Stránka 1 z 1

Napsal: pát 04.04.2014 21:42
od Roggy
Zdravím klubáci,
po delší odmlce, zaviněné prací, se na Vás opět obracím. Vzhledem k tomu, že jsem musel minulý rok prodat svoji E46 z rodinných důvodů (bohužel ženský autům nerozumí) potřeboval bych radu co si zvolit. Vzhledem k tomu, že bydlím v DE je jedinou volbou auto odsud.
Mám tyhle dvě vybraný - a jsou hodně odlišná. Potřebuji znát Váš názor a postřehy. A pak bych potřeboval sehnat jednoho či dva mechaniky z jižních Čech, kteří rozumí BMW a byli by ochotní se jet se mnou na ně podívat (samozřejmě že nikoliv zadarmo) a auta jednoduše prolézt skrz na skrz. Kamarád mechanik vzal kramle 300km daleko (zase ženská) a vůbec se mu se mnou za hranice nechce. No nic dost bylo keců -

http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 83&asrc=st

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT

Měl jsem služební 320d a jezdilo se mi s ní perfektně ale to i s mojí E46 318 se mi jezdilo skvěle tak nevím. Spotřeba je mi ukradená jestli bere 6l nebo 11l tak mi prosím nepište, že mám vzít diesel páč žere míň :-) 330i jsem chtěl vždycky sice v combi ale sedan je taky luxus

Napsal: pát 04.04.2014 22:06
od Mischel
Čau, pokud se nepletu tak se celkem hodne serou převodovky u smg, nebrat! Leda predelat na manual :wink:

Napsal: sob 05.04.2014 08:56
od fanousek
Taky souhlasím, určitě volit manuální, smg je sázka do loterie.

Napsal: sob 05.04.2014 17:28
od Roggy
Ok tedy takze volba 320d nebo zustat u 330i?

Napsal: sob 05.04.2014 19:12
od fanousek
Záleží na tom co preferuješ (nafta/benzín), 4hrnek, 6hrnek....

Napsal: sob 05.04.2014 20:48
od vita11
chceš poradit jestli volbu srdce nebo rozumu? :lol: pokud neřešíš spotřebu, tak běž do 330i ... navíc u některých 320d byl problém s rozvodovým řetězem

Napsal: úte 08.04.2014 07:30
od Roggy
Mě přijde, že benzín by byla taky lepší volba. Do teď jsem vlastnil 5 aut z toho dva benziny a 3 nafty a vždycky jsem měl z benzínových motorů lepší pocit. A BMW benzíny to je skvělý ježdění - motory krásně zabírají plynule a ne jako u nafty kdy sepne turbo a auto vyletí.

Napsal: úte 08.04.2014 07:38
od Filozof
Nechápu jak někdo může řešit dilema mezi 330i a 320d to jsou uplně jiné světy.

330i je prostě pro radost z jízdy jak jízda, zvuk tak zátah zrychlení je parádní.

320d byla primárně vyrobená k úspornější variantě kdo jezdí kvanta kilometrů.

Rozhodně 330i pak už je lepší jen M3.

Navíc se na spotřebu nekoukáš nevim nad čím váháš.

Napsal: úte 08.04.2014 07:52
od Roggy
Spíš tam bylo váhání mezi dvěma konkrétními vozy viz odkaz. s různými motory.
2,0d jsem nikdy neměl tak mě zajímaly zkušenosti s motorem. Ale jak říkáš je to pocitu z jízdy :-)
Jsem už týden přilepený k internetu a hledám a hledám ale prozatím nic co by mi nafackovalo a řeklo jeď pro něj. Nevím jestli jsem moc vybíravej :-(

Napsal: úte 08.04.2014 09:37
od blackjack
320d néééé :) sám jsem příznivcem nafty, ale tohle se v bmw moc nepovedlo, je to čtyřválec a hodně ufoukanej. Nejede to špatně, ale ten motor nepatří zrovna mezi držáky...

Být ve stavu, kdy bych neřešil spotřebu, je to naprosto jasný... 330i!!!

Napsal: stř 09.04.2014 13:16
od Filozof
on existuje LPG pro ty co hodně jezdí. Já jsem měl 525i s LPG 7let ted jsem prodal a mam na benzín 728i která prostě jezdí jen víkendy a dá kolem 10-12tis ročně takže tam je to na zvážení zda bude LPG nebo ne.

Ale prostě BMW a R6 je to to nejlepší a ještě pokud to je v 3er a má to 200koní nebo víc. (325i-330i) To je pak radost řídit takové auto. Zvuk síla zátah ale i pohodová jízda a poslouchat motor nebo se jen tak kochat krajinou je to moc fajn.

Jinak motor 3litr dokáže klidnou jízdou dálky kolem 7,5litru uplně bez problému. Průměr je většinou kolem 10litru. Ale stojí to opravdu za to si najít pěkný kousek a pak si ho koupit a mít radost po každém nastartování auta...