Stránka 1 z 1

Napsal: ned 17.01.2016 17:45
od TPavel
Ahoj, nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru u BMW x3 2,0D 130kw. Druhý den již nesvítila a po třech dnech se rozsvítila na dobro. Byl jsem na diagnostice a zahlásilo to: Víření v sání. Chyba smazána a po týdnu opět svítí. Nemá někdo zkušenost? Díky Pavel

Napsal: sob 27.02.2016 07:41
od TPavel
Problém s kontrolkou přetrvává. Několikrát načteno na dvou různých diagnostikách v různých servisech s následným smazáním chyby. Vždy vydrželo jen pár dní, poté opět svítí. Nicméně zatím nevím přesně o co jde, protože ty chyby se často mění. Poprvé to bylo víření v sání, druhý pokus ukazoval váhu vzduchu, a poslední dva pokusy váha vzduchu - sporadicky a DPF - trvale. Je možný že je DPF v háji? Co mě zaráží ale je, že jsem nikde nenašel kontrolku typickou pro DPF. A jak vlastně poznám, že DPF potřebuje během jízdy spustit cyklus regenerace, když to nemá kontrolku? Je to moje první auto BMW a i první s DPF a tak se zatím učím a budu rád za každou radu. Díky Pavel

Napsal: sob 27.02.2016 13:10
od vlastnemec
Ahoj zkus někoho s bmw diagnostikou ty univerzál stojí zaprd a hlavně s tou diagnostikou musí umět pak odhalíš vše, takhle můžeme hádat.

Napsal: sob 27.02.2016 14:50
od JaraX
to sis moc dobré auto nekoupil, koupil si bmw s tím nejhorším motorem co kdy vyrobili, doporučuju spíš prodat auto.

diagnostiku potřebuješ originální ne nějakou uni, tzn Ista, Inpa atd

žádnou kontrolku DPF BMW nemá

uroven zanesení se dá přes origo diag změřit.

Napsal: sob 27.02.2016 20:26
od TPavel
dobrá, jelikož to mám 10min jízdy do nejbližšího Německého BMW, tak to tam zkusím zavést. Tady u nás mám nejblíže K.Vary, ale do nich to mám 70km. Přesto ještě zkusím uvést kódy, kdyby někdo měl nějaké zkušenosti: P3264, 3FF, 480A. Auto jsem kupoval v říjnu v německu, má najeto 156t km, plnou servisní historii. Nevím jak předchozí majitel auto používal, ale já jezdím 95% město a to DPF asi moc nesvědčí.

Napsal: sob 27.02.2016 22:27
od JaraX
tento motor je hroznej,
tady máš o něm něco napsané
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem


doporočuju to auto prodat a na městké jezdění si koupit benzinový motor, tomu to nevadí, to DPF rychle umře pokud nebude jezdit delší trasy.
pokud by sis to přesto chtěl nechat


- do BMW nejezdi, vyhozené peníze, najdi si BMW odborníka co tomu rozumí a nebere 2ku na hodinu
- nech si zkontrolovat žhaviče, termostaty a změřit protitlak DPF
- rovnou nech zkontrolovat nebo rovnou vyměnit rozvody než se to potká.

Napsal: ned 28.02.2016 08:56
od Jeremy
Pěknej článek, díky za odkaz!

Napsal: ned 28.02.2016 22:31
od Raziel
No tak tahle informace o motoru mně moc nepotěšila. Vlastním take X3 e 83 2.0d 130 kw r.v2008. :( Používam ho denně na dojižděni do práce cca 30 km.

Napsal: ned 28.02.2016 23:37
od JaraX
kurna lidi proč se nezeptate než si to koupite? dyt to tady ví každej.