Stránka 1 z 1

Napsal: úte 14.01.2014 10:08
od IlikeU
K čemu je to dobré krom že to vyrovná tlak v obou větvích výfuku?

Dělám si 2x3" vyfuk tedy 3" pro 3válce. Motor je přeplňovaný R6 a furt nevím zda se srát s X pipe nebo ne.

Někdo chytrej pres vyfukly?

Napsal: úte 14.01.2014 22:21
od MattyX
Polohou X-pipe na výfukovým potrubí se dá trochu posunout křivka krouťáku... když je blízko svodům tak se posouvá do vyšších otáček a když dál tak naopak. Ja si to nechal udelat od cloveka co tomu hoví, ale u turbomotoru nevím zda je to nutnost, u atmosfery to jde poznat ;)
Asi bych to bodl :)

Napsal: stř 15.01.2014 00:10
od IlikeU
Tak ja udelam nejdriv bez X Pipe a zkusim zmerit prubeh kroutaku pak dam X pipe a uvidime co to udela :)

Napsal: stř 15.01.2014 16:50
od Hanz
Ještě je rozdíl v X-pipe a H-propoji, X jak píse výše, H jen změkčí zvuk (utlumí a srazí výšky). U turba ten efekt bude imo minimální, ale šel bych cestou pokusu, už jen z principu :-)

Napsal: čtv 16.01.2014 00:49
od MattyX
Pravda na H jsem zapomněl, to ma v serii třebas E46 M3 na středovým dílu :)

Ale pokud pujdeš touto cestou, tak pak dej vědět jak to dopadlo :)

Napsal: čtv 16.01.2014 23:25
od MattyX
Tady jsem našel ještě foto toho výtvoru co mám já:

Obrázek

Napsal: úte 25.02.2014 16:07
od Hanz
pekny a nazorny vysvetleni rozdilu a funkcnosti...
http://www.youtube.com/watch?v=kYtvqP9A_eI