Stránka 1 z 1

Napsal: stř 15.10.2014 19:51
od Zvahlav
Servus, mám menší problém a nevím si rady ... diagnostika čistá.

Jedná se o motor M52B20, nižší výkon, sporadicky chípne (i v tahu), zhruba od 3000ot/m jde trhaně ručička otáčkoměru, ale auto vlažně zrychluje bez otřesů ... Spotřeba paliva stejná, mírná spotřeba oleje (už od doby co auto mám).

Budu vděčný za jakékoliv rady a návrhy řešení.

Napsal: stř 15.10.2014 20:33
od LUBEC
co treba ucpany vyfuk-vysipany katalizator?
ucpany palivovy filtr?

Napsal: stř 15.10.2014 20:37
od Foldas
Jaká to byla diagnostika? můj tip vadný snímač kliky

Napsal: čtv 16.10.2014 05:59
od jawamaniak22
muj tip na spotřebu oleje je separátor a zpětné vedení oleje (pokud nemá auto najeto pulmega a misto oleje dehet)

Napsal: čtv 16.10.2014 15:08
od Fx
Můj tip je taky separátor a hadice kolem něj. Nezdá se to, ale po letech jsou zteřelé, často popraskané a saje to přes ně falešný vzduch, což může způsobovat i to cukání. Taky bych mrkl na koleno mezi váhou vzduchu a klapkou.

Napsal: sob 18.10.2014 13:40
od Zvahlav
Diagnostika byla Carsoft. Jinak čidlo kliky mě taky napadlo, ale jak říkám diagnostika čistá ... a na internetu jsem nikde nenašel odporové hodnoty pro dané čidlo, abych to změřil.

Výfuk průchozí a tlak paliva je taky v pořádku.
Zbytek projdu během dneška, když to stihnu.

Napsal: ned 19.10.2014 08:07
od Foldas
M52 ma hallův snímač tam měřením odporu nic nezjistíš

Napsal: pon 20.10.2014 19:07
od Zvahlav
Už jsem taky zjistil ... domníval jsem se, že je tam indučka jak u M50. Nicméně osciloskop pomohl, byl to Hallův ... :)

Takže vyřešeno, všem děkuji.