Stránka 1 z 2

Napsal: úte 18.02.2014 10:00
od Filozof
tady někdoprodává celej KIT do auta.
Prej když se to dobře naladí tak úspora je cca 30-40procent paliva.

http://auto.bazos.cz/inzerat/32291261/T ... -paliv.php

Tak mě zajímá zda to funguje a zda znátë někoho kdo stím jezdí či jste stím sami experimentovali.

Prej kdo to má špatně namontované tak mu to moc nefunguje a kdo naopak tomu rozumí a má to dobře seřízené a jezdí spíše klidněji nebo středně rychle prej pocítil slušný rozdíl ve spotřebě. Kdo jezdí brzda plyn tak nic moc stejně mu to auto žere jako tank i bez toho. Tak jsem to alespon vyčetl z mnoha diskuzí a článku. Prý jde o poměr HHO vytvořeného vzduchu a paliva a čím jede člověk klidněji tím více se to projeví protože HHO je ve větším poměru ku palivu.

Tady nějaké videa z instalací.
BMW X5
http://www.youtube.com/watch?v=aQxLIzo9hvQ

tady další E36
http://www.youtube.com/watch?v=f6wAoaFH5Lo

je toho plnej internet a jsou lidi co to vychvalují ale nikdy jsem to neviděl naživo jak to doopravdy funguje nebo je to mýtus a blbost?

Napsal: úte 18.02.2014 10:07
od jarda
Obrázek

Napsal: úte 18.02.2014 11:16
od Filozof
Proč by si to pak tisíce lidí kupovali a montovali do aut?

Pochopím vstřikování vody do sání - používalo se v RALLY ale toto mi není jasný. Přijde mi že ochudí směs díky oblbnutí lambda sondy a tím jedou vlastně na chudou směs.

To se mi podařilo na LPG. Taky bych dokázal jet trasu za 6litru LPG ale problem je že bych tímto mohl oddělat motor, kdyby byla chudá směs lpg. 8O

Jsem ochotnej to koupit pokud mi to prokazatelně sníží spotřebu o 30procent měřené na stejné trase tempomatem na stejné rychlosti za stejných podmínek.

Jsem zvědavej co by na to řekl prodejce. :D

Napsal: úte 18.02.2014 11:39
od Kani
Obrázek

Napsal: úte 18.02.2014 11:40
od Filozof
a co říkáte na vstřikování vody do sání ?
Používalo se u Rally ?

tady je zajimavé diskuze ... :-)

http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=12949

nebo

http://www.techblog.cz/technologie/vstr ... otoru.html


tady je M5 s tímto vstřikováním vody do motoru vybavena

http://www.youtube.com/watch?v=tTSlAXWJBKk

tady je pěkné video jak to pracuje 8O :P
http://www.youtube.com/watch?v=HkPFZWd8wj4

Vypadá to moc dobře.

Napsal: úte 18.02.2014 11:43
od Kani
Pokud se nepletu tak vstrikovani vody do valcu bylo za ucelem chlazeni (lepsi spalovani, lepsi vykon) a pouzivalo se prvne v leteckych motorech. Pohledam....


Nasel sem:
http://en.wikipedia.org/wiki/Water_injection_(engines)

Ja vedel ze ta leta stravena na virtualnich kridlech k necemu budou :lol:

Napsal: úte 18.02.2014 13:46
od vita11

Napsal: úte 18.02.2014 21:44
od Filozof
HHO jsem zavrhl ale co to vstřikování vody do sání ? :-)

znáte někoho kdo má takto upravené auto nebo kdo to už někde realizoval a dalo by se sním o tom promluvit ? Kolik to přijde a co to přinese.

Napsal: stř 19.02.2014 00:08
od hurvajs77
Filozof píše:Proč by si to pak tisíce lidí kupovali a montovali do aut?
Jednoduchá, protože lidi jsou jen tupý ovce a jakmile slyší sleva nebo úspora, tak koupí ikdyž je to šunt... Hlavně, že ušetří :-D

Napsal: stř 19.02.2014 00:23
od scooter_x
hurvajs77 píše:lidi jsou jen tupý ovce a jakmile slyší sleva nebo úspora, tak koupí ikdyž je to šunt... Hlavně, že ušetří :-D
A na tomhle principu dneska funguje Kaufland, Tesco a podobní... ;)

Napsal: stř 19.02.2014 09:13
od hurvajs77
nejen oni, řekl bych že 95% všeho a nejen v ČR

Napsal: stř 19.02.2014 11:47
od IlikeU
HHO nefunguje testováno.

Vstřikování methanolu s destilkou 50/50 mi snižuje spotřebu o 4l na 100. Resp měl jsem dlouhodobou 12l/100 po demontáži se zvedla na 16l/100 stejný styl jízdy, stejné cesty.

Napsal: stř 19.02.2014 12:46
od Filozof
I like : Super a kdo to montuje a kde a za kolik ?

Máš nějaké větší info kolem toho ? 8O

Klidně SZ. ¨

Má to nějaké negativa na motor ?

Napsal: stř 19.02.2014 14:02
od hurvajs77
Jen to napiš sem, ať se tu pobavíme :-D Já to nechápu...

To Filosof: nerejpu, ale proč se na to ptáš?

Napsal: stř 19.02.2014 16:02
od Filozof
Ale on nemyslí HHO ale vstřikování vody/methanolu do sání spolu s benzínem a vzduchem v sání.... To se používalo hodně v RALLY :-D

Takže to je známá věc.

Jenže on to používá v 335i což je Biturbo motor a bojím se že to nebude tak aplikovatelný jako na klasickou atmosféru...nebo že přínos tam nebude takovej.

http://www.youtube.com/watch?v=HkPFZWd8wj4

Napsal: stř 19.02.2014 16:18
od Hanz
tehle temat je tu asi 5, nikdo si to tam neda, protoze mu prijde cpat do motoru vodu jako scifi, pritom to jde az do pomeru 20:80 voda:palivo...
uplne vidlo reseni je omotat svody medenou trubkou, voda se zmeni na paru a ta jde do sani... cele se to da jeste napojit na vyfuk, kdy tlak plynu tlaci z nadobky adekvatne dle zatizeni vic vody do okruhu, proti problemu se studenym motorem staci zapojit obyc solenoid ventil spinany bimetalem (brani vstupu vody do sani pri chladnem motoru, uzavre privod k trysce)... AEM pouziva el rizeni vct el cerpadla a trysky, coz je nej reseni...

Napsal: stř 19.02.2014 21:30
od pragdejf
A to si mi pripadal jako chytrej kluk. Vstrikovani vody do sani je fajn. Ale pro turbomotory, kde odpareni vody sebere vzduchu teplo a tak se zmensi jeho objem. Timpadem je snazsi ho stlačit a turbina tam toho naladuje vic. Metanol je tam spis jako historickej pozustatek, aby to nezamrzalo ve velkejch vyskach. A pro atmosferickej motor, kde jaksi není zadny turbo neni, spis podtlak, je to kontraproduktivni. Takze o tom prestan filozofovat a budto odlehci nohu a nebo, a to je kapitalni myslenka, zacni vic vydelavat, aby si nemusel naklady na palivo resit.

A proc to lidi kupujou? Protoze, a i kdy je to hnusny, tak 90% lidi na svete sou uply idioti.

A HHO nebudeme vubec resit. Predpokladam, že po precteni clanku na dfensu uz si si otlouk hlavu o zed.

Napsal: stř 19.02.2014 21:58
od Filozof
ok takže závěr je takovej že nemám prudit takovejma otázkama a mám šetřiř na 4-5litra. :lol:

Nebo 335i kde se to dá uplatnit díky dvěma turbínám.

To byla jen otázka do pléna a čekal jsem, že mi někdo z vývoje aut odpoví. Případně z dílny kdo staví motory a upravuje.

Já sám v tomto oboru nejsem kovanej a nemám tady nikoho z dílnou motosportu kde bych si šel pokecat, a co si nezjistím prostě nevím.

Těch možností úprav motorů je tolik, že by to chtělo asi nějakou specializovanou knihu od lidí z oboru. Jaké jsou možné cesty atd.
Ideálně BMW motory.

Napsal: čtv 20.02.2014 09:20
od hurvajs77
pragdejf píše:...Takze o tom prestan filozofovat a budto odlehci nohu a nebo, a to je kapitalni myslenka, zacni vic vydelavat, aby si nemusel naklady na palivo resit...
Tak to jsi bodl do vosího hnízda... Psát tady na fóru, že když máš opici, musíš mít banány je skoro sebebražda...

Napsal: čtv 20.02.2014 09:42
od Filozof
mě prostě technologie a možnosti zajímají.
Stejně jako kvalitní nano oleje Millers oil které hodně motoru pomohou a VIF do benzínu tak i jiné specialitky.

Vstřikování vody do motoru je finančně náročné a vím že je lepší jezdit s lehkou nohou nebo prostě to neřešit.

Myslel jsem že tady krom běžných uživatelu co jezdí s BMW jsou i lidi hodně technicky na úrovni a něco by o tom řekli případně odkázali.

Jak je vidět M5 e39 to využivá viz odkaz.

A to že by měl člověk mít prachy na BMW a jiné je jasná věc o to se tu nikdo nepře. :lol:

Ale raději místo této technologie vrazím do údržby auta a pojedu na dovolenou za ty ušetřené prachy.