Stránka 1 z 2

Napsal: ned 03.01.2016 13:48
od pedroargent
Zdravim nevi nekdo proc me na X5 E70 r.v.2007 prestal fungovat Kick down???

Napsal: ned 03.01.2016 19:54
od vlastnemec
Tak jestli máš ropu tak ono to od 120 moc nejede. Jestli benál tak pod pedálem plynu je spínač napřed mrkni tam, potom diag.

Napsal: ned 03.01.2016 20:32
od pedroargent
Mam 3D 173KW ono to jelo mam to na chipu ale ted se me zda ze kdyz dam plny plyn tak to zrychli ale na K.D. to nic uz nekopne....NĚJAKÝ NÁPAD???

Napsal: ned 03.01.2016 22:09
od mi00wa
a převodovka podřadí o dva stupně ?

Napsal: ned 03.01.2016 23:18
od vlastnemec
mi00wa píše:a převodovka podřadí o dva stupně ?


+ mrkni na ten spínač i ropák ho má jako každej automat, jeden známej tam měl víčko od petky - jinak jsem o špatným spínači neslyšel dál už opravdu jen diag a jinak to auto jede normálně? Co DPF to auto se může kvůli tomu dusit, takhle se těžko radí, ldyž dáš plnej napodlahu udělá to něco? V normálu nebo režimu sport to při ostřejší jízdě jede svižně?

Napsal: pon 04.01.2016 18:43
od pedroargent
vlastnemec píše:
mi00wa píše:a převodovka podřadí o dva stupně ?


+ mrkni na ten spínač i ropák ho má jako každej automat, jeden známej tam měl víčko od petky - jinak jsem o špatným spínači neslyšel dál už opravdu jen diag a jinak to auto jede normálně? Co DPF to auto se může kvůli tomu dusit, takhle se těžko radí, ldyž dáš plnej napodlahu udělá to něco? V normálu nebo režimu sport to při ostřejší jízdě jede svižně?
jEDE TO NORMALNE KDYZ DAM PLNEJ PLYN TAK TO PODRADI ALE NENI TAM TEK KOPANEC . DPF JSEM MENIL PRED 2 ROKY VYFUK CISTY.I V REZIMU NORMAL I SPORT TO JEDE NORMALNE JEN JAK RIKAM CHYBI TAM TEN KOPANEC CO DA KICK DOWN...

Napsal: pon 04.01.2016 20:09
od JaraX
tlačítko kickdownu měli jen stary auta, novější auta včetně E53, E70 atd maj kickdown integrovanej do těla plynovyho pedalo, když zkusíš plyn bez motoru jde citit to lupnutí na konci chodu pedálu?

Napsal: pon 04.01.2016 23:06
od Dolfus
To JaraX : ja pocitam, ze pedroagent vi, jak kickdown provest, tedy proslapnout plyn pres zvyseny odpor az na podlahu, kdyz to drive fungovalo a ted to nedela..?

..opravte me, treba se pletu..jestli to po proslapnuti podradi, coz byva citit minimalne zvysenymi otackami, tak bych v cidle ani ovladani chybu nevideli..tak co treba spatne zamceny, nezamceny , opotrebeny hydrodynamicky menic.?..?

Napsal: úte 05.01.2016 18:26
od pedroargent
Ano to lupnuti citi je
Hydrodynamicky menic a sakra to je asi vetsi problem co? Jeste jsem zjistil ze mi to taky moc netopi takze budu menit dva termostaty ale tim to asi nebude ze? Ono drive kdyz jsem dal K.D. tak to razantne zatlacilo do sedadel ale ted to jen zrychli proste tam chybi ten kopanec!!!

Napsal: úte 05.01.2016 19:09
od lp
Otázka byla jestli se ti otáčky zvednou a auto vlažně zrychluje(hydroměnič),nebo otáčky se zvedají pomalu(turbo) nebo něco jiného.

Napsal: úte 05.01.2016 19:38
od pedroargent
Zrychli to tak ze to podradi kdyz jedu pomaleji a kdyz jedu kolem 120 tak to jen zrychli ...Pokud to bude hydromenic jak je narocna oprava ci vymena???

Napsal: úte 05.01.2016 23:54
od Dolfus
..a kdyz podradi, stoupaji pak otacky plynule s rychlosti, nebo otacky vyskoci a rychlost stoupa, aniz by se otacky zvysovaly plynule s rostouci rychlosti. Kdyz nezamkne hydromenic, tak je prokluz.. Podobny pocit bys mel ale mit i pri razantnejsi akceleraci bez kickdown..

..kolik mas najeto? A kdy jsi prestal mit pocit, ze nefunguje kickdown?

Napsal: stř 06.01.2016 08:26
od JaraX
ja bych se tím musel projet, ale měnič to nebude, to se chová jinak, spíš to bude problém na motoru, stačí když je přicpany DPF a takle se to chova,

Napsal: stř 06.01.2016 16:50
od pedroargent
Mam najeto 90000km DPF jsem menil a nemuz to souviset s tim ze mam spatne termostaty topeni mi malo topi a pry to muz mit vliv na DPF se nestaci vypalit. JARA X odkud jsi? Ja Brno.
ono kdyz jedu 80km/h a akceleruji bez K.D. tak to zrychli normalne ale kdyz chci prislapnout aby zapl K.D. tak NIC!!

Napsal: stř 06.01.2016 22:05
od JaraX
- se špatnýma termostatama se DPF přicpe během pár tisíc km,
- také je třeba mít ok žhaviče (Všechny)
- těch problémů muže byt víc, přece je ten naftový motor je poměrně složitý,
- jsem kousek od Olomouce

Napsal: čtv 07.01.2016 15:03
od pedroargent
Tak jsem prijel ze servisu DPF ucpany pise to prilis casta regenerace proto auto nema vykon oba termostaty vymeneny 6 zhavicu vymeneno. Ted sehnat dobry DPF nebot novy original stoji 54000Kč!!!!! :roll: Coz je teda pekna soda muj uz cisteny byl a vydrzel 30000km takze cistit nema cenu vi nekdo kde sehnat original za dobry peniz?????
Ted to zere 13 l/100a to to nehonim...

Napsal: čtv 07.01.2016 15:35
od JaraX
jj ta nafta se nevyplatí, to víme

jak byl ten DPF čistěny?

Napsal: čtv 07.01.2016 15:57
od pedroargent
Nevim presne posilalo se to do Kladna metodu si nepamatuji

Napsal: čtv 07.01.2016 16:39
od JaraX
a máš hodnoty protitlaku po vyčištění?
jake sou hodnoty protitlaku ted?
zřejmě bych tak řekl že to dělal někdo kdo o tom moc neví.
na diag je to auto bez chyb?

Napsal: čtv 07.01.2016 16:41
od pedroargent
Diagnostika pise prilis casta regenerace. Hodnoty mi nerekl ja si myslim ze tomu rozumi Ten filtr se cistil pred 3rokama
Co radis? Sehnat novy filtr?