Napsal: úte 24.11.2015 12:53
Je to sice probíráno v několika tématech, ale myslím, že si zaslouží téma zde. Snad to pomůže těm, kteří váhají či hledají servis.
Je to v tuto chvíli jediný autorizovaný servis automatických převodovek ZF pro ČR a Slovensko, dělají zde kompletní servis automatických převodovek pro osobní vozy, tahače, nákladní vozy, autobusy atd. Provádí jak repasy převodovek, případně prodej originálních olejů a dílů, tak výměny náplní s proplachem či bez, vždy dle domluvy.
Nějaká fakta k výměně náplně:
-web http://www.zf-pakra.cz
-berou jedeno osobní auto denně, chtějí abyste přijeli nejdéle v 9h (otevřeno od 7h) aby měli rezervu v případě jakéhokoli problému
-objednací lhůta většinou minimálně měsíc
-používají originální ZF díly (filtry, vany atd.) a oleje
-v případě vadného hydroměniče nabízí buďto v ZF továrně repasované měniče cca za třetinu ceny nového a samozřejmě i nové (např. E60/61 530d 173kw 6HP28 nový cca 33tis, repas cca 13tis)
Mám nyní osobní zkušenost ze včerejška:
Po příjezdu do Jihlavy se mnou sepsali zakázku a jelo se na projížďku. Nechají záměrně řídit zákazníka. Plus dají na výběr zda pak chcete čekat u nich, či Vás odvezou do města a pak opět vyzvednou (sídlí na předměstí v průmyslové zóně). Po projetí a pokecu o tom co a jak auto vezmou na dílnu.
Bohužel není možné jim celou dobu asistovat a dívat se co a jak (prý příkaz majitele stran bezpečnosti), ale poprosil jsem zda by bylo možné se podívat na stav oleje a vany (magnety, filtr) po její demontáži a bylo mi vyhověno, technik si mě zavolal na dílnu, vše mi ukázal a vysvětlil. Dílna na úrovni, převodovka i mechanik připojen k uzemnění, na podlaze uzemněný antistatický koberec - vše prý kvůli tomu, že mechatronik je na statickou elektřinu háklivý. Působilo to tam na mě velice solidně a profi. Mechanik mi pak ještě dokonce sám od sebe přinesl papírek, na který opsal údaje ze štítku převodovky, prý kdyby v budoucnu něco bylo, ať to nemusím hledat.
Nechal jsem na E61 530d 2009 dělat výměnu oleje s průplachem ve 225000km (první výměna vůbec, auto 6 let staré), mění se přitom i vana s integrovaným filtrem, průchodka kabeláže, šrouby vany, provede se smazání adaptací a pak jedou na zkušební jízdu s připojenou diagnostikou. Poté se vrátí na dílnu, auto opět zvednou a kontrolují těsnost. A pak hurá na fakturu...
V mém případě jim zrovna nefungovalo mazání adaptací jejich diagnostikou, tak s autem jeli do místního servisu BMW, kde toto zvládli a rovnou jsem měl papíry ke kompletní diagnostice auta (o papírový výstup jsem si už při příjezdu řekl). Celý proces trval cca 4,5-5hodin a stál necalých 11tis Kč (práce 3h, vana, šrouby, průchodka, 12,5l oleje). Čekal jsem u nich v zákaznické místnosti (wifi 30Mbit, TV, kávovar, WC).
Za mě opravdu doporučuji jak z hlediska přístupu zaměstnanců, tak z hlediska ceny (levnější než servisy BMW a zcela jistě kvalitnější) a jistoty, že vědí co dělají. BMW tam dle jejich slov tvoří hodně vysoké procento ze všech osobních vozů, takže nějaké zkušenosti mají.
Je to v tuto chvíli jediný autorizovaný servis automatických převodovek ZF pro ČR a Slovensko, dělají zde kompletní servis automatických převodovek pro osobní vozy, tahače, nákladní vozy, autobusy atd. Provádí jak repasy převodovek, případně prodej originálních olejů a dílů, tak výměny náplní s proplachem či bez, vždy dle domluvy.
Nějaká fakta k výměně náplně:
-web http://www.zf-pakra.cz
-berou jedeno osobní auto denně, chtějí abyste přijeli nejdéle v 9h (otevřeno od 7h) aby měli rezervu v případě jakéhokoli problému
-objednací lhůta většinou minimálně měsíc
-používají originální ZF díly (filtry, vany atd.) a oleje
-v případě vadného hydroměniče nabízí buďto v ZF továrně repasované měniče cca za třetinu ceny nového a samozřejmě i nové (např. E60/61 530d 173kw 6HP28 nový cca 33tis, repas cca 13tis)
Mám nyní osobní zkušenost ze včerejška:
Po příjezdu do Jihlavy se mnou sepsali zakázku a jelo se na projížďku. Nechají záměrně řídit zákazníka. Plus dají na výběr zda pak chcete čekat u nich, či Vás odvezou do města a pak opět vyzvednou (sídlí na předměstí v průmyslové zóně). Po projetí a pokecu o tom co a jak auto vezmou na dílnu.
Bohužel není možné jim celou dobu asistovat a dívat se co a jak (prý příkaz majitele stran bezpečnosti), ale poprosil jsem zda by bylo možné se podívat na stav oleje a vany (magnety, filtr) po její demontáži a bylo mi vyhověno, technik si mě zavolal na dílnu, vše mi ukázal a vysvětlil. Dílna na úrovni, převodovka i mechanik připojen k uzemnění, na podlaze uzemněný antistatický koberec - vše prý kvůli tomu, že mechatronik je na statickou elektřinu háklivý. Působilo to tam na mě velice solidně a profi. Mechanik mi pak ještě dokonce sám od sebe přinesl papírek, na který opsal údaje ze štítku převodovky, prý kdyby v budoucnu něco bylo, ať to nemusím hledat.
Nechal jsem na E61 530d 2009 dělat výměnu oleje s průplachem ve 225000km (první výměna vůbec, auto 6 let staré), mění se přitom i vana s integrovaným filtrem, průchodka kabeláže, šrouby vany, provede se smazání adaptací a pak jedou na zkušební jízdu s připojenou diagnostikou. Poté se vrátí na dílnu, auto opět zvednou a kontrolují těsnost. A pak hurá na fakturu...
V mém případě jim zrovna nefungovalo mazání adaptací jejich diagnostikou, tak s autem jeli do místního servisu BMW, kde toto zvládli a rovnou jsem měl papíry ke kompletní diagnostice auta (o papírový výstup jsem si už při příjezdu řekl). Celý proces trval cca 4,5-5hodin a stál necalých 11tis Kč (práce 3h, vana, šrouby, průchodka, 12,5l oleje). Čekal jsem u nich v zákaznické místnosti (wifi 30Mbit, TV, kávovar, WC).
Za mě opravdu doporučuji jak z hlediska přístupu zaměstnanců, tak z hlediska ceny (levnější než servisy BMW a zcela jistě kvalitnější) a jistoty, že vědí co dělají. BMW tam dle jejich slov tvoří hodně vysoké procento ze všech osobních vozů, takže nějaké zkušenosti mají.