Stránka 1 z 1

Napsal: pon 27.10.2014 21:13
od WITT
Zdravím

Nějaká témata tu jsou, ale ne moc přehledně a s nejasnou odpovědí.
Proto jsem se rozhodl založit toto téma, které pak do budoucna možná i někomu pomůže, až bude řešit situaci kdy bude mít v hájí katalyzátor ..

Na svém autě (530i) mám katy ještě snad dobré, ale asi jednou přijde ta doba kdy budu řešit co a jak..

Nový katalyzátor stojí balík, ale prodávají se "sportovní" katalyzátory, které stoji kolem 3000,- , což je ve srovnání s katem co tam má být rozdíl, ALE.. údajně vydrží méně a trošku pozmění zvuk. Co pak emise? Co lambdy ? Co jsem si všiml, tak sportovní katalyzátory nemají díry na sondy..

Jak řešíte vysypaný nebo přicpaný katalyzátor vy? Kupujete nový orig, druhovýrobu, sportovní, nebo kucháte vše ven a pak řešíte problémy s lambdama?

Myslel jsem si, že bych jen tak preventivně katy vyměnil, proč ne .. po těch letech už v sobe něco mít asi budou, a motoru by se asi lépe dýchalo, i když žádné problémy nemám, ale užitečná věc by to mohla být ne?
Možná to moc řeším, a měl bych investovat do něčeho užitečnějšího, ale prostě mě to zajímá, a rád dám autu "čerstvý vzduch" :)

Napsal: pon 27.10.2014 21:35
od starML

Napsal: pon 27.10.2014 21:50
od WITT
starML: Tvých popisů, informací a rad si moc cením, děkuji, přečetl jsem od tebe mnoho cenných příspěvků.

Napsal: stř 29.10.2014 12:10
od Hanz
M54 muzes predelat sw do ne-EU4, tzn. nebude mít post katové lambdy a nebude řešit funkčnost/přítomnost katů... typicky při instalaci sportovních laděných svodů...
mimochodem na M54B30 to má udělat nárůst 18PS (pasujou tam z S50, ale musí se u příruby na hlavu rozříznout, dotáhnout k hlavě, ohnout a pak svařit pod novým úhlem, jinak se dotýkají bloku/převodovky)...
až nebudu mít co dělat... :-)