Stránka 1 z 1

Napsal: pon 24.11.2014 19:58
od Bozzek
Zdravím, omlouvám se jestli je to OT, ale nevíím, do jaké jiné sekce bych tento dotaz položil.

Potřebuji poradit ohledně výběru auta. Vemu to bez keců a stručně.

Požadavky:

cena kolem 40 000
sedan
manuální převodovka
minimální koroze
6válcový motor :D, 4válec NE
spotřeba nerozhoduje, radši bych benzín, zas tak často jezdit nepotřebuji
Auto potřebuji na ježdění za slečnama, takže pohodlí a vzhled taky hrají roli.

Jednou měsíčně jedu za rodiči 200km tam a zpátky. Občas po Praze na nákupy

nebo si jen vyjet provětrat hlavu na venkovskou silnici.

Nepotřebuji žádného trhače asfaltu ani základ na závoďák.

Mám vytápěnou garáž a plno věcí si dokážu opravit sám.

Kolem 40t bych rád koupil a na okamžitou investici budu mít 10t.

Momentálně mám v hledáčku:

E39 520 a 523 se dá sehnat nejlíp
E36 320 a větší, ale těch je na prodej pomálu
E34 520 a větší, tady už mam strach ze skryté koroze a celkového stavu
O výbavu mi až tak nejde, stačí klima.

Díky za všechny názory a rady :)

Napsal: úte 25.11.2014 11:19
od jazet
Ahoj. Za tyhle peníze je nejlepší volba e36.

Napsal: úte 25.11.2014 18:28
od Bozzek
Joo bylo by to asi nejmenší riziko, je hodně kusů a dílů. Koukam do SRN a za 40000 se tam dá najít 325i "top zustand" uplně v pohodě.

Napsal: úte 25.11.2014 20:54
od Foldas
Taky bych to viděl na e36 a jedna malá rada DVOULITR JE NA PIČU

Napsal: úte 25.11.2014 21:07
od Bozzek
Když už, tak budu brát to nejsilnější, zas takovej cenovej rozdíl v tom neni. Jen nevim jestli je moc velkej rozdíl mezi 323i a 325i

Napsal: úte 25.11.2014 22:24
od geforce
je...325 je M50/TU a 323 je M52...323 řekl bych na běžný ježdění lepší,protože míň žere a charakter motoru je trošku jinej...ale jinak je to jen uškrcená 2.5...A jinak na E39 za 40 bych se vykašlal..s největší pravděpodobností to bude pěkná vražda

Napsal: úte 25.11.2014 23:04
od kurevtor
nevím no, pro mě by teda E36 jasná volba nebyla.. vim, že je to subjektivní, ale to auto mi připadá strašně strarý.. :lol:

Napsal: úte 25.11.2014 23:10
od geforce
to je subjektivní,protože za 40 tisíc nekoupíš zánovní F10tku :lol: :lol:

Napsal: úte 25.11.2014 23:15
od kurevtor
fakt? :lol: škoda :lol:
za 40 pořídíš auto před smrtí tak jako tak, vzal bych raději tu E39, ale možná i jinou značku..

Napsal: úte 25.11.2014 23:22
od geforce
za 40 by byla relativně pěkná 4 válcová 36tka..s šestiválcema to bude o dost horší,ať už to bude 36tka nebo 39tka....ale bude levnější dát do pucu 36tku..a Bozzek píše,že má na okamžitou investici 10K,takže tady moc na výběr neni

Napsal: stř 26.11.2014 00:32
od Angelos
Teď jsem hledal pro kamaráda 4 válcovou E36 taky do 40, chtěl teda jenom Touring, takže se mi dost zúžil výběr. Byl jsem se podívat asi na 5 aut a většina schnilá zespoda, hodná na vyvaření a ty co byly ucházející, tak zas jinej problém :D

Já bych zas uvažoval i o tý E39, předFl 520i - 523i bez výbavy by se dala sehnat do 40 a hlavně nehnije (tolik).

Napsal: stř 26.11.2014 00:43
od MattyX
Felicia za 40 bude v lepším stavu jak E36 za 40 :lol:

Je to blbý, ale většina těchto low cost aut bude technicky v horším stavu a hlavním nepřítelem je koroze ;)
Ono E39 za 40 jako taky žádná výhra a už vubec ne 520i 8O :lol:

Napsal: stř 26.11.2014 01:07
od geforce
felicia za 40 musí být zánovní šperk :lol: :lol: a 39 520i netřeba komentovat :D ...ale na druhou stranu...radši bych jezdil v rozložený 520tce než ve filetě

Napsal: stř 26.11.2014 01:41
od Bozzek
Chci zůstat u bmw, i kdybych se na něj chodil jen dívat do garáže a občas ho s kámošem potlačil po dvorku :D

U nás ve zmrdostátě se do 40 koupí fakt maximálně pěknej čtyřválec a nebo šestiválec, kterej je druhej den prodanej, případně ze známosti. Spíš koukam do Německa, tam už se za ty peníze sežene o dost lepší kousek, at už e36 nebo e39 a s lepší údržbou ze strany majitele, i když to jak kdy, taky to jsou jen lidi. Jen nemaj tak často potřebu s někym neskutečně vyjebat jako tady.

Na okamžitou investici si vyčlením 10t, ale to neznamená, že pak už do toho nic nevrazim. Kdo ví, třeba si do ledna našetřím ještě víc a koupim kolem 50t.

Dvoulitrům se budu snažit vyhnout. Dneska jsem kecal s jednim klubákem a ten si třeba dvoulitr vzal (e36), protože zbytek auta byl opravdu "top zustand" a plně opečovávaný. Uvidim, na co narazim.

Kdybych to shrnul, tak je vlastně jedno jestli e36 nebo e39, ve finále půjde stejně jen o stav. E36 sice působí už staře, ale to svezení je v tom fakt o dost svižnější než v pětce. Jak jsem již řekl, dokážu se přizpůsobit. Ocenim jak lehký svižný auto, tak i těžší a pohodlnější.

Moje první E36 jednašvestka jezdila jak drak po běžný údržbě a to mě stála 24000. Nebejt těch prahů KO, tak si ji snad i necham na to popojíždění. Podělal to zas přístup "pat a mat", vycpat novinama a zakytovat, dělat jako že se nic neděje. Někdo si s tim dal fakt hromadu práce, protože to nešlo vůbec poznat, dokud jsem nezvedal auto heverem. To snad bylo snadnější to zavařit :D Holt někdo ke svému autu přistupuje jako k laciné děvce a to si ani ta jednašvestka nezasloužila.

Napsal: stř 26.11.2014 08:41
od paveld
Zas radši zachovalýho 2 litra, kterýho je reálný za ty prachy sehnat než polomtrvou 323-328. On to je špatnej motor jen v porovnání právě s tím, že se dělali i větší obsahy. Být to nejvýkonnější motor co se do E36 dává, tak si ho chválí dost lidí :-).

Napsal: stř 26.11.2014 08:53
od jawamaniak22
Tak jak píše Bozzek, byl jsem to já o kterém klubakovi se zmiňuje, dovezl jsem si z něměcka nádhernou e36 touring v "top zustand", byla v přepočtu za 55tis. s kompletní servisní historií a v plné palbě!, sice 320i ale nechápu zatvrdilost některých kteří tvrdí že 320 je na piču a nebo že za ty prachy se dá koupit jen vražda.... 320 je na piču pokud to chceš na drifty, prasení a tvuj hlavní důvod pořízení auta je zrychlení z 0 - 100 ale na klasický dayly car je to daleko víc jak postačující a když si chceš užít a vytočíš to tak to taky umí potáhat. Netvrdím že 323 není lepší ale každý rozumný člověk který chce aby mu auto vydrželo dá přednost top stavu před lepší motorizací i když vím že má +- stejnou spotřebu, navíc jak tu každy ví, přehodit 320 za 323 je to nejmenší.