Stránka 1 z 2

Napsal: ned 13.03.2016 23:48
od Magicie
Uz mi po 7 letech zacala pomalu odchazet puvodni orig. baterie v X5 E70 3,0 xDrive 2009 (s tlacitkem start). Jednou mne nechala v mrazu pri startovani ve stychu a musel jsem volat asistencni sluzbu.

Nyni tam mam tuto:
Banner (nejaka varianta toho jejich "red bullu")
12V 90 Ah 900 A (EN)
S: 61 21 7 575 327
AW: 61 21 6 924 022
701778 - 10 AT
160 RC 900 CCA (SAE)

Premyslim jakou vzit namisto toho:
http://www.battery-import.cz/banner-run ... v-59201--/
http://www.autobaterie-pema.cz/autobate ... 70759.html

Nevim jestli ma smysl se divat jeste po vyssich Bosch Sx modelech.

Mate nejake zkusenosti a doporuceni?

Napsal: pon 14.03.2016 00:35
od matiz
Ja bych si vzal exide nebo pokud nejsou finance problem tak origo, ale ta stoji vic nez jednou tolik. Po vymene je treba zaregistrovat do vozidla.

Napsal: pon 14.03.2016 00:37
od Magicie
Diky za doporuceni. Vsak ten Banner je origo a vyse jsem mel taky jednoho Bannera (druhy odkaz). On neni tak dobry jako ten original (neni banner jako banner) a tudiz Exide je tedy lepsi?

Napsal: pon 14.03.2016 17:18
od vlastnemec
Na origo se vyser už to není jak bývalo JaraXovi teď přišla z BMW jako origo do e65 varta :D Jinak odcházejí všechny značky je to dobou všechno ojebat jestli je to exide nebo baner.

Jen pro zajímavost origo co jsem měl v e65 s datem 2002 slouží v e53 bez problémů a ještě mám ve sklepě záložní vartu co byla v tátovým turkovi z roku 2002 a pořád drží 90%kapacity a drží při zátěži a ta stejná varta má dnes životnost sotva dva roky. :D

Vem Exide tam máš největší šanci že bude fungovat.

Napsal: pon 14.03.2016 20:13
od Don
Musi to byt gelovka, ta pak vydrzi o hodne dele a ne jen dva roky. Kdyz koupis obyc jakoukoliv znacku, tak do tech dvou let pujde.

Napsal: pon 14.03.2016 20:37
od Magicie
Ja bych rad, aby to vydrzelo nejlepe dalsich 7 let jako tahle :).

Podle toho co jsem se docetl vypadaji AGMka z hlediska zivotnosti prave lepe jak klasicke gelovky.

Takze tenhle konkretni model Exide muzu s klidnym svedomim vzit http://www.autobaterie-pema.cz/autobate ... 70759.html?

Dnes se mi zase vynuloval u auta jak jsem startoval cas. Premyslim jestli riskovat a nechat to az na letni servis pred STK, nebo tu baterii radeji nechat vymenit ted. Jezdim ted dost i kratke trasy.

Napsal: pon 14.03.2016 20:49
od Don
Tu jsem mel na mysli ;)

Napsal: pon 14.03.2016 21:36
od Magicie
Super, diky, tak alespon mam ujasnen vyber. Ted uz si jen rict jestli budu hazardovat do leta a riskovat, ze mi to zustane znova nekde viset. Teoreticky mrazy uz asi nehrozi, tak bych mohl byt v pohode.

Napsal: pon 14.03.2016 21:44
od vlastnemec
Magicie píše:Takze tenhle konkretni model Exide muzu s klidnym svedomim vzit http://www.autobaterie-pema.cz/autobate ... 70759.html?
Tuhle mám v e65 zatím spokojenost, měla tedy jednou výpadek a měl jsem trochu ji problém nabít (procesorem řízená nabíječka bosch asi není to nej) a poté test zátěží a bez problémů problém u měl byl že hodně teďka jen popojíždím do tho si pustím výhřev sedel atd a něco jsem zrovna dělal na autě a logic nežere zrovna málo :D Každopádně registrace nutná.

Napsal: pon 14.03.2016 21:49
od Magicie
Tu registraci pocitam zvladne s VAGem klasicky mechanik a netreba k tomu do autorizovaneho servisu?

Co mas na mysli tim vypadkem, ze jsi nemohl nastartovat? Po jak dlouhe dobe od novoty se to stalo?

Napsal: úte 15.03.2016 16:12
od ls
VAGem nikdo.

Napsal: úte 15.03.2016 16:32
od Magicie
A mohl by mi tedy nekdo prosim vysvetlit jak presne se ta baterie do vozu zaregistruje, resp. kdo tohle muze udelat? Ja mel za to, ze kdyz mechanik zvladne diagnostikou vynulovat treba chybove hlasky dokaze i zaregistrovat baterii (i kdyz o te nutnosti regístrace ctu prvne).

Nasel jsem tohle http://bmwklub.eu/modules.php?name=Foru ... c&t=109414 , ale moc chytry z toho nejsem. Pak taky nekolik dalsich stranek, ale nikde se nepise jak se samotna preregistrace provadi. Rad bych z rovnice pokudmozno vynechal autorizovany servis.

Napsal: úte 15.03.2016 16:40
od vlastnemec
Inpa ISTA je tady dost lidí co Ti to udělá, záleží na tom odkud jsi. Výpadek = prostě jsem ji vymlátil :D a je tam cca 3roky.

Napsal: úte 15.03.2016 17:06
od Magicie
Novy Jicin

Napsal: úte 15.03.2016 20:24
od vlastnemec
Zkus člena Inspi1981 Ostrava http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... le&u=31359 a Matiz z Opavy Ti už psal, pak se ještě můžeš projet za Olomouc k JaraXovi. Je to záležitost pěti minut když už budeš v tom můžeš si nechat něco nakódovat + Ti udělají celkovou diagnostiku.

Napsal: stř 16.03.2016 17:43
od Vlasta
Má někdo zkušenost s Exide? Dnes jsem byl objednat u známýho baterku a ptal jsem se ho na Exide, měl tam 3 kapacity nonAGM, říkal, že jim je vozí z Polska. Rozmejšlel jsem, jestli koupit AGM nebo olověnku a nakonec jsem objednal olovo Bosch S5 100Ah.

Napsal: stř 16.03.2016 17:49
od Magicie
Vcera jsem Exide AGM objednal, az dojde tak poreferuji po nejake dobe.

Napsal: pon 21.03.2016 16:12
od Magicie
Tak baterie uz je vymenena, auto mi totiz v nedeli odmitlo nastartovat a nezabraly uz ani startovaci kabely, puvodni baterka byla zda se KO.

Chtel bych se zeptat jestli jako registrace nove baterie staci tohle (viz. screenshot z diagnostiky Delphi od meho mechanika.
http://prntscr.com/ai214s

Dale pak jestli je mimo toho, kdyz jsem namisto originalni 90Ah instaloval 95Ah potreba delat jeste neco dalsiho, nebo staci ono klepnuti na tlacitko play a potvrzujici hlaska, ze byla baterie zaregistrovana (nabijecku jsme tam jiz podle instrukci diagnostiky nepripojovali a pouze potvrdili OK).

Napsal: pon 21.03.2016 16:24
od Magicie
Další problém, který nevím zda-li s tímto souvisí, tak jsem tomu udělál nové vlákno s dotazem:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 76#1397776

Napsal: pon 21.03.2016 18:10
od vlastnemec
První v čem se projevuje u x5 podpětí je právě xdrive.

Jestli stačí registrace od delphi nevím vždy je lepší origo diagnostika. Akorát proč jsi dal 85 baterku když exide dělá tuším 92ah je to blíže origu.