Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: čtv 06.03.2014 08:59
				od TomassR90
				Má to smysl?Jaký na to máte názor ?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 06.03.2014 09:36
				od Miguel
				Kdyby to němělo smysl tak to asi nikde nenabízej. Každej plyn má fyzikální vlastnosti jiný a proto je dusík prostě do pneu lepší. Z vlastní zkušenosti: dával jsem komplet nové pneu + náplň dusík a za dva roky jsem ty gumy nedofukoval.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 06.03.2014 09:49
				od TomassR90
				tak on se v dnešní době nabízí každej produkt, co nic navíc nemá,kromě ceny, a lidi to kupujou - když máš gumy a disky v pořádku, tak přeci nemusíš dofukovat 

 ale díky za názor 
edit: 
http://www.pneumatiky.cz/info/nezkracuj ... -pneu.html
 
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 06.03.2014 10:05
				od alan
				Mě řekl jeden letitý praktik, že výrobce pneu počítá s běžným vzduchem a právě zvýšený tlak při zahřátí dlouhou jízdou např. po dálnici je zakalkulován do předepsaného tlaku. Tzn. pokud použiješ plyn, přijdeš o možnost automaticky tvrdší gumy při dlouhé jízdě.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 06.03.2014 13:16
				od Miguel
				
Vzhledem k tomu, že právě klasický vzduch mění roztažnost podle teploty tak to bohužel pravda není. Dusíku je to jedno. Když ti jde o cenu tak bez dusíku ušetříš 120,-Kč 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 06.03.2014 14:41
				od Vlasta
				Trochu fyziky, kolikpak je dusíku ve vzduchu?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 06.03.2014 16:35
				od vita11
				hodně  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 06.03.2014 18:04
				od dogeatdog
				Miguel píše:Kdyby to němělo smysl tak to asi nikde nenabízej. 
Musíš být ideální zákazník  :palec: 
Samotný fakt, že kdokoli nabízí cokoli neznamená nic jiného, než to, že se najde dostatek lidí, kteří to zakoupí - simple like that.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 06.03.2014 19:44
				od Vlasta
				vita11 píše:hodně  

 
78,91 %