Stránka 1 z 1

Napsal: stř 24.08.2016 19:25
od smoler
Jaký je prosím přesný význam této kontrolky číslo 27...děkuji[/list]

Napsal: stř 24.08.2016 22:17
od starML
27 = Air suspension warning, ale to by jsi musel ten článek přečíst http://www.auto.cz/kontrolky-v-aute-zna ... to?foto=13

Obrázek

Napsal: stř 24.08.2016 22:37
od smoler
Zrovna o téhle nic nepíšou...

Napsal: stř 24.08.2016 23:00
od Joshuax
Chyba stelovani vysky vozu. Obvykle k ni dojde, kdyz se auto snazi dofouknout, ale nemuze (z jakehokoliv duvodu). System po nejake dobe budto odstavi zbytecne tlacici kompresor, aby se neprehral, nebo pokud kompresor vubec nejde, tak samozrejme vyskoci chyba taky.

Napsal: stř 24.08.2016 23:08
od smoler
Joshuax píše:Chyba stelovani vysky vozu. Obvykle k ni dojde, kdyz se auto snazi dofouknout, ale nemuze (z jakehokoliv duvodu). System po nejake dobe budto odstavi zbytecne tlacici kompresor, aby se neprehral, nebo pokud kompresor vubec nejde, tak samozrejme vyskoci chyba taky.
Když jsem zastavil, tak se kompresor snažil dofouknout, takže ten je nejspíše v pořádku...kde by tedy mohla být chyba, díky za info

Napsal: čtv 25.08.2016 10:10
od Jeremy
CHyba by mohla bejt v měchu - nemáš auto nakloněný na stranu?
Mně teda tadle kontrolka svítila, když jeden odešel (a druhej den rupnul i druhej)

Napsal: čtv 25.08.2016 10:17
od smoler
Jeremy píše:CHyba by mohla bejt v měchu - nemáš auto nakloněný na stranu?
Mám...

Napsal: čtv 25.08.2016 10:23
od Joshuax
Musis to pichnout na diag a zkontrolovat v inpe, co hlasi cidla naklonu na te ci ktere strane. kdyz jedno odejde (treba zacna hlasit jine hodnoty), tak to auto v zase porad koriguje chyby cidla a protoze to muze hlasit ze je auto nize, nez ve skutencosti je, tak uz kompresor auto vyse nevytlaci (kor kdyz je treba hodne nalozene), pak bude tlacit, ale po cca 30ti vterinach se zastavi a vyskoci tahle chyba.

Takze vada nemusi byt ciste v mechu, na to je potreba udelat leak test (taky inpa) trva to minimalne hodinu.

Napsal: čtv 25.08.2016 13:25
od Jeremy
Na druhou stranu, měch se dá vyndat na počkání a zkontrolovat snadno. V každým servise to udělaj zadara a výměna měchu je pak hotová do půl hodiny (kdyby to byl měch). A díl bys zaplatil tak jako tak..

Napsal: čtv 25.08.2016 15:18
od dogeatdog
No, me ted snejk spravoval uchazejici vzduch na levem prednim kole po te, co to v jinem servise zprasili kdyz zapomeli dat na vzduchove vedeni tesnici podlozku (upozornuji ze se jednalo o servis, ktery se na BMW specializuje).
Radeji to dat nekomu, kdo s tim ma zkusenosti.

Napsal: čtv 25.08.2016 20:04
od vlastnemec
Měch - může ucházet u e70 nemají takovou životnost
Ventil - zpěťák netěsní jak má¨
Čidlo náklonu - šlo do kytek
Kompresor - v potřebné době nenatlačí co má a přehřeje se

Takže diag a ta ti napoví, problm může být třeba i jen na pojistce :D

Napsal: čtv 25.08.2016 20:58
od smoler
Díky chlapi.... :cool2:

Napsal: čtv 25.08.2016 23:24
od Jeremy
Nezapomeň pak napsat, co to nakonec bylo, ať známe pointu :-)

Re: Význam kontrolky...?

Napsal: čtv 15.09.2016 22:36
od Jeremy
Tak se to asi nedozvíme.

Re: Význam kontrolky...?

Napsal: pát 16.09.2016 16:53
od vlastnemec
To je tady celkem normální, jen minimum lidí dokončí téma.

Re: Význam kontrolky...?

Napsal: pát 16.09.2016 20:52
od Jeremy
Je to jasný.. plno řečí, když mám problém, ale jakmile je po ňom, končím, vypínám, prdím.

Re: Význam kontrolky...?

Napsal: pát 16.09.2016 23:00
od Joshuax
Ale tipy pro pozdejsi generace lidi se stejnym problemem tu zustanou ;) Treba nekdo z nich tema dokonci a napise, jestli mu to pomohlo ;)

Re: Význam kontrolky...?

Napsal: stř 12.10.2016 12:54
od smoler
Klid chlapi :D , neležím u PC denně...byl to měch...díky za rady