Napsal: úte 27.05.2014 12:57
Zdar, rešim problém
cuká mi auto a pátrám, čím to může být. Odešlo mi turbo (to už mam nový) ale furt to cuká 1200-1800 otaček, hlavně studeny.
Zkratim to, jedna z možností, co mi byla nabídkuta je, že se mi trochu ucpal DPF, jak to turbo odchazelo, ze tam naprdělo vic oleje, než je dobry. Zni to logicky, ale videt do toho neni, takze nevim.
Co se chci ale zeptat?! Na netu, ale i zde jsem našel spousty řešení, odkazů, videí, fotek atd co s tim dělat:
- dát nový .... zatim se mi nechce
- vyndat ho a pročistit venku
- nechat ho na autě a pročistit ho Liqui Moly
- nechat ho na autě a pročistit ho nejakym pripravkem do nafty
Zaujala me prave ta posledni moznost, nicmene jak jsem procital navody, jak by to melo fungovat, tak pisou, ze to snizi teplotu nutnou pro spalení usazenin, tudiz ze se to driv a lip vypali ...
Moje otazka, pokud takovy pripravek, napr. http://aditiva.heureka.cz/wynn-s-diesel ... ecifikace/ ... nemůže to ovlivnit i bod vzplanuti nafty, kdyz se to do ni leje?
To by asi nebylo moc dobry, aby bouchala driv, nez pri uplny kompresi?
Mate s tim nekdo zkusenost????
diky
cuká mi auto a pátrám, čím to může být. Odešlo mi turbo (to už mam nový) ale furt to cuká 1200-1800 otaček, hlavně studeny.
Zkratim to, jedna z možností, co mi byla nabídkuta je, že se mi trochu ucpal DPF, jak to turbo odchazelo, ze tam naprdělo vic oleje, než je dobry. Zni to logicky, ale videt do toho neni, takze nevim.
Co se chci ale zeptat?! Na netu, ale i zde jsem našel spousty řešení, odkazů, videí, fotek atd co s tim dělat:
- dát nový .... zatim se mi nechce
- vyndat ho a pročistit venku
- nechat ho na autě a pročistit ho Liqui Moly
- nechat ho na autě a pročistit ho nejakym pripravkem do nafty
Zaujala me prave ta posledni moznost, nicmene jak jsem procital navody, jak by to melo fungovat, tak pisou, ze to snizi teplotu nutnou pro spalení usazenin, tudiz ze se to driv a lip vypali ...
Moje otazka, pokud takovy pripravek, napr. http://aditiva.heureka.cz/wynn-s-diesel ... ecifikace/ ... nemůže to ovlivnit i bod vzplanuti nafty, kdyz se to do ni leje?
To by asi nebylo moc dobry, aby bouchala driv, nez pri uplny kompresi?
Mate s tim nekdo zkusenost????
diky