Stránka 1 z 2
Napsal: pon 03.03.2014 20:28
od Dyx
Mate prosim nekdo osobne konkretni zkusenosti s bionaftou B100 v motorech ktere se davaji do modelu F20, E90-F30, F10-F11, F01,F12,F25, F34 atd. ? Prosim pouze o konkretni prakticke zkusenosti (neptam se na to co kdo doporucuje a nedoporucuje protoze to "nekdo povidal nebo nekdo nekde pise"). Predem dekuju

Napsal: úte 04.03.2014 12:00
od hurvajs77
Za to tě tu ukamenují... Můj názor je, že za bionaftu by se měli sekat hlavy. Ať si to zemědělci lejou do traktorů a nebo nepěstují řepku, kreténi.
Nehledě na to, že výrobce to snad přímo zakazuje. Můj bratr tankoval normální biosračku a zkurvil motor. Osobně mi jakékoliv množství biosračky v naftě vadí.
Na druhou stranu, je to každého volba, pokud ji chce tankovat, ať tankuje.
Napsal: úte 04.03.2014 14:01
od Dyx
hurvajs77 píše:Za to tě tu ukamenují... Můj názor je, že za bionaftu by se měli sehat hlavy. Ať si to zemědělci lejou do traktorů a nebo nepěstují řepku, kreténi.Nehledě na to, že výrobce to snad přímo zakazuje. Můj bratr tankoval normální biosračku a zkurvil motor. Osobně mi jakékoliv množství biosračky v naftě vadí. Na druhou stranu, je to každého volba, pokud ji chce tankovat, ať tankuje.
Prosim o upresneni do jakeho auta (pri kolika km) lil tvuj bratr presne jakou "biosracku" (B30?? B100) tankovanou kde a do jakeho auta jake motorizace jakeho roku vyroby ? Kolik na to najel km a v jakem stavu bylo auto nez to tam zacal lit? Vis na 100% ze kdyby tam tu "biosracku" nelil ze by ten motor "nezkurvil" ? Co kdyby tam naopak tu "biosracku" nelil a ten motor "zkurvil" daleko rychleji ??

Napsal: úte 04.03.2014 14:34
od hurvajs77
Netuším jakou tam dával, ale vím, že to byla bio. Auto dostal po rodičích s nájezdem cca 80tis, bylo zánovní a motor šlapal jako hodinky. On na tom měl nájezd nějakých 140tis vlastních, takže celkem 220tis. Auto bylo Nissan Almera, 1.9tdi tuším.
Já osobně si myslím, že biosračky josu to největší hovno, co můžeš tankovat. Jediný plus co možná má, je že lépe maže.
Napsal: úte 04.03.2014 15:11
od carlos0111
Nevím, proč se pořád ptáš na následky použití bionafty v motorech BMW, podle tvého příspěvku ji tam už stejně liješ tak jezdi a můžeš nám pak předávat tvé zkušenosti, které používáním bionafty ve svém autě získáš, podle mne jen samá negativa, už to, že musíme akceptovat podíl bio složky v běžné naftě mnohým z nás radost nedělá, viz reakce členů fóra na tvůj příspěvek ("pozdrav nového člena F10")
Napsal: úte 04.03.2014 16:44
od Dyx
carlos0111 píše:Nevím, proč se pořád ptáš na následky použití bionafty v motorech BMW, podle tvého příspěvku ji tam už stejně liješ tak jezdi a můžeš nám pak předávat tvé zkušenosti, které používáním bionafty ve svém autě získáš, podle mne jen samá negativa, už to, že musíme akceptovat podíl bio složky v běžné naftě mnohým z nás radost nedělá, viz reakce členů fóra na tvůj příspěvek ("pozdrav nového člena F10")
no ja mam dosavadni zkusenosti s jinymi auty jen pozitivni a mam odpor k tomu davat do jakehokoliv auta fosilni sracky a jeste k tomu podporovat ropnou mafii

. Staci ze motorovy olej musi byt fosilni.
Ja naopak povazuju za velmi dobre, ze se da konecne sehnat kvalitni bionafta bez jakehokoliv podilu ropne fosilni slozky....
Ale kdo se nepta nic se nedozvi (nekdy i ten kdo se pta, ale alespon to zkusil

.
Napsal: úte 04.03.2014 16:47
od Qido
Ono by stačilo si přečíst servisní knížku nebo návod k obsluze, kde bude určitě napsáno, že na bionaftu se jezdit nesmí. Možná i na víčku nádrže.
No prostě je to blbost.
Napsal: úte 04.03.2014 16:50
od e155
Myslíš, že tady ti napíše někdo něco jiného než v tématu 5er? Nenapíše.
1. zkuśenosti s těmito motory zde má minimum lidí, jestli vůbec někdo
2. máme svá auta rádi, tak proč riskovat? Když ti jednou jasné uvede, že na to palivo jezdit nemáś a ty na néj jezdíš, tak je to tvoje blbost.
A než vymýšlet p..oviny s Powerboxem, zkus tam natankovat tu Vervu a možná dosáhneš lepšího efektu.
Napsal: úte 04.03.2014 19:15
od Qido
Dyx píše:... mam odpor k tomu davat do jakehokoliv auta fosilni sracky a jeste k tomu podporovat ropnou mafii

. Staci ze motorovy olej musi byt fosilni.
Ja naopak povazuju za velmi dobre, ze se da konecne sehnat kvalitni bionafta bez jakehokoliv podilu ropne fosilni slozky....
Nezlob se na mě, ale to myslíš vážně? Opravdu asi nevíš jak svět funguje a co je monokultura řepky za svinstvo pro zemědělství, zvěř a ekologii.
Napsal: úte 04.03.2014 19:48
od darklord
Cital si navod na obsluhu svojho auta? Keby si cital, tak by si vedel ze naftove motory BMW maju v uzivatelskej prirucke napisane, ze smies tankovat len naftu snizkym obsahom siry a s obsahom biozlozky do 5%. A verim tomu ze ak to auto stihnes skurvit v ramci zaruky, tak ti po rozbore nafty z nadrze zaruku zrusia.
Napsal: úte 04.03.2014 20:38
od kosh
hurvajs77 píše:Za to tě tu ukamenují... Můj názor je, že za bionaftu by se měli sehat hlavy. Ať si to zemědělci lejou do traktorů a nebo nepěstují řepku, kreténi.
Nehledě na to, že výrobce to snad přímo zakazuje. Můj bratr tankoval normální biosračku a zkurvil motor. Osobně mi jakékoliv množství biosračky v naftě vadí.
Na druhou stranu, je to každého volba, pokud ji chce tankovat, ať tankuje.
Zemedělci pěstují řepku a ostatní plodiny pro výrobu bionafty kvůli zisku z prodeje. Ani jeden normální zemedělec by si naftu do traktoru za 4mega rozhodně nenalil. Bionafta je výmysl zelených mozků z EU a podnikatelé v zemědělství jsou jen ti, kteří vlastní část půdy, na které se pěstují prvoplodiny pro výrobu příměsí do nafty.
Takže když to schrneme tak v kretén je ten, kdo si bionaftu koupí v domění, že je chytřejší než všichni lidi na světě a ušetří. Prostě klasický český blbeček

Napsal: úte 04.03.2014 21:07
od Dyx
Qido píše:Ono by stačilo si přečíst servisní knížku nebo návod k obsluze, kde bude určitě napsáno, že na bionaftu se jezdit nesmí. Možná i na víčku nádrže. No prostě je to blbost.
Jasne a hlavne ze ve vsech servisnich knizkach pisou jenom pravdu a cistou pravdu.. a take samozrejme ve zpravach a v televizi nam take rikaji jenom pravdu a cistou pravdu

Napsal: úte 04.03.2014 21:27
od e155
Jestli chceš přijít o záruku je tvoje věc. Pokud ti to za to stojí

Jinak ještě bys tady mohl napsat VIN tvého auta, až ho budeś prodávat jako ojeté, abychom ho poznali

Napsal: úte 04.03.2014 21:30
od blackjack
Dyx: Srovnávat servisní návod k obsluze s televizí už je silný kafe... Ale každý svého štěstí strůjce... Jen to ignorujte, lejte si tam co chcete, neohřívejte auto, nedochlazujte, neměňte olej, protože to je tam taky napsaný... To že ty servisní knížky nikdo nečte, ještě neznamená že tam nejsou důležité věci...
Jen doufám, že si někdy nekoupím auto po někom takovém... Proto bych byl taky pro to VINko

:D
Napsal: stř 05.03.2014 08:16
od Qido
Jak píše blackjack. To samé olej. Proč tam dávat dražší olej se správnou specifikací, když olej od Starlinu je taky olej.
A komentář Dyxe o televizi?

No comment! Televizi nemám.
Kolegu bych popravdě velmi rád potkal na živo. Nemyslím to zle, ale jeho názory mě takřka fascinují.
Napsal: stř 05.03.2014 10:08
od Dyx
blackjack píše:Dyx: Srovnávat servisní návod k obsluze s televizí už je silný kafe... Ale každý svého štěstí strůjce... Jen to ignorujte, lejte si tam co chcete, neohřívejte auto, nedochlazujte, neměňte olej, protože to je tam taky napsaný... To že ty servisní knížky nikdo nečte, ještě neznamená že tam nejsou důležité věci...
Jen doufám, že si někdy nekoupím auto po někom takovém... Proto bych byl taky pro to VINko

:D
Bez ohledu na to ze jezdim na kvalitni naftu "s vyssim podilem bioslozky" nez je uvedeno v servisnim manualu

) musim nektere veci uvest na pravou miru trosku, neb nejsu blazen:
Samozrejme ze F10 budu ohrivat a dochlazovat (stejne jako vsechny predtim)
Samozrejme ze u F10ky budu menit olej (orig. pod znackou BMW vychazi nejlevnejsi) a dokonce mozna o zkratim interval vymeny (podle lab. analyzy).
Nerikal jsem ze VSECHNO co je v servisnich knizkach je blbost ale ze ne vsemu slepe verim podobne jako televizi atd.
Napsal: stř 05.03.2014 10:38
od Qido
Z toho se nevykecáš.
Napsal: stř 05.03.2014 10:49
od hurvajs77
Za svoje cesty jsem nikde v zahraničí neviděl, že by nějaká pumpa nabízela biosračky. A proč asi? Nevěřím tomu, že biopalivo je kvalitní, nehledě na to, každý servisák potvrdí, že biosračka auto ničí, resp. motor. Na to člověk nemusí číst ani návod k autu. Měl jsem teď půjčenou jako náhradní auto F30, rok starou a na víčku nádrže bylo "NO BIO". Nehledě na to, že i u nás biosračky prodávají jen malé pumpy, u renomovaných firem bio nenajdeš. Třeba němci jsou držgrešle a šetřílci, i hodně ekologové a v německu jsem bio neviděl.
Napsal: čtv 14.05.2015 13:25
od Falcon
drobné info z vlákna o čističi vstřiků...
bibikuba píše:TEC 2 000 bude opravdu asi fungovat,jako následek používání bionafty-čisté,v jedné firmě,spousta KO vstřiků-zalepené!!Nejdříve výměna vadných vstřiků a nyní bez výměny-pouze čištění,na vlastní okruh TEC 2000.Přípravek se zatím osvědčil-jestli bude nějaký vedlejší problém po čištění není zatím známo ale fakt to funguje!
Napsal: stř 27.05.2015 09:38
od bibikuba
nechci tu propagovat bionaftu-taky mi smrdí

napíšu ale pouze info pro zakladatele tématu..Vím o spoustě lidí,kteří jezdí na čistou B100,popřípadě míchají s čistou naftou,aditivují atd.Jsou to ročníky v rozmezí 98-06 tdi,hdi,dti.. Krom toho,že to smrdí,pokles výkonu je znatelný a musí se častěji měnit olej v motoru a naft.filtr jsem neslyšel,že by s tím někdo měl sebemenší problém.Otázkou je,zda se to vůbec vyplatí-nájezd km s přihlédnutím k častějšímu servisu a tak.Velmi důležitým faktorem je myslím stav palivového potrubí,Bio jak známo vzhledem k použití rozpouštědel čistí,rozpouští a následně ucpává.