Stránka 1 z 1

Napsal: úte 27.05.2014 12:57
od Kolafa
Zdar, rešim problém
cuká mi auto a pátrám, čím to může být. Odešlo mi turbo (to už mam nový) ale furt to cuká 1200-1800 otaček, hlavně studeny.
Zkratim to, jedna z možností, co mi byla nabídkuta je, že se mi trochu ucpal DPF, jak to turbo odchazelo, ze tam naprdělo vic oleje, než je dobry. Zni to logicky, ale videt do toho neni, takze nevim.

Co se chci ale zeptat?! Na netu, ale i zde jsem našel spousty řešení, odkazů, videí, fotek atd co s tim dělat:
- dát nový .... zatim se mi nechce
- vyndat ho a pročistit venku
- nechat ho na autě a pročistit ho Liqui Moly
- nechat ho na autě a pročistit ho nejakym pripravkem do nafty

Zaujala me prave ta posledni moznost, nicmene jak jsem procital navody, jak by to melo fungovat, tak pisou, ze to snizi teplotu nutnou pro spalení usazenin, tudiz ze se to driv a lip vypali ...

Moje otazka, pokud takovy pripravek, napr. http://aditiva.heureka.cz/wynn-s-diesel ... ecifikace/ ... nemůže to ovlivnit i bod vzplanuti nafty, kdyz se to do ni leje?
To by asi nebylo moc dobry, aby bouchala driv, nez pri uplny kompresi?

Mate s tim nekdo zkusenost????

diky

Napsal: úte 27.05.2014 22:28
od hungar
ahoj, obecně problém čištění DPF chemicky má jeden nedostatek. v DPF se usazují nespálené zbytky popela, které postupně DPF zanáší a pak neproběhne řádně regenerace. pokud si v tomto stádiu, tak přípravky nepomohou už z principu. jediné co pomáhá je čištění, když firma vyfouká tlakově bez chemie atd. popel, co to dá, pak to v peci vypálí, udělá perfektní regeneraci a následně zase vyfouká a udělá v peci regeneraci. tam je záruka, že to DPF bude fungovat super, skoro jako nové, pokud to udělají dobře. problém je, že na BMW za to dáš tak 7-10 tis. Kč, ale mělo by to vydržet tak 80% životnosti nového a nový pod dvacet asi nekoupíš. teď se mi dělá na druhém rodinném autě tato regenerace, dávají i záruku 3 roky nebo 100 tkm, což je fér, nový bych dal nejméně 20 litrů, vyčištění včetně všeho kolem zhruba 7 litrů, včetně montáže a demontáže.

Napsal: úte 27.05.2014 22:32
od hungar
ahoj, obecně problém čištění DPF chemicky má jeden nedostatek. v DPF se usazují nespálené zbytky popela, které postupně DPF zanáší a pak neproběhne řádně regenerace. pokud si v tomto stádiu, tak přípravky nepomohou už z principu. jediné co pomáhá je čištění, když firma vyfouká tlakově bez chemie atd. popel, co to dá, pak to v peci vypálí, udělá perfektní regeneraci a následně zase vyfouká a udělá v peci regeneraci. tam je záruka, že to DPF bude fungovat super, skoro jako nové, pokud to udělají dobře. problém je, že na BMW za to dáš tak 7-10 tis. Kč, ale mělo by to vydržet tak 80% životnosti nového a nový pod dvacet asi nekoupíš. teď se mi dělá na druhém rodinném autě tato regenerace, dávají i záruku 3 roky nebo 100 tkm, což je fér, nový bych dal nejméně 20 litrů, vyčištění včetně všeho kolem zhruba 7 litrů, včetně montáže a demontáže.

Napsal: stř 28.05.2014 11:32
od Kolafa
zdar, jo diky. neco na tom asi bude. Tady na foru je i podobny postup, co ty popisujes, nicmene delano doma. Ted jsem byl v Inveltu, delali mi diagnostiku a ukazovalo to zadnej signal z DPF a prej byl uvolnenej kabel. Tak to zapojili zpatky a zatim, musim zaklepat, to jede v pohode. Mozna se uvolnil pri vymene toho turba, ale nechci to zakriknout. Uvidim po nejaky dobe! No a taky jsem vzal jinou naftu, konkretne MaxxMotion Diesel, ma to mit nejakou jinou biosračku.

Napsal: stř 28.05.2014 11:50
od Kolafa
jeste k ty cene novyho, koukal jsem na eBay treba todle mi neprijde tak drahy, otazka je, co to je zac ... http://www.ebay.com/itm/BMW-X3-2-0-E83- ... 2576338155

Napsal: stř 28.05.2014 20:27
od hungar
aditiva atd. fakt nefungují a to čištění dělají firmy, nevím, zda to někdo dá doma, ale asi jo, to vyfoukání je o vysokém tlaku, ale vypálit v peci, nevím kdo má tak velkou pec, aby tam držel správnou teplotu a toto pořád dokola. tam co jsem dával forda, tak mají sw, který dokáže cca. odhadnout, zda už je dpf blízko totálnímu ucpání a u mě to celkem sedělo, bratrovi se dpf ucpalo o 20 tkm později než mám já, ale já dávám aditiva - vif a tam obecně vzniká více nespálených zbytků, takže ucpání dpf nastane o chvíli dříve