Stránka 1 z 1

Napsal: sob 25.01.2014 08:03
od LOTO
Ahoj chlapi,mám prosbu z pomocí výběru auta.Chci si koupit BMW v kombíku ale nemám z těmihle auty žádnou zkušenost a proto se ptám jaký tip a motorizace je nejspolehlivější?Asi bych šel do 5 řady s cenou kolem 70 000.Je mi jedno jestli to bude 96 nebo 2001,opravdu mi jde o spolehlivost.
Dík za rady Honza

Napsal: sob 25.01.2014 08:41
od ada540i
Šel bych do aut až po FL takže 2000 a mladší. Motorizaci vyber podle sebe, ale omezil bych to na 525i, 530i nebo 540i. Záleží na tom, co od toho čekáš a taky určitě nebude moc na výběr, takže nakonec možná vezmeš ten nejzachovalejší kus. Kdyby byla pěkná 520i a ty nejsi žádný závodník, tak bych o ní taky zauvažoval. 535i žere jako 540i, ale chybí jí výkon. Naftu bych nebral, v případě většího nájezdu bych šel radši cestou LPG.

Pokud se musíš opravdu držet těch 70tisíc, tak bych se ještě podíval po pěkné e39 528i před FL, to byl hodně povedený motor.

Napsal: sob 25.01.2014 08:41
od Kelvin
Ahoj, nedavno jsem resil stejnou otazku.S tvym rozpočtem to bude asi spis pred face lift-takze nej motory 523i,528i.
Ja jsem nakonec koupil Touring po face lift 2001 525i, jeste jsem mel ve vyberu i 530i.
To jsou vsechno spolehlivy motory, naftu jsem neresil i kdyz jsem ju chvili mel pucenou 530d a super svezeni, hlavne ten zatah.
Kazdopadne jde o stav a peci predchozich majitelu(to uz je na tobe).

Napsal: ned 26.01.2014 00:24
od LOTO
Tak jsem koukal do Německa a tam by se asi dalo něco sehnat za rozum.Dovezu si to sám s tím problém není.Po FL do těch 70 000 tam jsou převážně 2.5,co je lepší automat,nebo manuál?Automat mám rád měl jsem ho v Jeepu a je to pohodlná záležitost,jsou automaty spolehlivé?Kolik mají ty 2.5 na tažném a jakého nájezdu se není třeba bát?

Napsal: ned 26.01.2014 11:14
od e155
Automat nebo manuál je spíše na tobě. Problémové byly automaty od GM, naopak držáky od ZF. Dej si to do hledání, psalo se tady toho docela dost. Chceš benzín, nebo naftu? Benzíny obecně jsou spolehlivé, ale počítej s investicemi do chlazení - chladiče bývají vybulené, odchází viskospojka vrtule, vodní pumpa, termostat.
Dále je potřeba vyménit separátor oleje a další spotřebák... Všechno toto se objevuje kolem 200tisíc km. A pak jsou klasika hliníkové ramena, taky docela drahá záležitost. Je na tobě v jakém stavu to auto chceš udržovat, ale počítej s tím, že když ho budeš chtít mít top, tak to docela stojí 8)
Pokud je 70000 tvůj strop tak asi ideální je auto pŕed faceliftem, které si postupné doladíš. Vyhni se 520i, všechno od 523i nahoru je už použitelné.

Napsal: pon 27.01.2014 12:15
od Filozof
no pokud chceš něco tahat atd. doporučuji 528i v automatu. Je to super motor a má slušnej krouták oproti 2,5i o něco vyšší i sílu.
Mám ho v e38 7er a nemohu si jej vynachválit. Ve sportovním režimu(Automat) taky umí jet i v autě co má 1750kg... není to 4litr ale šlape moc dobře.


Asi bych koukal hlavně na servisovanej kus a v co nejlepším stavu má ZF automat- benzíny.
Benzín je mnohem spolehlivější a levnější na údržbu pokud koupíš dobře servisované auto.

Napsal: stř 09.07.2014 16:51
od LOTO
Jaký máte názor na tohle auto s V8?Vypadá nádherně,dát do toho sekvenci,tak by se s tím asi dalo jezdit.
http://auto.bazos.cz/inzerat/36845532/B ... O-Zapl.php

Napsal: stř 09.07.2014 17:01
od LOTO
Co je pravdy na tom,že u e39 530d je spolehlivější 135kw jak 142kw?

Napsal: stř 09.07.2014 20:42
od ACDC
Za ty peníze hezká 39. Škoda, že "jen" 3,5. 4,4i jede o dost líp...

Napsal: stř 09.07.2014 22:38
od LOTO
Jak na tom je ta 3.5 V8 se spolehlivostí a co si to pruměrně vezme?

Napsal: sob 12.07.2014 16:17
od nuny
LOTO píše:Jaký máte názor na tohle auto s V8?Vypadá nádherně,dát do toho sekvenci,tak by se s tím asi dalo jezdit.
http://auto.bazos.cz/inzerat/36845532/B ... O-Zapl.php
Mě by více zajímal údaj o najetých kilometrech, než max. 263km/h.......... a z kolika aut je daná dohromady. :roll:

Napsal: sob 12.07.2014 16:37
od e155
Já nedávno koupil 535iA od místního ćlena a tuto jsem měl taky v hledáčku. Jinak závodník to není, 540 jede líp, něco si prostě veme automat. Ale zvuk V8 je naprosto famózní. Důležité je, jak je na tom automat a co se týče motoru, tak M62 má vyśśí provozní teplotu, takźe vyśší tlak v chladícím okruhu, takže rády praskají tlakové hadice. Ale proti 530D je to nebe a dudy. Teď už jenom závisí na stavu konkrétního kusu.