton a 2hmotu, kterou bych co nejvíc odlehcil, výsledkem by bylo extrémně snadné a rychlé řazení (malé rotující hmoty k synchronizaci) a eliminace škubání (myslím si, neověřeno).
S odlehčenou 1hmotou a 2lamelou se to na 1,2,3 mohlo "roztrhnout", jak se motor dral za plynem, bohužel hrkavé rozjezdy a rázy to nedělají user friendly :-)

Napsal: čtv 05.02.2015 14:38
od Francis
Mělo by to být reálné foto 240 mm lamely 21 20 7 583 172, první informační vlaštovka.
Ví někdo, zda je to pravdivé?

Může existovat něco takového v 228 mm verzi?

Obrázek

Napsal: čtv 05.02.2015 23:50
od MattyX
To mi řekni, že když by jsi sehnal starou lamelu vzal z ní ten tisícihranej střed a nechal to předělat do 228 odpružené, že by to někdo neudělal. v Renovaku nebo podobných firmách tohle musí normálně řesit, ne ?

Napsal: pát 06.02.2015 00:02
od Francis
Mám vše potřebné, pevnou lamelu se středem 22N i "odpruženou" s 10N středem, ale třeba se najde něco bezpracného :-)

MMCH, v mezičase jsem zjistil, že mnou výše uvedená lamela má větší náboj, 26N o průměru 35 mm :-(