Stránka 1 z 1

Napsal: stř 29.01.2014 13:19
od efrankie
Rád bych založil vlákno o zkušenostech s aditivy. Ať už jde o aditiva do oleje, benzínu nebo nafty nebo výplachy motoru. Všechny značky, které znáte, používáte a zkušenosti.
Za mě konkrétně jsem zatím zkusil produkty od BG. Konkrétně BG 109 pro výplach motoru před výměnou oleje a BG 208 pro benzínový motory a měl by čistit palivovou soustavu. Výsledek jsem žádný nezaznamenal, ale na druhou stranu jsem ani žádný problém třeba s cvakáním hydroštelů neměl. Teď uvažuju vyzkoušet aditiva od Millers Oils nebo je hodně používaný VIF. Některé aditiva slibují zvýšení oktanového čísla u benzínu, některé zase čistí motor, další slibují nižší spotřebu.

Všechno je to hlavně asi o marketingu, ale pokud máte někdo ověřené zkušenosti, sem s nimi… podobné vlákno jsem tu nenašel.

Napsal: stř 29.01.2014 15:17
od Filozof
Budu testovat na trase kterou jezdím někdy i 2x měsíčně v 7er a to aditiva do benzínu.
Mám pocit že to bude podobné jako bych vzal plnou nádrž VERVY.
Těžko říci.

TOTO vyjde levněji jak verva ale je to rozdíl jen asi 200kč na celé nádrži ... :-)

http://aditiva.heureka.cz/vif-super-benzin-aditiv/

Jinak jsem plánoval jít taky do Millers oil a koupit specialitku co má i nanočástice zvyšuje výkon a chrání motor povlakem s nanočástic.
Zní to dobře :-)

Nebo pak nějaké aditivum s NANO částic do motoru případně.

Napsal: stř 29.01.2014 16:00
od efrankie
Já konkrétně beru jedině benzín OMW MaxxMotion 100. Tak nějak si říkám, že to je asi nejkvalitnější benzín u nás. Navíc se údajně vozí MaxxMotion přímo z rafinerky v Rakousku a není tam klasická biosložka, ale nějaké ETBE, což se prý od biosložky, kterou dávají ostatní dost zásadně liší. Benzínu neberu, nemám ji rád, mám s ní špatné zkušenosti a hlavně ty ceny tam nastavuje někdo kdo by se měl léčit, jsou naprosto nesmyslný, hlavně za tu Vervu. OMV taky není z nejlevnějších, ale pořád je proti Benzíně o dost níže, aspoň v Praze.

VIF je chválenej snad všude, ale říkám si, jestli to není jen placebo. Mě jde hlavně o to, aby byl motor a palivová soustava stále v dobré kondici. O vyšší oktanové číslo a podobné nesmysly mi nejde. Na můj vkus 330i jede dobře, spíše mi jde o tu údržbu a dávat tomu pokud možno to nejlepší.
Nanočástice vypadají dobře na papíře, ale čert ví jak to doopravdy je. Millers mají docela dobré reference, což ale může být zase jen dobré PR… proto sem založil tohle vlákno a třeba se tu najdou i ti co jej používají dlouhodoběji..

Napsal: stř 29.01.2014 17:01
od hurvajs77
Reklama je strašně mocná. Nejsem si ani jistý jestli mají aditiva význam, ale dávám je... :-D. Nestojí zase tolik, takže si dělám alibi... Ale na druhou stranu se mi zdá, že pokud natankuji TopQ od Benziny, tak je auto lenivější. Ale nic jiného nepozoruji. 2x jsem čistil vstřiky - do naftových par jsem nalil TEC2000 a 25min nechal běžet na neutrál. Změny nepozoruji. Jednou jsem musel taknovat naftu u tankONO, dal jsem VIF a také jsem nic nepozoroval. Přítelkyně kdysi se svou 3er jezdila 5 let jen k TankONO pro naftu a nikdy žádný problém.

Prostě si říkám, jestli to opravdu není jen reklama.

Napsal: stř 29.01.2014 17:56
od Brátn
Filozof píše:TOTO vyjde levněji jak verva ale je to rozdíl jen asi 200kč na celé nádrži ... :-)

http://aditiva.heureka.cz/vif-super-benzin-aditiv/
je to petrolej s nějakými silicemi, že to trochu voní, jezdil jsem s tím 2 roky a podle mě to nic nedělá, lil jsem to tam jako ochranu před účinky LPG, takže jsem na to nejezdil pořád, ale při provozu na benzín se to chovalo stejně, a stejně tak se to chová teď bez toho

zkusil bych spíš nějaké ty NANO věci

jo a viděl jsem nějaké pilulky do nádrže pro zvýšení oktanového čísla a čištění systému, to by taky mohlo být zajímavé

Napsal: stř 29.01.2014 20:42
od Filozof
http://www.nano-concept.cz/rewitec-pro- ... o-3000-cm3

toto vypadá luxusně ale jak mi někdo potvrdí že to opravdu funguje ?
a stojí za to vysolit pár tisícovek.

Bude spotřeba o litr menší ? to by snad poznat šlo.


no a tady dokonce slibují 10procent zvýšení výkonu motoru a 20procent úspora paliva...takže když mám 10,2L pruměr měl bych mít 8litru pruměr s tímto ... :lol:
Prostě zázračné... co myslíte ? ? ?

http://www.youtube.com/watch?v=hG-CYHf9JLY

Napsal: stř 29.01.2014 21:32
od efrankie
Hezký no… ale znáš to. Papír snese všechno. Pokud to tak nějak opravdu funguje, tak by jim asi lidi trhali ruce za to. Najde se tu někdo zámožný kdo to otestuje na svém autě? :D

Napsal: stř 29.01.2014 21:33
od Francis
V popisu je snůška keců o ničem, je to jako reklama Horsta Fuchse. Bude výhra, když to motoru neuškodí.

Napsal: čtv 30.01.2014 01:28
od Brátn
Filozof píše:...
tak mě spíš na těch nano částicích udivuje ta jejich odpudivost, pokud by se to opravdu dokázalo uchytit na povrchu, tak úspory mohou být opravu obrovské, stačí jen snížit ztráty třením v motoru
třeba tady v akci na elektru a oblečení
http://www.youtube.com/watch?v=6XdIK_ZvufA
http://www.youtube.com/watch?v=bUuqAAnnyIE

Napsal: čtv 30.01.2014 12:48
od hurvajs77
ta cola v kapse mě pobavila... :-D

Napsal: sob 01.02.2014 19:44
od klimsonn
Teď testují Vervu 100 na e65. Rozdíl tam je. Víc to táhne za plynem. Uvidíme jaké budou studené starty. :-)

Napsal: ned 02.02.2014 00:29
od marecekoi
Jediný aditiva co přijdou v úvahu jsou aditiva Bishop, nejméně 10lidí v mém okolí je leje do aut a žádný zápory jsme nesledovali a to už je to cca 3 roky co tam bishop lejeme, spíš klady na aditivejch pro převodovky apod.neni to běžně k sehnání, ale je to fakt dobrý!!!

Napsal: pon 03.02.2014 09:26
od hurvajs77
tuhle značku jsem nikdy ani neviděl, ani o ní neslyšel, čímž nechci napsat, že je špatná. Ale pčijde mi divný, že pokud by byla tak skělá, tak by se určitě dostala do nějakých testů nebo dala koupit relativně normálně.

Já leju VIF přes dva roky a taky nic, takže to není moc argument... Ale nechci se hádat :-)

Napsal: pon 03.02.2014 11:30
od Filozof
věřil bych značce Millers Oils a pak Liqui Molly a jejich specialitky.

Tady zajimavej článek měření na dvou autech ruzné spešl oleje :-)

Britský úpravce vozů Rogue Motorsport provedl test porovnávající motorový olej Millers Oils CFS 0w20NT Nanodrive s originálním olejem se stejnou viskozitou dodávaným z prvovýroby ve voze Toyota GT86. Vůz měl najeto cca 1000 mil, při měření byly provedeny tři testy s originálním olejem s naprosto stejnými výkonovými křivkami, po výměně oleje a filtru a důkladném zahřátí další tři měření, která ukázala vyšší výkon i kroutící moment nejen ve skoro celém rozsahu otáček, ale také větší maximální hodnoty....


http://www.mazeme.cz/mazeme/5-TECHNOLOGIE/3-Testy


já asi pujdu na jaře do tohoto: 10W60 NT

NANODRIVE - Plně syntetické závodní oleje s nanočásticemi, PAO a 3-esterovou technologií

http://www.millersoils.cz/30--zavodni-m ... oleje.html


test se starším porsche 911.

http://www.2i.cz/903a94be6d

Napsal: stř 12.03.2014 09:38
od klimsonn
Tak jsem odjezdil pul nádrže verva 100 jen na studeny starty 2-5 km než se přepnulo na plyn. Rozdíl je tam veliký. Min to klepe. Válce nevynechavaji a i přechod na plyn je plynulejsi. Tot ma zkušenost.

Napsal: stř 12.03.2014 20:36
od Dyx
klimsonn píše:Tak jsem odjezdil pul nádrže verva 100 jen na studeny starty 2-5 km než se přepnulo na plyn. Rozdíl je tam veliký. Min to klepe. Válce nevynechavaji a i přechod na plyn je plynulejsi. Tot ma zkušenost.
V cem je ten hlavni trik a prednost VIFu? Predevsim zimni VIF diesel superaditiv obsahuje vysoke mnozstvi chemikalie 2-EHN (2 - etylhexylnitrát)
Specielne (ale nejen) pro diesely . V komercne prodavanych aditivech jsou samozrejme tyto chemikalie 100- a vicenasobne predrazene.
V "superznackovych palivech" mozna 1000x nasobne predrazene, protoze vetsina paliv pochazi stejne z te same rafinerky a "znackovi" distributori si tam pouze nechaji domichat vybrana aditiva. Do kvalitnejsich (ovsem extremne predrazenych superznackovych) druhu nafty proto pridavaji mimo jine o neco vetsi mnozstvi 2-EHN nez do klasicke nafty.
Jedne cas asi pred 4-5 lety jsem se proto snazil dopatrat zdroje na 2-EHN namisto predrazeneho VIFu, ale nepodarilo se.... takze momentalne je pro naftaky VIF zimni superdiesel aditiv asi to nejdostupnejsi.. (plus 1-2 cajove lzicky acetonu na celou nadrz)

Napsal: stř 12.03.2014 20:37
od Dyx
klimsonn píše:Tak jsem odjezdil pul nádrže verva 100 jen na studeny starty 2-5 km než se přepnulo na plyn. Rozdíl je tam veliký. Min to klepe. Válce nevynechavaji a i přechod na plyn je plynulejsi. Tot ma zkušenost.
V cem je ten hlavni trik a prednost VIFu? Predevsim zimni VIF diesel superaditiv obsahuje vysoke mnozstvi chemikalie 2-EHN (2 - etylhexylnitrát)
Specielne (ale nejen) pro diesely .
Zajimave vysvetlujici odkazy k tematu "kvalitni nafta a aditiva" napriklad zde:
http://www.agat.sk/post/palivove-aditiv ... tnosti-32/
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... &start=135

V komercne prodavanych aditivech jsou samozrejme tyto chemikalie 100- a vicenasobne predrazene.
V "superznackovych naftach" mozna 1000x nasobne predrazene, protoze vetsina paliv pochazi stejne z te same rafinerky a "znackovi" distributori si tam pouze nechaji domichat vybrana aditiva. Do kvalitnejsich (ovsem extremne predrazenych superznackovych) druhu nafty proto pridavaji mimo jine o neco vetsi mnozstvi 2-EHN nez do klasicke nafty.
Do skoro KAZDE nafty distributori podle potreby a zameru pridavaji od 0.015% az 0.2% aditiva 2-EHN..
Jedne cas asi pred 4-5 lety jsem se proto snazil dopatrat zdroje na 2-EHN namisto predrazeneho VIFu, ale nepodarilo se.... takze momentalne je pro naftaky VIF zimni superdiesel aditiv asi to nejdostupnejsi.. (plus 1-2 cajove lzicky acetonu na celou nadrz)