Stránka 1 z 1
Napsal: stř 06.01.2016 23:53
od xaler
Ahojte, vyndavám vodní pumpu na BMW X5, motor 4,4i a nejde mi pumpa ven, protože před ní je nějaká kovová asi hliniková trubka. Potřeboval bych vědět jestli to jde kolem té trubky nějak provléknout, nebo se musí vyndat. Pokud vyndat tak jestli někdo neví jak a kde aby to bylo co nejméně práce.
Děkuji všem.
Napsal: pát 08.01.2016 08:18
od JaraX
tak trubku odmontuj ne?

ted si z hlavy nemužu uvědomit jak to tam je, ale jeslti pumpa nejde ven směrem dopředu tak oddělej vše co ti zavazi

Napsal: sob 09.01.2016 12:40
od xaler
Díky už je venku, já jsem neviděl jestli nevede až kolem za motor, ale nevede, tak jsem ji vyndal, je to vedení okruhu vzduchu.
Nevím, jestli se s tím už někdo z vás setkal, ale za jízdy se zadřela pumpa takovým způsobem, že motor při jízdě ze dvou tisíc otáček se zastavil a chcípnul a nešlo s ním hnout ani startérem ani ručně. Přitom pumpa běžela krásně tiše a nikde netekla.
Napsal: ned 10.01.2016 12:02
od jararak
ta trubka je EGR ventil (uz na rope je to blbost, co potom tuna vsak?)
vodna pumpa ide dat dole aj bez toho, avsak potrebujes zlozit termostat z nej.
Napsal: ned 10.01.2016 12:38
od JaraX
jakej zase EGR ventil? to není žádný EGR ventil ale sekundarní vzduch(SLS) a vyznám to má velký, jararak, zkus si o tom něco přečíst než budeš radit, EGR vrací spaliny do sání,
https://cs.wikipedia.org/wiki/EGR
Napsal: ned 10.01.2016 18:52
od xaler
Už je to hotové, ještě bylo podle diagnostiky špatné levé zadní čidlo ABS tak jsem ho vyměnil a auto stejně nejede je furt v nouzáku. Ještě mě čekají manžety na kloubech a ty velký silentbloky co jsou na zadní nápravě.