Stránka 1 z 1

Napsal: pát 30.10.2015 11:30
od Laetry
Ahoj lidi. Tak se tu znovu ptám, snad ne moc hloupě. Mám bmw e87 120d předfl (120kw), včera mi pc nahlásil chybu DPF. Dneska jsem to odvezl kamarádovi na diag a vypsalo to žhavičky na dvou vlacích, regulaci a hlavně vadnou škrtící klapku. Myslíte, že klapka může mít za následek zanesení DPF?

Napsal: pát 30.10.2015 14:05
od inspi1981
Odpověděl jsi si sám

Napsal: pát 30.10.2015 14:52
od Laetry
?

Napsal: sob 31.10.2015 00:07
od inspi1981
Tak jinak
Laetry píše:Myslíte, že klapka může mít za následek zanesení DPF?
ANO

Napsal: sob 31.10.2015 17:58
od Laetry
Super, díky moc.

Napsal: ned 01.11.2015 01:12
od Rupitch
A udelej i ty žhavičky jinak ti taky nepůjde regenerace.

Napsal: pon 02.11.2015 12:11
od gsicbr
zanesení DPF je hlavně používáním auta na krátké vzdálenosti. Měl jsem vadnou škrtící klapku a regenerace probíhala. Sice je to větší problém dosáhnout podmínek regenerace s vadnou škrtící klapkou, ale jde to. Nespuštění regenerace mají v tvém případě hlavně vadné žhaviče. DPF vyčisti a třeba ještě nějaký ten km najedeš. Hodně štěstí.

Napsal: pon 02.11.2015 14:05
od Laetry
Díky všem za postřehy a rady. DPF bylo měněno cca při 200tkm, majitel mi dal účtenku ze servisu. Dneska s tím jedu do servisu, vymění se klapka a všechny 4 žhavičky. Myslíte, že potom, k vyčištění DPF, bude stačit spustit vynucenou regeneraci přes diagnostiku?

Napsal: stř 04.11.2015 00:17
od Rupitch
Záleží na tom jak moc je filtr zanesenej. Míra zanesení se dá zjistit přes diagnostiku kde měříš tlak ve filtru.

Napsal: pon 09.11.2015 08:42
od Laetry
Tak jsem tu zase s další hloupou otázkou... Klapka se vyměnila za novou, žhavičky taky. Pak se přes diagnostiku smazali chyby a vynutila se regenerace, ta se spustila asi až po dotankování (při odjezdu ze servisu jsem měl rezervu). Dojel jsem do servisu, znova diagnostiky a ta už neukázala žádnou chybu. Auto táhlo v celém spektru otáček a všechno se zdálo být ok, ale těsně před příjezdem domů auto zase nahlásilo ucpané DPF a auto od 3tis otáček natáhne. tak jsem jel znovu na diagnostiku a znovu vynutit regeneraci, ale ta se už nespustila. Diagnostika naposledy psala, že v DPF jsou 4g... Podotýkám, že ta diagnostika není úplně přímo na bmw, ale je to od Bosche, která měří i emise. Napadá někoho, by to mohlo být za problém? Tenhle týden bych měl jít na bmw diagnostiku, kdy se mnou ten kluk pojede a za jízdy zkontroluje čidla. Přede díky

Napsal: pon 09.11.2015 10:15
od matiz
Filtr muze byt silne znecisten a v tu chvili se regenerace z bezpecnostnich duvodu uz nespusti. Stava se to kdyz je to delsi dobu v neporadku. Obavam se ze toto uz neni na nechani auta v servisu na hodku ci dve, nebo na diagnostiku na parkovisti, ale chce to cileny zasah. A i tak je vysledek nejisty, filtr muze byt po smrti. Muze, ale nemusi.

Napsal: pon 09.11.2015 11:36
od gsicbr
přesně tak. DPF ven a chemicky vyčistit, ne Krtkem a podobnýma sráčovinama jak někdo dělá. V tomhle případě by stejně regenerace nebyla nic platná. V případě, že je zanesen natolik, že maximální přípustné hodnoty jsou dosaženy více než z půlky, je regenerace neúčinná a je potřeba mechanicky a chemicky vyčistit.

Napsal: pon 09.11.2015 14:21
od matiz
Nutne ven jeste nemusi, nevytahoval jsem ani jednou, ale je potreba aby dotycny vedel co dela. Vzdycky se mi to povedlo na aute a to i silne zanesene, tlan na volnoveh pres 300mb, jinymi slovy deset krat prekrocena maximalni pripustna hodnota. Aniz bych ho sundal z auta a nebo do nej neco nalil.

Napsal: pon 09.11.2015 22:49
od gsicbr
pro Matiz: o tom musíš povyprávět. Hořím zvědavostí!

Napsal: stř 11.11.2015 12:32
od Laetry
Tak dneska jsem byl na diagnostice. Diagnostika píše, že ve filtru jejen 20g a regenace není vyžadována, přesto se vynucena regenerace nespustí a auto v 3tis přestane táhnout. NechNechal jsem to tam, měl by přijet nějakej chlap, co jim dělá diagnostiku bmw za jízdy a ten by měl říct. Napadá někoho něco? Btw... Při parkování jsem si odrel dveře, už jsem z auta v prdeprdeli...

Napsal: stř 11.11.2015 22:53
od gsicbr
:lol: co že to píše. Diagnostika měří tlak ne g. Tak uvidíš jsem zvědavej co ti řeknou