Stránka 1 z 1
Napsal: pát 05.09.2014 01:01
od HonzisCZ
Zdravim,
Chystam se koupit BMW 120d kupe 177 koni, rok vyroby 01/2010, a cirou nahodou sem se dostal na internetu k problemum s rozvodovym retezem... Je to opravdu tak casta porucha? Vypadalo to ze to je tak vazne, ze timto problemem trpi snad kazde auto pomalu

vsechny modely od 2007 az do 2011 s motorem N47.. Mate i nekdo tady na foru podobne problemy? Chtel sem to auto zitra uz kupovat ale s takovou musim rict ze me to docela odradilo....
Diky za jakoukoliv odpoved
Napsal: pát 05.09.2014 12:31
od Mimas
2009/120d - doteraz absolutne bez akychkolvek problemov

Napsal: pát 05.09.2014 13:39
od HonzisCZ
Ah to je dobre slyset.. A kolik mas najeto? To auto ktere chci koupit ma 40tis. km a zaruku primo od bmw (BPS) na dva roky, tak snad budu mit stesti jako ty

Napsal: pát 05.09.2014 22:48
od Jendix
taky jsem to řešil, jestli se nepletu, v roce 2009 byla první změna, která alesponň vyloučila výměnu celý kliky.. ale problémy s řetězem to uplně nevyřešilo.. až od 03/2012 by to mělo bejt naprosto bez problému..
Napsal: pát 05.09.2014 23:41
od Kolafa
HonzisCZ píše:Zdravim,
Chystam se koupit BMW 120d kupe 177 koni, rok vyroby 01/2010, a cirou nahodou sem se dostal na internetu k problemum s rozvodovym retezem... Je to opravdu tak casta porucha? Vypadalo to ze to je tak vazne, ze timto problemem trpi snad kazde auto pomalu

vsechny modely od 2007 az do 2011 s motorem N47.. Mate i nekdo tady na foru podobne problemy? Chtel sem to auto zitra uz kupovat ale s takovou musim rict ze me to docela odradilo....
Diky za jakoukoliv odpoved
Mam N47D20A 2007 v X3. Najeto 100 tis, odeslo nedavno turbo. Řetěz zatim snad OK, ale mam automat, to tak neškube. Co mi škube, tak je celej motor ve 1300 ot a furt nemužu přijít na to proč .........
Napsal: úte 09.09.2014 23:07
od Mimas
84tis.
Napsal: stř 08.10.2014 16:22
od gsicbr
HonzisCZ píše:Zdravim,
Chystam se koupit BMW 120d kupe 177 koni, rok vyroby 01/2010, a cirou nahodou sem se dostal na internetu k problemum s rozvodovym retezem... Je to opravdu tak casta porucha? Vypadalo to ze to je tak vazne, ze timto problemem trpi snad kazde auto pomalu

vsechny modely od 2007 az do 2011 s motorem N47.. Mate i nekdo tady na foru podobne problemy? Chtel sem to auto zitra uz kupovat ale s takovou musim rict ze me to docela odradilo....
Diky za jakoukoliv odpoved
Ahoj. Nejen rozvody jsou u tohohle motoru strašák, ale taky praskající blok motoru. Takže, ať tě potká jedno nebo druhý, je to docela drahá sranda.
Napsal: čtv 20.11.2014 11:02
od neresim
HonzisCZ píše:Ah to je dobre slyset.. A kolik mas najeto? To auto ktere chci koupit ma 40tis. km a zaruku primo od bmw (BPS) na dva roky, tak snad budu mit stesti jako ty

ja sem si to na tu zaruku premium selection nechal preventive vymenit, bylo to slyset chrastit, hlavne v garazi. Pri jednom v servisu proaktivne navrhli i vymenu DPF filtru, nevim proc. Platil jsme akorat olej a chladici kapalinu.V dobe vymeno sem mel najeto 55, ted 90 a zatim retezy v pohode.
Jinak je tu nejaka firma co se na to specializuje, cena do 20.000, kdyz to zapoctes pred koupi do ceny tak ok.
Napsal: pát 21.11.2014 22:55
od gsicbr
jako že když to praskne tak to do 20 spraví jo? No nevím nevím. Hodně záleží na rozsahu poškození.
Napsal: sob 22.11.2014 09:39
od matiz
Ne az to praskne, spis preventivne...
Napsal: sob 22.11.2014 13:50
od gsicbr
a to je zase docela ranec 20tKč preventivně jenom za rozvody. Teď si nejsem jistý, ale je tam problém s řetězem a vodícíma lištama, takže tich 20 je hodně přes čáru. I kdyby měnili všechno tak mi to připadá moc.
Napsal: sob 22.11.2014 18:46
od PPK
Inzenyri v BMW vymysleli N47 tak ze ma rozvody vzadu (protoze preci rozvod retezem je na vecny casy, tak proc by to melo jit snadno vymenit), takze musi komplet motor ven aby se ty rozvody vymenili. Proto je vymena rozvodu na N47 trosku drazsi sranda ...
Napsal: sob 22.11.2014 23:09
od gsicbr
tohle mě trochu na BMW štve. Jako např. doživotní náplň v aut. převodovce, doživotní rozvod řetězem atd. Ale co je doživotní si každý může vysvětlit trochu jinak.
Jen k tomu motoru i když musí ven, tak je to prostě dost.
Když vezmu řetěz, dvě vodící lišty, napínák tak v orig. dílech se nedostanu přes 120eur. Motor půl dne ven a půl dne zpátky a mezi tím výměna rozvodů. Práce na dva dny. Tak za co 20tKč?
Nebo je tam ještě něco?
Napsal: sob 22.11.2014 23:45
od Vlasta
Můžeš to dělat za půlku a urvou ti ruce
Jenom v dílech jsi tam za 12
11 41 7 797 896 řetěz pro pohon olejového čerpadla – 952,-
13 52 8 572 504 spodní rozvodový řetěz – 1034,-
13 52 7 797 906 řetězové kolo vysokotlakého čerpadla – 777,-
11 31 8 510 014 horní rozvodový řetěz -2.246,-
11 31 7 797 899 horní vodící lišta – 384,-
13 52 8 573 158 spodní vodící lišta – 548,-
13 52 8 573 159 spodní napínací lišta – 357,-
11 41 7 798 019 řetězové kolo olejového čerpadla – 485,-
11 31 7 797 898 horní napínací lišta – 357,-
11 31 8 576 201 horní napínák – 990,-
11 31 8 509 926 řetězové kolo vačky – 935,-
13 52 7 797 905 spodní napínák řetězu – 1182,-
13 52 7 800 395 šroub řetězového kola vysokotlakého čerpadla – 55,-
11 14 7 797 490 těsnící kroužek klikovky – 680,-
11 13 7 807 302 těsnění olejová vana – 606,-
11 12 7 807 017 sada těsnění ventilového víka – 783,-
11 61 7 801 438 4x!! těsnění sacího potrubí – 265,-
Napsal: ned 23.11.2014 10:44
od gsicbr
pěkně rozepsaný. Všechno je to na výměnu, nebo stačí vyměnit jenom nějakej slabej článek, kterej způsobuje to praskání?
Napsal: pon 24.11.2014 10:48
od Tom_120i
Když to máš rozdělaný, tak samozřejmě všechno. Nebo nevyměníš něco za pár stovek, abys to pak zase celé rozdělával? A těsnění je snad jasné, nebo ty když něco rozděláš, tak pak to skládáš dohromady a použiješ staré těsnění? Tam není kde šetřit, jedině, že někdo nabídne lepší sazbu za práci.
Napsal: úte 09.12.2014 08:38
od spasell
Jenom pro info: Mám 120d - 120 kW - M47 a bez problémů, najeto 240 tisíc, motorové díly a celkově díly pod kapotou původní... jediné co jsem měnil je plastové potrubí od turba do intercooleru a z intercooleru do sání (přes EGR- který stejně půjde pryč a bude upravena ŘJ.). Z celého auta 99,9% původních dílů, zbytek 0,1% je teda to potrubí a přední/zadní nárazník - kupoval jsem oba nové a nechal nastříkat..., odřel jsem je tak, že nešly opravit, ale to je čistě moje vina, a to je rok + zpět... takže konečné shrnutí, MOTOR M47 100% spolehlivost.
Napsal: úte 09.12.2014 09:50
od Kolafa
Pro doplneni, po turbu mi odesel jeste EGR. Cuka to min
[quote="gsicbr"]tohle mě trochu na BMW štve. Jako např. doživotní náplň v aut. převodovce, doživotní rozvod řetězem atd. Ale co je doživotní si každý může vysvětlit trochu jinak.
Prosim tě doživotní nápln v aut. převodovce?!?! No to se možná někde i píše, ale chci upozornit, že se nejedná o život muj, nebo auta, ale toho oleje, což byva cca 60tis maximalne, dle typu a zachazeni! Kurvy a ne jenom od BMW, to takto uvadeji schvalne, aby flotilový zákazníci kupovali a měli pocit, že za dobu leasingu se jich žádná větší údržba netýká!
Což je většinou pravda, ale další majitelé se z toho pak poserou ...
Re: Pěkný výčet ještě info kde seženu ten servis za 20 tis?
Napsal: pát 20.09.2019 20:48
od Pardubak227
Vlasta píše:Můžeš to dělat za půlku a urvou ti ruce
Jenom v dílech jsi tam za 12
11 41 7 797 896 řetěz pro pohon olejového čerpadla – 952,-
13 52 8 572 504 spodní rozvodový řetěz – 1034,-
13 52 7 797 906 řetězové kolo vysokotlakého čerpadla – 777,-
11 31 8 510 014 horní rozvodový řetěz -2.246,-
11 31 7 797 899 horní vodící lišta – 384,-
13 52 8 573 158 spodní vodící lišta – 548,-
13 52 8 573 159 spodní napínací lišta – 357,-
11 41 7 798 019 řetězové kolo olejového čerpadla – 485,-
11 31 7 797 898 horní napínací lišta – 357,-
11 31 8 576 201 horní napínák – 990,-
11 31 8 509 926 řetězové kolo vačky – 935,-
13 52 7 797 905 spodní napínák řetězu – 1182,-
13 52 7 800 395 šroub řetězového kola vysokotlakého čerpadla – 55,-
11 14 7 797 490 těsnící kroužek klikovky – 680,-
11 13 7 807 302 těsnění olejová vana – 606,-
11 12 7 807 017 sada těsnění ventilového víka – 783,-
11 61 7 801 438 4x!! těsnění sacího potrubí – 265,-