Stránka 1 z 2
Napsal: stř 29.01.2014 17:59
od RomanV
Chci se zeptat, jakou naftu preferujete? Ktera je nejlepsi? Slysel jsem hodne chvaly o Verve, ale chci se ujistit ze zkusenosti uzivatelu, ci tomu tak je, nebo existuje lepsi?
Diky
Napsal: čtv 30.01.2014 09:02
od chip
Eurooil je údajně bez biosložky. Ale nemám to samozřejmě ověřené, ani na naftu nejezdím

.
Napsal: čtv 30.01.2014 12:50
od hurvajs77
Já nevím, přijde mi to všechno skoro stejné. Ikdyž je pravda, že pocitově se mi zdá auto po Vervě živější. V létě jsem byl v Německu, tankoval jsem u Aralu, což by mělo být nej palivo podle testů a rozdíl s českou naftou jsem nepozoroval. Bral jsem 8 nádrží... Takže opravdu netuším.
Napsal: čtv 30.01.2014 14:07
od harmonica
Tak já zasebe mužu říct že VERVA je asi to nejlepší co můžeš dát dieselu. Jezdím na VERVU prakticky každou druhou nádrž a je to znát v dynamice, tichosti motoru a spotřebě(což je nepodstatné když připlacíš 1,5kč na litru). Dělám to hlavně kvůli vstřikům a pocitu že autu dávám maximální péči. Což jsem si prakticky ověřil když mi začal blbnout jeden vstřik a po natankování Vervy si i ten vadný vstřik dokázal "skoro" elmiminovat.
hurvajs77: já teda minulej rok bral v Německu vícekrát u ARAL/OMW a bylo to jak vzít vervu u nás. Tzn. kvalita nafty je úplně jinde než v ČR. Což dokazuje i spousta testů kteří si dělají přímo fanoušci značek. Viděl jsem takových testů na ford/vw/audi fórum spousta. To platí i pro ČR.
Napsal: čtv 30.01.2014 14:19
od hurvajs77
Přikláním se k názoru, že Verva je fakt dobrá.
Předminule, když jsem byl v Německu, tak jsem to cítil také. Dokonce mi i spotřeba padla o 1.5l dolů. Naposledy jsem to tak moc necítil. Možná je to tím, že jsem tenkrát nejezdil moc pro Vervu, což teď ano (což neplatí o náhradní sračce, tam leju řepu a připadám si jak v tanku)
Napsal: pát 31.01.2014 07:47
od RomanV
Diky chlapi. Presne takovej kopanec jsem potreboval.
Napsal: sob 01.02.2014 16:26
od m.deejay
Já leju pořád TopQ od Benziny + aditiva Vif a spokojenost.
Napsal: sob 01.02.2014 17:01
od Sweden
Ja odjel se svym dafem xf 105 460 950tis.km ma na naftu z Tank Ono,k tomu samozrejmne vzdy aditiva,nildy zadny problem.Ted Scania 500 V8 200tis.km a zadny problem.Davam to i do 530d,nebojim se toho,obcas dam i vyse zminovanou Vervu a nepocituji zadnou zmenu dokonce i spotreba je stejna.Tak nevim kde delam chybu

.O usetrenych financich asi nema cenu se ani bavit.
Napsal: úte 04.02.2014 19:40
od Falcon
OMV Maxxmotion Diesel. Místo řepky obsahuje jiné biosložky, které jako bonus zároveň zvyšují cetany. Dováží se, není z českých rafinérií. Potíž je pouze v tom, že nemaže tak dobře jako řepkové (rozuměj skoro všechny ostatní) nafty tady u nás.
Jinak potom taky Vervu, která je super.
Napsal: stř 05.02.2014 23:48
od bibikuba
OMV Maxxmotion Diesel bude taky OK -v porovnání s jinou ropou je to poznat...Dokonce i bufik mi při téhle naftě toliko nekouří

Napsal: pát 21.02.2014 09:33
od RomanV
Tak nakonec leju Vervu + VIF pro klid duše. Mírně poklesla spotřeba. Placebo však funguje úplně nejlíp:) Ale hlavně NO STRESS! Lepší než nejlépší už mu dopřát nemůžu:)
Napsal: pát 21.02.2014 12:49
od hurvajs77
Ja ted zkusil 5x Optimal Diesel bez bio slozky + letni VIF (VIF davam vzdy) a pocit je dobry. Myslim si, kvalitu stejne tezko pozname...
Napsal: pát 21.02.2014 13:01
od Filozof
Tak mohu doporučit jen vervu od benziny. Bere i náš známej co jezdí z němec na návštevy a říká že vše ostatní co tu zkoušel se mu zdálo jakoby auto začlo víc chrochtat.
Takže na tom něco bude.
Doma taky verva plus VIF je nejlepší kombinace pro motor.
Možná by stačila i jen verva a vif aplikovat jen občas.
Napsal: pát 21.02.2014 13:13
od m.deejay
...nebo klasika Top Q od Benziny + Vif a bude to nastejno jako bych tam lil Vervu...

Napsal: pát 21.02.2014 13:29
od hurvajs77
m.deejay píše:...nebo klasika Top Q od Benziny + Vif a bude to nastejno jako bych tam lil Vervu...

nebo jak tu nekdo psal, Optimal Diesel + VIF a je to udajne stejne jako Verva a jeste bez bio sracek. Fakt si myslim, ze jde o placebo efekty. Kazdemu se zda jina nafta skvela. O tazkou je, co se po jednotlivych naftach stane motoru... Coz treba ja nezjistim
Napsal: pát 21.02.2014 13:39
od m.deejay
...asi tak, moc bych to neřešil...já pro dobrý pocit leju "snad" ověřenou naftu-u nás na to opravdu jezdí kontroly ohledně kvality (znám lidi co jsou jen zaměstnanci pumpy) a mělo by to být v pohodě...
Napsal: stř 26.02.2014 11:48
od fandik
do své 320d (120 kW) najeto cca 180 tis.km, tankuji od poslední STK (což je téměř již 2 roky) jen Optimal diesel bez biosložky + VIF Super Diesel Aditiv a to buď letní nebo zimní. Nerad bych to zakřikl, ale max.spokojenost. Vstřiky, turbo, PDF po poslední diagnostice vše o.k.
Napsal: stř 26.02.2014 19:50
od Foldas
u nas na pumpě je podle zkoušek prý perfektní nafta bez biosložky, ale bufík na ní prostě nechytne tak pak věř takovým zkouškam. VIF lituju taky
Napsal: sob 01.03.2014 15:18
od Dyx
No prece bionafta B100
K tomu se muze pridat stamprle acetonu a VIF zimni aditivum

Napsal: úte 22.04.2014 22:30
od Kolafa
asi bych souhlasil s Falconem OMV Maxxmotion Diesel
min tyden jsem se zrovna ptal na Shellu, co je zac ta jejich V-power diesel Nitro+ .... no, normalni nafta z Český rafinerský, asi s nějakym aditivem

Tadle nafta měla zajimavej vyvoj:
U nas to byla Ceska nafta s aditivem / v Nemecku to byla nafta se zkapalnenym CNG
Pak zacali vozit i do Ceska tu nemeckou naftu, ale asi se to nevyplatilo vyrabet, ci co, takze uz je to zase Ceska nafta s aditivem.
Verva - osobní zkusenost s tim nemam, ma to vic cetanu, ale je otazka, jestli je to dobre pro motor. Jinak jednou byl nekde test naft a tam propadla (asi ho platil Shell

)