Stránka 1 z 2
Napsal: stř 29.10.2014 22:14
od pavproch
Na e90post sem našel zajímavou informaci - zdá se, že po ujetí 300tis km u 3er generace e9x (pravděpodbně se týká hlavně NA R6 benzínů) přestane fungovat ukazatel servisní výměny oleje a je nutno jej deaktivovat...
Wtf?
Je tu někdo s tak vysokým nájezdem?
Napsal: stř 29.10.2014 23:23
od vita11
že by už BMW natvrdo počítalo s životností 300tis km a pak žduchnout ze skály?

Napsal: úte 04.11.2014 12:46
od majkouch
s mým průměrným ročním nájezdem budu mít 300tkm v roce 2040, takže to zatím řešit nebudu...
Napsal: úte 04.11.2014 14:21
od vita11
jsou tady takoví, kteří jsou té metě daleko blíž

Napsal: úte 04.11.2014 14:59
od pavproch
třeba já už su v půlce (za 3 a1/2 roku)
Napsal: úte 04.11.2014 15:09
od majkouch
tak se to pak jen deaktivuje, to taky nebude problém ne? ohlídat si kdy člověk mění olej, na to stejně nekoukám na BC...
Napsal: úte 04.11.2014 18:15
od xyron
majkouch: souhlas...

Napsal: úte 04.11.2014 19:29
od hurvajs77
souhlas, mě ukazuje 30tis, ale jezdím tak 10 - 12tis
Napsal: úte 04.11.2014 19:35
od pavproch
no, esli sem si zapamatoval správně co se psalo na e90post, tak to potem trvale hlásí proběhlou výměnu woleje, čili proto sa to musí deaktivovat, viz ta servisní informace výše...
Napsal: úte 04.11.2014 21:52
od vita11
tak to z toho dokumentu, co jsi postoval nahoře vyplívá
btw. dá se nastavit i aby BC hlásil olej třeba po 10tis km. A auta z prémiového segmentu 21. století si hlídat "manuálně" výměnu oleje je návrat zpátky do Favorita
Napsal: úte 04.11.2014 22:25
od Kani
vita11 píše:tak to z toho dokumentu, co jsi postoval nahoře vyplívá
btw. dá se nastavit i aby BC hlásil olej třeba po 10tis km. A auta z prémiového segmentu 21. století si hlídat "manuálně" výměnu oleje je návrat zpátky do Favorita
Ty premiovy segmente

Napsal: úte 04.11.2014 22:50
od vita11
A ne snad? To že je to vyjetá vrána, ještě neznamená, že to není premiovka

Napsal: úte 04.11.2014 23:08
od Kani
vita11 píše:A ne snad? To že je to vyjetá vrána, ještě neznamená, že to není premiovka

Ono to nebude tak horke s tou vyjetou vranou.
Napsal: úte 04.11.2014 23:13
od vita11
S třema kilama za hrbem už to nebude zrovna novátor

ale je to samozřejmě silně idividuální věc .... viděl jsem auta s najetou stovkou (opravdu reálnou) a pomalu jsem se bál do toho sednout a na druhou stranu jsem viděl auta, kterým na budíku svítilo přes 300 a byly v super kondici
Napsal: stř 05.11.2014 11:29
od Kani
Prave, vzdycky je to o majitelich a samozrejme i kus od kusu dneska.
Z uplne jineho soudku...znamy taxikar najel na prvni Fabii 1.2 HTP 500000km a motor umrel az pak, dal tam jiny a jezdi dal, sice pristrojovka vypada jak barevna hudba kdyz to nakopne, ale porad to jezdi. Vim o jinych kteri meli sotva tretinu a on to mel vylozene jako spotrebni zbozi a nechoval se k tomu kdovijak hezky.
Napsal: stř 05.11.2014 12:23
od vita11
Najet s HaŤaPkou půl milonu, to už chce fištróna ... většinou ty motory nevydrží ani zlomek toho.
Je to stavěné do města na důchodcovské ježdění (navíc blbě) a ti co mají trochu nájezd takovým stylem určitě nejezdí, takže to většinou umře daleko dřív. Tak to klobouk dolů před pánem taxikářem

Napsal: stř 05.11.2014 13:39
od pavproch
jj, doba, kdy NA motor najezdil milion bez GO je už dávno pryč.... (v okolí mám dva medvědy a jednu omegu).... a tak vím o jedné 5er 25tds, co má už mega apůl, sic po GO, ale blok je původní....
Napsal: stř 05.11.2014 13:57
od Kani
Holt uz to neni co to byvalo. Ja mam na m50b25tu +/- 295tkm a krome toho, ze jsou slyset hydrostely (budu resit) tak motor je rekl bych hodne v pohode.
Napsal: stř 05.11.2014 14:06
od Francis
Mám E36 Compact, v současnosti s 472k km a jezdí a jezdí.
Napsal: stř 05.11.2014 14:40
od vita11
tvůj kompakt se nedá moc brát jako příklad ... tam je z původního auta asi tak ta kastle
