Stránka 1 z 1

Napsal: úte 22.04.2014 17:10
od xander8387
Ahoj, mám takovej (prozatím) menši problém, zajímal by mě váš názor, jestli se jedná o paliv. čerpadlo, které tipuju.

Cca každý 3. start (nikdy né ranní) je horší - startuju dýl a čekám až to chytí, startér točí, tak předpokládám, že čekám na palivo. A když se stane tento problém se startem tak chvíli po rozjedu auto nechce táhnout a zničeho nic se rozjede. To se však stává zatím zřídka.

Zahřátej motor, vysoký otáčky... nikdy nebyl problém s dodávkou paliv.

Takže vidím to buď na palivovej filtr, nebo spíš čerpalo, co vy?

jinak e36 325 bezvan, ale to je stejně asi jedno :-)

Napsal: sob 26.04.2014 20:31
od xander8387
Možná i mírný pokles výkonu... co myslíte?

Napsal: pon 28.04.2014 19:19
od xander8387
:banan:

Napsal: pon 28.04.2014 21:33
od Speedy
Tipuju to na cidlo vacky nebo kliky. Cerpadlo bud jede nebo nejede. Zajed na diagnostiku, ktera rekne vic.

Napsal: úte 29.04.2014 05:40
od xander8387
Tam jsem prave byl a vůbec nic. Mám jedno čidlo váčky doma, tak ho zkusím. ;)

Napsal: pát 02.05.2014 22:37
od xander8387
Tak čidlo vačky nepomohlo. (nové orig bmw)
Myslíte, že to může byt klikové? Na diag je vše ok.

To čerpadlo je teda blbost jo?
Ještě jsem si řikal jestli ne baterka? Jak jsem zjistil, má 10 let. Ale co mě od toho odrazuje je fakt, že studeny a mrazivý starty jsou jak z učebnice...I když jsem někde na forku četl, že na tohle baterka komusi pomohla..
Co myslíte?

Napsal: sob 03.05.2014 12:48
od Speedy
A co hadice za váhou vzduchu případně k volnoběžnýmu ventilu? Někdy se zasekává i volnoběžný ventil a to na diagnostice není poznat. Musím konstatovat, že něco podobného se mi teď 2x stalo u 323i během půl roku a zatím jsem to neodhalil. Typicky se to stane, když nastartuju, ujedu 2-3m(ne km) a pak vypnu motor.

Napsal: pon 05.05.2014 15:13
od xander8387
Tak hadice jsem prozatím nekontroloval.
ALE

Nemůže na to mít vliv také snímač polohy škrtící klapky? Jelikož když blbě startuju a začnu šlapat po plynu tak to chytne líp se mi zdá.

Jinak, ještě jsem vypozoroval, že když se studeným autem brzdím motor, tak auto někdy celkem slušně pocukává. Mohlo by to spojené s tím špatnym startem?

Napsal: úte 06.05.2014 11:48
od SvitaE36
Nemohl by to být regulátor tlaku paliva na liště? :)

Napsal: úte 06.05.2014 15:00
od xander8387
No, mohl asi :lol: Existuje jiný způsob, jak to zjistit, než kus za kus? :D