Stránka 1 z 1
Napsal: sob 13.02.2016 17:05
od ganz
Ahoj,predem se omlouvam,ze zakladam asi uz nekolikrat probirane tema,ale presto zadam o radu, Rad bych poridil BMW 1 a chci se zeptat na doporuceni motorizace.Urcite chci benzin,mam malej najezd a chci neco s rozumnou spotrebou.Dost se hanej ty slabsi motory a tak bych rad radu,jak jsou na tom ty 116i a 118i. Jestli se vyhnout i jinym motorum nez ty prvni 116i 85KW.
Doporucite mi 118i 105kw nebo klidne i 116i 90kw? Jaky jsou spotreby ?
DIky
Napsal: ned 14.02.2016 20:48
od JayFader
Doporučím 130i a 135i. Jel jsem v 116i a 120i. S šestiválci je to neporovnatelný. Jinak spotřeby pro jednotlivé motorizace si najdi tady
http://www.spritmonitor.de/en/.
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek
Napsal: pon 15.02.2016 09:24
od ganz
Bohuzel muj rozpocet je omezeny okolo 200000kc

Napsal: čtv 18.02.2016 20:02
od xhans
116i bych se vyhnul i te faceliftované, na tu dynamiku ma serednou spotrebu. 118i je fajn, po faceliftu i hezka uvnitr, ale nikdy se moc ojete nenabizely. Spis to chce dobre vybrat dany kus... abych to zjednodusil, lepsi dobre koupit facelift 116i nez vrak 118i
Jinak se samozrejme podepisu pod prispevek výše, 130 a 135

Napsal: úte 23.02.2016 01:00
od billytheczech
Mám 2009 116i 90kw (po FL). 135i by byla jiná písnička. Zvlášť v nižších otáčkách je to línější, přece jenom má 1,3 tuny.
Každopádně jak píše xhans, je to hlavně o konkrétním kuse.
Co se ještě týká výkonu, pro běžné potřeby mi to plně dostačuje, doporučuji se v něm projet a vyzkoušet - udělat si vlastní názor. Co mě pozitivně překvapilo byl podvozek a řízení

.
Za posledního půl roku jezdím mezi 7l - 11l (podle tankování a ODO).
Mám, ale pokažený NOX senzor, takže můžu mít o +/- 1l větší spotřebu než průměr.
Napsal: úte 23.02.2016 11:40
od Tom_e89
nedávno jsem na dílně viděl nepěkně potkaný motor 18i, který měl najeto nějakých 60tis km...
Tak bacha na to. S takovým rozpočtem bych raději zauvažoval o benzínové e46 se šestiválcem

Napsal: úte 23.02.2016 12:08
od JayFader
Tom_e89 píše:nedávno jsem na dílně viděl nepěkně potkaný motor 18i, který měl najeto nějakých 60tis km...
Tak bacha na to. S takovým rozpočtem bych raději zauvažoval o benzínové e46 se šestiválcem

Jaký ročník?
Napsal: úte 23.02.2016 12:21
od Tom_e89
To bych hádal, motor byl z auta venku, přední nárazník sundaný, na ročník jsem se cíleně neptal. Takže to mohlo být cokoliv mezi 2004-2011 ...
Napsal: úte 23.02.2016 16:27
od Laetry
Necelý půlrok zpátky jsem řešil úplně stejný problém jako ty. Rozpočet lehce přes 200k a vybíral jsem motorizaci. Sehnat nějakou normální 120i ve výbavě je nadlidský úkol. Preferoval jsem koupi v Čechách, ale ani v Německu to s nima není žádná sláva, tak jsem koukal po 118i a ani ty tolik nejsou. Samozřejmě že je najdeš, ale já chtěl auto s výbavou a to už je prostě u jedničky problém. Tak jsem nakonec skončil u 120d a zatím docela spokojenost, hlavně s tou výbavou.

Napsal: stř 24.02.2016 08:37
od JayFader
Tak jsem ze zajímavosti taky mrknul. 118i i 120i není v Německu málo. Řekl bych mraky v porovnání s 130i a 135i, těch je jen pár. Ceny si drží stále vysoké. Za 200 tis Kč jsou to v případě 118i bohužel jen holoty. Kolem 250 tis Kč už jsou slušně vybavené. Překvapilo mě jak moc jsou 120i dražší než 118i. Jinak já osobně bych ojeté BMW v Čechách nekupoval. Koukal jsem jen 2007+, po FL.
odkaz na mobile.de
odkaz na mobile.de 2
Napsal: pon 29.02.2016 08:03
od ganz
Moc diky za rady. Zacinam byt celkem zoufali,mozna jeste chvilku pockam. Jinak E46 jsem mel a chtel bych prave zas neco nevejsiho,jen ty ceny moc dolu nejdou. Pokukuju i po 3ce,ale opravdu jen pokukuju
Jinak koupe bude urcite z D.
Napsal: pon 29.02.2016 09:31
od FreeMaroStyle
Naftu nechceš - popremyslej

? 118d 90kW, poslední bezproblémový motor - prodávám teď svoji.
http://auto.bazos.cz/inzerat/57825974/B ... Packet.php
Napsal: sob 07.05.2016 21:14
od BMWMK
Ahoj všem
Využiji toto vlákno. Chtěl bych koupit jedničku, ale zhrozil jsem se co je s těmi motory, takže něco jsem pročetl a asi mne napadá jen dvě verze.
120d 2004-2007 120kW a 340Nm
120i 2008-2010 125kW a 210Nm
Teď by mne zajímalo co je dle vás lepší z hlediska toho že auta budou mít reálně kolem 200 tisíc km a já chci najet cca 100-150 tisíc to jest chci to tak na 5 let.
Z hlediska servisu, provozu, spolehlivosti (jestli se o ní dá mluvit).
Zajímaly by mne výhody a nevýhody co cca v kolika tak budu muset měnit - ropáka sem nejezdil.
Jinak s BMW jisté zkušenosti mám - před 6/7 lety jsem měl e46 328Ci v origo stavu, kterou jsem si dovezl z Německa.
Tím navážu na to že auto z Čech nezvažuji ani omylem - stav silnic, chudá výbava, každý vše opravuje lacině, téměř vše stočené a zamaskované kde co - takže z DE od soukromého prodejce, klidně si počkám půl roku jako u 328Ci tehdy.
Opravdu jsem se polekal, když jsem to tu četl o motorech - to už není ta kvalita jako poctivý šestiválec co jsem měl M52.
130i nezvažuji kvůli ceně - to je mimo pro mne teď.
Tak díky za názory a rady

Napsal: ned 08.05.2016 19:38
od Mimas
Mam 120d/2009 a som velmi spokojny, bez akychkolvek problemov, tak neviem, 110tis. najazdene
Napsal: ned 08.05.2016 20:58
od BMWMK
No jsem četl zde na fóru že nafta po fejsliftu je problémová a benzín zas před fejsliftem. A jelikož pod 120i/d je pro mne vše moc slabé tak sem to zůžil na tyto dva motory.
Těch 120d je v nabídce hodně - zas je to kupovat auto s 200 tisíci a 100-150 k tomu přidat tak budu zaručeně měnit snad vše. U toho benzinu přes prvotní vyšší cenu by to potom mohlo být levnější na servis.
Když já mám zkušenost jen s tou 2,8i a tam jsem jen měnil olej zadnej servis jsem tam nedelal.
Tak se tý nafty bojím - zas tady se píše že je spolehlivější jak benzin....
Ještě jsem tedy zvažoval A3

ale předokolka....
Rád bych zas BMW, ale ty motory to je....

Napsal: pon 09.05.2016 07:23
od BMWMK
Hlavně je tu hroznej zmatek v těch motorech - jeden člověk píše benzín do 2007 nebrat, druhej od 2007. Jeden nebrat N43, druhej nebrat N46, třetí nebrat N47, další nebrat M47. Jeden rozvody vyjdou na 6000 druhej rozvody vyjdou na 20000 další vyjdou na 60000. Jeden motor musí na rozvody ven, druhej že nemusí ven.
Čím víc to tu čtu tím větší zmatek v tom mám.
Mohl by mi tedy někdo zkušený tedy potvrdit jak to je s těmi motory
120d - 120kW 340Nm 2004-2007
120i - 125kW 210Nm 2008-X
Případně 120i - 110kW 200Nm 2004-2007 - zda se třeba nevyplatí koupit a udělat ty rozvody, případně na kolik je pravděpodobné že v DE prošel svolávací akcí když má cca 200000 na budíku.
Dále by mne zajímala tedy cena rozvodů u těch prvních dvou motorů - co se opravdu měnit musí a co ne a zda motor musí ven nebo ne a jaká je životnost rozvodů.
Díky moc.
Jinak díky za skušenost se 120d ale máš tam poloviční km než je u těch aut co hledám, nebo jestli si kupoval ojeté a těch 110 si najel ty navíc a máš tak tedy třeba 200-300?
Napsal: ned 15.05.2016 23:30
od MSvata
120d 2005 dovoz DE , ted najeto 211 000 Km
zatím bez problému , standartní servis - kotouče , destičky , pakny ruční brzdy , olej , filtry , svíčky
mimo plán - čidlo ABS , motor zadního stěrače , vyčištění ERG
Napsal: stř 18.05.2016 19:14
od BMWMK
Díky moc a jak je to s rozvody u tohoto motoru - musí motor ven pro výměnu nebo nemusí a udělá se to klasicky?
Jak máš na tom filtr pevných částic?
Na kolik vyšlo to ERG?
Napsal: pon 23.05.2016 00:02
od MSvata
řetěz - na 205 000 kilometrech jsem byl v BMW a odpověd ve zkratce: řetěz by měl vydržet dlouho a dokad nic nechrastí , tak je to OK
Filtr pevných částic je furt ok , brácha má přes 220 000 km a taky v poho
vyčistění ERG vyšlo levně - knížka na BMW , internet , sprej na čištění a manuální zručnost
