Stránka 1 z 2
Napsal: stř 14.05.2014 22:16
od tomko
zdravim premyslim o koupi 2.5vanos nebo 2.8 zajima me spotreba a porovnani vykonu, byl jsem odhodlany koupit 2.5vanos ale co jsem cetl na netu, tak vsude same zaporne reakce na 2.5, co doporucite vy odbornici, 2.5 nebo 2.8

Napsal: stř 14.05.2014 22:25
od Foldas
2,8
Napsal: čtv 15.05.2014 07:42
od Qido
2.8 novější motor, spotřeba lepší.
By mě zajímalo co jsi četli za reakce na 2.5?
Napsal: čtv 15.05.2014 08:28
od Francis
By mě zajímalo, která 2.5 to byla? M50B25TU (325i) a nebo M52B25 (323i)?
Napsal: čtv 15.05.2014 16:33
od tomko
Byla to M50 141kw, o 323i byly jen dobre recenze snad zadnou jsem nenasel zapornou
Napsal: čtv 15.05.2014 16:40
od xander8387
řekl bych že 325 je lepší jak 323...
jinak já mám 2.5 bezvanos...zaleží co je pro tebe dobrá spotřeba. Mě přijde vpohodě. Zrovna včera jsem třeba jel oktávkou 1,6 a spotřeba vyšla skoro stejně a přitom to vůbec, ale vůbec nejede...prostě pod 6 válcu už nikdy nejdu...
Ale v budoucnu taky plánuji hodit 2,8 místo 2,5..
Napsal: sob 17.05.2014 21:36
od stenlie
M50 má charakteristický projev ... A myslím že velmi hezký projev . Od 3500 ot zatahuje
U M52 je už to není tak markantní
Jednou jsme jeli ve 3 na sraz M50 325i r93 , M52 323i r95 ,M52 328i r98
Bratr M50 spotřeba 7.6 ,
Johny M M52 spotřeba 7,8 ale je potřeba říct že si cestu i trochu užíval

Já M52 328i Tour spotřeba 7.3
jeli jsme za spolu takže je to porovnatelný .
2.8 asi nej volba spotřeba / výkon a dnes už i trochu víc ceněné

Napsal: ned 18.05.2014 08:40
od Ondra23
Kam na ty čísla spotřeby chodítě s 2.8 sem se snad pod 9l nedostal to jezdíte jak čepičáři ne? Řek bych že 7,5 l na 100km je už dost přehnaný.
Jinak 2.5 je větší výběr a jsou i levnější pokad chceš pěknou 2.8 tak si připlatíš. Pokud peníze zas tak neřešíš tak rozhodně 2.8
Napsal: ned 18.05.2014 09:40
od Francis
Při jízdě "na klobouka" rychlostně spolu s nedělními výletníky není problém kolem 7,5 ltr/100km se dostat. Vlastní zkušenost s 323ti a 328ti.
Napsal: ned 18.05.2014 09:51
od Macek_One
Tak pro všechny
E36 328i
Cesta domu a nazpátek a to z Mladé Boleslavy až na východ SR celkově 1400km mi to sežralo přesně 60 litru na 700km ( cesta domů) ale pozor průměrná rychlost 92 km/h a na dálnici min jak 150 nebilo, málokdy méně takže tak průměr 8-9 litru spíš 9, na klobouka se dá dostat pod 8 ale tak jezdit? radši ani nevyjíždět
E36 320i
Stejná cesta, jízda spíš předpisově a spotřeba 7,5 - 8l
Jen pro porovnáni Škoda octavia 1.6 75kw 2008 r.v
To samý jízda lehce nad limit průměr 6.2l dle ukazatele i tankováni slušné

Napsal: ned 18.05.2014 09:58
od Francis
328ti s sáním z M50 (víc koní víc žere) se sekvenčním LPG mám běžný dlouhodobý průměr 10 ltr/100 km LPG. Je v tom město s využíváním dynamiky auta, dálnice 150-160 tacho, mimo dálnice 120-140 tacho.
Výše zmíněných 7,5 bylo několikrát na benzín na ověření, zda je motor a vše kolem OK.
Napsal: ned 18.05.2014 17:28
od Ondra23
Francis píše:Při jízdě "na klobouka" rychlostně spolu s nedělními výletníky není problém kolem 7,5 ltr/100km se dostat. Vlastní zkušenost s 323ti a 328ti.
Aha tak to bude tim že já jezdim rychlostně daleko před nedělními výletníky.
Jinak při takovejch jízdách jak píšeš na klobouka a rychlosně spolu s výletníky to pak podle mě postrádá smysl si pořizovat auto s takovým objemem.
Napsal: ned 18.05.2014 23:03
od gsicbr
je jasný, že se dá jet na spotřebu kolem 7,5l, ale to se nedá dlouho vydržet a postrádá to smysl mít v autě 2,5l nebo 2,8.
Napsal: pon 19.05.2014 07:02
od Filozof
Vlastní zkušenost že i 7er dokáže v 728i jezdit dálky za 7,5litru ale je to 100-110km/h po dálnici a je to párkrát do roka v tom autě to vypadá že jedu 40

Průměr kolem 9,4-9,6litru benzínu o 200kg težším autě něž je 3er.
defakto 328i jezdí podle toho jakou nohou kolem 9-10litru průměr. Je to podle mě jeden z nej motoru M52. Spolu s 323i.
Dá se jezdi za více ale to už je papíry a samé předjíždění a vytáčení motoru nebo velice klidně na pohodu o něco méně ale těch 9-10litru je prostě dobré vědět.
Zase kdo jezdí málo nemusí řešit spotřebu zda žere auto 9,1l nebo 9,6l průměrně je už uplně jedno. Stačí jedna oprava na autě a spotřeba nehraje roli.
A kdo jezdí hodně bude mít LPG. Nebo si udělá přestavbu. Pak jezdí za polovinu a vubec nebude koukat na spotřebu akorát natankuje plnou za 900-1000kč a pak jezdí cca 550-600km. Tak jsem jezdil s 5er 525i 141kw vanos M50 sedm let. Skvělé auto a motor byl držák nedám na něj dopustit
Takže dneska vybírat e36 jdu do 2,8i protože je to novější motor jak M50 a vzácnější i při prodeji. Pojistka kolem 3tis ročně je v pohodě.
Hlavně vybrat dobré auto v pěkném stavu, at pak ty opravy nejsou dražší než cena veškeré spotřeby za další 3 roky provozu

Napsal: pon 19.05.2014 23:31
od jurasis
Ondra23 píše:
Jinak při takovejch jízdách jak píšeš na klobouka a rychlosně spolu s výletníky to pak podle mě postrádá smysl si pořizovat auto s takovým objemem.
Chyba lávky...

Výkon mám proto, abych si v případě krizové situace mohl vybrat, jestli přibrzdím nebo ujedu... S malým výkonem máš jedinou možnost: modlit se...
A když mám náladu, zablbnu si (když jedu sám)...
528i (M52B28) tour, AUTOMAT !, hmotnost 1790kg pohotovostní, při jízdě striktně podle pravidel spotřeba 9l/100km (plný kufr a 2,5 pasažérů)... Normální průměr (přískoky 10 km do práce) 10-11l/100km
(S 318 TDS jsem jezdil za 11 litrů nafty a na dálnici do kopce (Loděnice D5) jsem musel vypnout klimu, aby se to nezastavilo...)
PS: nejúspornější mám plynulou jízdu při cca 100km/hod.
Napsal: úte 20.05.2014 07:18
od Filozof
Jurasis: hele máme stejnou váhu +- 30kg mám 728i automat taky M52B28.
A to nemám bez výbavy auto ale spíše lepší střední výbava.
Takže e38 7er není těžká pokud je tam jen R6. Musím to auto převážit se mi nechce věřit techničáku kde píšou 1760kg.
Akorát velice dlouhé kvalty co se týče automatu. super na nízkou spotřebu na delší jízdu ale horší na zrychlení cca 9s 0-100km.
Oproti 525i R6 manuál je to klidnější auto pro rodinku, zato užasné pohodlí

Napsal: úte 27.05.2014 23:20
od tomko
no parada

a koupim nejakou 2.8 v coupe do 70 000 v dobrem stavu ?

Napsal: stř 28.05.2014 21:55
od jurasis
Mno tak život je otázkou priorit...

Napsal: ned 15.06.2014 20:45
od J0HN3C
Já jsem koupil 328i. Celkem se mi zamlouvá ta pružnost a možnost provést tam nějaké drobné úpravy. Nádrž jsem měl za 8,5l když jsem v klidu jezdil delší trasy ale třeba i 11l když jsem jezdil víceméně po městě jak dement. Nicméně neměnil bych. Zvažuju i LPG.
K dotazu, jestli za 70kKč hezké coupe, tak asi jo, ale abys byl technicky skoro top, nachystej ještě 20 tisíc na úvodní servis.
Napsal: pon 16.06.2014 06:33
od Filozof
no jo ale kolik přijde 325i-328i v e46 ? dneska se pohybují taky kolem 70-110k. Není lepší si připlatit za novější model ? Často se najde rovnou v LPG tak koupit e46 s LPG alespon 325i nebo 328i.
330i jsou drahé většinou chtějí za ně ranec. Nebo má nějaké závady pokud je levnější.
Ceny se dost přibližují takže je to na člověku zda chce starší e36 nebo novější i bezpečnější e46. Sedan má celkem pěkné ceny. U kupéčka je to o něco více.