Stránka 1 z 1

Napsal: úte 24.11.2015 12:53
od xdentist
Je to sice probíráno v několika tématech, ale myslím, že si zaslouží téma zde. Snad to pomůže těm, kteří váhají či hledají servis.

Je to v tuto chvíli jediný autorizovaný servis automatických převodovek ZF pro ČR a Slovensko, dělají zde kompletní servis automatických převodovek pro osobní vozy, tahače, nákladní vozy, autobusy atd. Provádí jak repasy převodovek, případně prodej originálních olejů a dílů, tak výměny náplní s proplachem či bez, vždy dle domluvy.

Nějaká fakta k výměně náplně:
-web http://www.zf-pakra.cz
-berou jedeno osobní auto denně, chtějí abyste přijeli nejdéle v 9h (otevřeno od 7h) aby měli rezervu v případě jakéhokoli problému
-objednací lhůta většinou minimálně měsíc
-používají originální ZF díly (filtry, vany atd.) a oleje
-v případě vadného hydroměniče nabízí buďto v ZF továrně repasované měniče cca za třetinu ceny nového a samozřejmě i nové (např. E60/61 530d 173kw 6HP28 nový cca 33tis, repas cca 13tis)



Mám nyní osobní zkušenost ze včerejška:
Po příjezdu do Jihlavy se mnou sepsali zakázku a jelo se na projížďku. Nechají záměrně řídit zákazníka. Plus dají na výběr zda pak chcete čekat u nich, či Vás odvezou do města a pak opět vyzvednou (sídlí na předměstí v průmyslové zóně). Po projetí a pokecu o tom co a jak auto vezmou na dílnu.
Bohužel není možné jim celou dobu asistovat a dívat se co a jak (prý příkaz majitele stran bezpečnosti), ale poprosil jsem zda by bylo možné se podívat na stav oleje a vany (magnety, filtr) po její demontáži a bylo mi vyhověno, technik si mě zavolal na dílnu, vše mi ukázal a vysvětlil. Dílna na úrovni, převodovka i mechanik připojen k uzemnění, na podlaze uzemněný antistatický koberec - vše prý kvůli tomu, že mechatronik je na statickou elektřinu háklivý. Působilo to tam na mě velice solidně a profi. Mechanik mi pak ještě dokonce sám od sebe přinesl papírek, na který opsal údaje ze štítku převodovky, prý kdyby v budoucnu něco bylo, ať to nemusím hledat.
Nechal jsem na E61 530d 2009 dělat výměnu oleje s průplachem ve 225000km (první výměna vůbec, auto 6 let staré), mění se přitom i vana s integrovaným filtrem, průchodka kabeláže, šrouby vany, provede se smazání adaptací a pak jedou na zkušební jízdu s připojenou diagnostikou. Poté se vrátí na dílnu, auto opět zvednou a kontrolují těsnost. A pak hurá na fakturu...
V mém případě jim zrovna nefungovalo mazání adaptací jejich diagnostikou, tak s autem jeli do místního servisu BMW, kde toto zvládli a rovnou jsem měl papíry ke kompletní diagnostice auta (o papírový výstup jsem si už při příjezdu řekl). Celý proces trval cca 4,5-5hodin a stál necalých 11tis Kč (práce 3h, vana, šrouby, průchodka, 12,5l oleje). Čekal jsem u nich v zákaznické místnosti (wifi 30Mbit, TV, kávovar, WC).

Za mě opravdu doporučuji jak z hlediska přístupu zaměstnanců, tak z hlediska ceny (levnější než servisy BMW a zcela jistě kvalitnější) a jistoty, že vědí co dělají. BMW tam dle jejich slov tvoří hodně vysoké procento ze všech osobních vozů, takže nějaké zkušenosti mají.

Napsal: pát 01.01.2016 13:54
od calif
Taky jsem tu o nich psal, a taky mohu jen doporučit, když měnit olej, tak u nich...

Napsal: sob 09.04.2016 19:46
od SpookyKT
Byl jste prosím někdo v Pakře s "houpajícíma otáčkama"? Zajímala by mě zhruba časová náročnost. Nemám to zrovna "za rohem". Jinak jsem zatím jen telefonicky kontaktoval firmu ATflex, kterou mám za tím rohem, a bylo mi řečeno, že měnič to není a repase 50 bez DPH.

Napsal: úte 12.04.2016 06:54
od calif
Nejsem zrovna mechanik, ale nemyslím že by houpajícíse otáčky měly souvislost s převodovkou....

Napsal: úte 12.04.2016 07:15
od Don
Predstav si, ze ta souvislost tam je ;)

Napsal: úte 12.04.2016 07:59
od Birkoff
@SpookyKT: Nenapsal jsi jak ty otáčky "houpají" a na jakým autě, ale pokud při klidné jízdě po rovině (např.) při konstantní rychlosti houpají otáčky +-500 tak je pravděpodobnost hraničící s jistotou, že je pryč právě ten měnič.

Napsal: ned 17.04.2016 13:42
od SpookyKT
Otáčky nejvíc houpají při tempomatových 90km/h do táhlého kopce. Kolem 1700 (teď jsi nejsem úplně jistej). A taky, když vyjíždím z obce, aktivuju tempomat, tak se to rozjíždí nelineárně. Auto je 535d (270tkm), nechtěl jsem to tu zasírat závadou, ale spíš zkušenostma lidí, co už tam byli. Ale i tak díky.

Napsal: ned 17.04.2016 13:44
od SpookyKT
SpookyKT píše:Otáčky nejvíc houpají při tempomatových 90km/h do táhlého kopce. Kolem 1700 (teď jsi nejsem úplně jistej). A taky, když vyjíždím z obce, aktivuju tempomat, tak se to rozjíždí nelineárně. Auto je 535d (270tkm), nechtěl jsem to tu zasírat závadou, ale spíš zkušenostma lidí, co už tam byli. Podle toho co tu mám "načteno" bych právě soudil, že je to měničem. Ale i tak díky.

Napsal: pon 18.04.2016 07:49
od Birkoff
535d - tak to mi přijde skoro 100% ten měnič. Nedávno jsme jeden měnili (535xd) právě výměnným způsobem přes Pakru v Jihlavě. Po výměně v pohodě a starej pošleš proti záloze zpět.

Napsal: ned 24.04.2016 13:06
od SpookyKT
Jo jo, taky si myslím, ale byl s tím někdo v Pakře?

Napsal: stř 18.05.2016 13:34
od jezdec
Byl jsem v Pakře a vše proběhlo super. Mohu doporučit.

Napsal: sob 21.05.2016 12:07
od SpookyKT
Můžeš se trošku rozepsat? Teda pokud jsi nejel "jen" na výměnu oleje. Díky

Napsal: čtv 09.06.2016 07:15
od cipis
pridam jednu aktualni a pozitivni zkusenost s repasem menice.

objednani probehlo pres email (maji tam toho asi dost, termin byl cca za mesic). bez problemu jsme se domluvili, ze me po prevzeti auta hodi do Jihlavy na autobus (ZF sidli v okrajove casti, do mesta je to 5km).
V pondeli rano jsem prijel, mechanik pred zkusebni jizdou odpojil xdrive (nekdy se vadny pry projevuje podobne jako odchazejici menic). Behem jizdy mi vysvetloval jak k tomu dochazi, co je treba menit, jak se to meni... tak jsem se dovezl na autobus a mechanik si auto odvezl zpet na dilnu.
termin byl stanoveny na stredu odpoledne, kdyby se neco delo tak by volali.
Ve stredu rano mi volali, ze je auto hotove, ze si muzu prijet. Domluvil jsem se zase ze pro me zajedou do Jihlavy na autobus. Cestou od autobusaku jsem zase ridil ja, "houpani" je pryc, mechanik vysvetloval co vsechno menil, jak je na tom zbytek prevodovku, daval uzitecne rady,...

perfektni pristup, perfektni prace. jsem spokojenej

cena 35.000 Kc (repas hydromenice E61 530xD + ty veco kolem toho (olej,vana,...))

Napsal: pát 10.06.2016 04:39
od Giovany1971
cipis píše:pridam jednu aktualni a pozitivni zkusenost s repasem menice.

objednani probehlo pres email (maji tam toho asi dost, termin byl cca za mesic). bez problemu jsme se domluvili, ze me po prevzeti auta hodi do Jihlavy na autobus (ZF sidli v okrajove casti, do mesta je to 5km).
V pondeli rano jsem prijel, mechanik pred zkusebni jizdou odpojil xdrive (nekdy se vadny pry projevuje podobne jako odchazejici menic). Behem jizdy mi vysvetloval jak k tomu dochazi, co je treba menit, jak se to meni... tak jsem se dovezl na autobus a mechanik si auto odvezl zpet na dilnu.
termin byl stanoveny na stredu odpoledne, kdyby se neco delo tak by volali.
Ve stredu rano mi volali, ze je auto hotove, ze si muzu prijet. Domluvil jsem se zase ze pro me zajedou do Jihlavy na autobus. Cestou od autobusaku jsem zase ridil ja, "houpani" je pryc, mechanik vysvetloval co vsechno menil, jak je na tom zbytek prevodovku, daval uzitecne rady,...

perfektni pristup, perfektni prace. jsem spokojenej

cena 35.000 Kc (repas hydromenice E61 530xD + ty veco kolem toho (olej,vana,...))
¨

Za 35 máš nový ..tak proč repas... :?

Napsal: pát 10.06.2016 19:49
od SpookyKT
cipis píše:
cena 35.000 Kc (repas hydromenice E61 530xD + ty veco kolem toho (olej,vana,...))

Tak to byl ten rapas asi "trochu" levnější, ne?

To Cipis: Hele oni to nezvládnou během jednoho dne? Nebo jste tak byli domluvený? To je pěkně v pr****. :( Ale jinak díky za super info.

Napsal: pát 10.06.2016 22:32
od cipis
zde je info primo od ZF, jak jsme do domlouvali po mailu":
Pro výměnu měniče je nutné demontovat převodovku z vozu, vyměnit měnič, gufero pod měničem a provést kompletní výměnu oleje s proplachem. Toto zabere 2 kompletní pracovní dny, kdy bude vůz studený. Možností je buďto přistavit vůz den předem (odstavení vozu celkem na 3 dny), nebo k nám přijet v 5 hodin ráno, zhasnout motor a nechat vůz vychladnout, než nám začne pracovní doba (odstavení vozu na 2 dny).
fakturovano je 10 hod prace, coz se mozna da stihnout za 1 den, ale ja jsem to nepotreboval hrotit.

Napsal: pát 10.06.2016 22:45
od cipis
Giovany1971 píše:Za 35 máš nový ..tak proč repas... :?
novy je za min. 40k a k tomu minimalne 15k za praci, vanu a olej a ostatni drobnosti

samotny repas 20k s praci a se vsim vsudy tech 35k

Re: ZF Pakra Jihlava - automatické převodovky

Napsal: stř 12.12.2018 21:09
od MUF_IV
Za mě taky zcela skvělý pristup, nechal jsem dělat X5 4.0D preventivně ve 100 000km před 2 měsíci. Vyměněno vše co šlo včetně proplachu. Technik mi zodpověděl všechny dotazy, předali auto u kterého nebyl problém s převodovkou ale po výměně jsem zaznamenal podstatně sametovejsi řazení a menší hluk. Fa za všechno včetně xdrive oleje průchodek atd cca 14 sDph. Jen více takových servisů..

Re: ZF Pakra Jihlava - automatické převodovky

Napsal: sob 22.12.2018 18:41
od koki
za mě také profi přístup, jak píše xdentist, jednoznačně doporučuji - výměna oleje e60 Automatic gearbox GA6HP26Z