Stránka 1 z 1
Napsal: úte 11.11.2014 22:02
od soukupadam
Ahoj, může mi někdo popsat jakej je rozdíl mezi režimem S a D u automatu?
Myslim tim, jak to funguje a co se při tom děje?
Díky
Napsal: úte 11.11.2014 23:47
od hurvajs77
D je klasický režim
S je pak sportovní, takže víc točí motor
technicky pak S vytáčí tebe na pumpě... :-D
Napsal: stř 12.11.2014 11:34
od Velvetek
D řadí dříve, drží se při běžné jízdě v nižších otáčkách.
S drží déle kvalty, než přeřadí na vyšší, dříve podřazuje.
Např. jedu na D, motor se drží na nějakých 1400 - 1500, přeřadím na S, motor se pak snaží udržet třeba kolem 2000 ot/min.
U nafty v tom nějak extra velkou výhodu nevidím.
Napsal: stř 12.11.2014 12:16
od pragdejf
Převodovka je chytra jak opice, mezi s a d jsou jenom dva rozdily. S nepousti otacky tak nizko a u D je trochu otupela hranice, kdy to tam zacne sazet ty kvalty jak v S rezimu. Ale kdy na to budes v D slapat jak do zeli, tak se to bude chovat jako by tam bylo Sko.
Napsal: stř 12.11.2014 20:51
od soukupadam
Kdysi dávno, mě někdo říkal, že při rozjíždění do kopce si mam manuálně zařadit jedničku, že se D rozjíždí na dvojku. Je to blbost?
Napsal: stř 12.11.2014 21:44
od ACDC
S taky brzdí motorem.
Napsal: stř 12.11.2014 21:50
od Velvetek
To rozjíždění - nespletl si to ten člověk spíše s tím, že se říká, že automat má tkz. zimní režim a že v zimě máš právě manuálně řadit 2 pro rozjezd v horších podmínkách? Tedy naopak?
Napsal: stř 12.11.2014 21:54
od ACDC
Taky jsem někde zahlídnul, že se v D snaží rozjíždět na dvojku. Však hydroměnič
Napsal: stř 12.11.2014 22:20
od soukupadam
Ne, se zimou to nemělo nic společnýho. Není tedy možné, že se S rozjíždí na jedničku a D na dvojku? Možná je to blbost, ale snažim se to nějak dopátrat.
Napsal: stř 12.11.2014 22:39
od Blackie
To je divný ne,proč by se to normálně rozjíždělo na dvojku? Navíc to poznáš sám podle toho jak to řadí...
Na ten zimní režim jo,ale na D a S to jede na jedničku
Napsal: stř 12.11.2014 23:10
od hurvajs77
to je fakt hodne divny, s tou dvojkou
Napsal: čtv 13.11.2014 09:02
od Hanz
neni to divny, jednicka je hodne kratka (vyjezd z garaze ve svahu a pod), na dvojku se to bezne rozjizdi, kdo neveri, at si da manualne jednicku a kouka na rychlost/otacky...
Napsal: čtv 13.11.2014 10:05
od hurvajs77
věřím Vám, schválně si to vyzkouším :-)
Napsal: čtv 13.11.2014 11:10
od soukupadam
Mě to právě napadlo, když jsem se rozjížděl na S tak to řadilo strasně brzo nahoru, že to bylo spíš takový cuknutí při rozjezdu. A na D se rozjíždí plynule.