Stránka 1 z 7

Napsal: úte 22.12.2015 23:14
od Crazy23
Ahoj, mam problém, ale ani vlastně nevim jakej :lol: nastartuju studený auto, chytlo až podezřele rychle, ale beží hodně špatně a nemá problém i chcípnout. Přidání plynu to jen zhorší...po chvilce ohřívání přepne na LPG a najednou beží vše úplně normálně jako vždy, po přepnutí zpět na benzín zase vše špatně a takhle dokola. Takže jasná věc, problém máme někde u benzínu. Začal jsem palivovým filtrem MANN, ale problém přetrvává (původní filtr byl vyroben 10/2004, takže stejně dobře, že jsem dal novej). Podávácí čerpadlo jsme pustili na přímo přes INPU a dává normálně..dokonce jsme odpojili palivový potrubí do motoru, nasadili pet lahev, nechali běžet čerpadlo 10 vteřin a přelili do odměrky a spočítali jsme, že to dá cca 180l/h, což by mělo být ok, protože u nových čerpadel se udává 135l-170l/h... Pak telefonát Lucifer - JaraXovi, tímto JaraXe zdravím :wink: adaptace motoru smazány a po prvním startu na benzín se to chvilku hádalo, ale po pár vteřinách se volnoběh krásně uklidnil a vypadalo to, že jsme zvítězili, ale to mě zase přešlo po přidání plynu :lol: takže jestli je čerpadlo ok, filtr ok, pak už je snad jediná věc a to benzínové vstřiky.. to je jako fakt možný? Pořád přemýšlíme nad tím, jestli vlastně máme málo paliva a nebo moc.. Teoreticky nějaký vstřiky můžou být K.O. a třeba se to uchlastává... Předem díky za všechny rady a nápady

Napsal: stř 23.12.2015 08:46
od Crazy23
Ještě dodám. Cca před 1000km nové svíčky, vzuch filtr a motorový olej. Lucifer včera natáčel video, tak počkám až uploadne na YT a hodim sem odkaz

Napsal: stř 23.12.2015 09:00
od JaraX
co mebrány sání?
běh jednotlivých válců na INPE?

je to naprd když u toho auta člověk není :)

Napsal: stř 23.12.2015 09:24
od Crazy23

Napsal: stř 23.12.2015 09:27
od Crazy23
Běh jednotlivých válců na INPĚ se zdá bezproblémový...a membrány sání netušim..mohly by mít vliv? Jen na benzín? Jakože by špatně reguloval podtlak do palivovýho filtru?

Napsal: stř 23.12.2015 09:32
od Crazy23
A ví někdo, kam od pal filtru vede ten podtlak?

Napsal: stř 23.12.2015 09:46
od JaraX
jééé to je zase bastl ten plyn :D

podtlak podle mě vede na sací hadici :)

zkuste ještě odpojit váhu

Napsal: stř 23.12.2015 09:56
od Crazy23
Ok, díky, zkusíme :) proč bastl? Měl jsem odkrytováno a jednu lištu jsme dali na stranu... Dělal ho Matyáš..respektive dával novej na místo starýho Landi Renzo

Napsal: stř 23.12.2015 09:58
od JaraX
přivod neschovanej, reduktor jak pěst na oko, vstřiky na strašně dlouhejch hadicich a nádrž bude nějaká 60L ? :D
a hlavně ta jednotka tam pohozená v motorovým prostoru když se krásně vleze k jednotkám.

pak ti pošlu fota myho LPG v X5

btw měřili jste tlak benzínu na liště?

Napsal: stř 23.12.2015 10:07
od Crazy23
Pravda, hadice jsou dlouhý, to uz tam bylo z předchozího. Umístění reduktoru taky a tu jednotku tam schovat mohl, to máš recht. Taky jsem čekal, že si s tim pohraje víc...a to chtěl ještě 1000,- navíc, za to, že musel demontovat starej plyn...říkam za to, že má vše "připravený" ? 8O no, ok..alespoň to chodí dobře :) a nádrž 65l. Má to DSP a tak nešel dát nivelační kompresor do spodu pravý kapsy v kufru, jináč by se dala větší...takhle je kompresor vzadu za nádrží pod podlahou v kufru

Napsal: stř 23.12.2015 10:11
od Crazy23
Jo a tlak na liště jsme neměřili...taky si pořád říkám, že to může bejt to čerpadlo - sice máme průtok, ale tlak to nemusí dokázat takovej...byl bych za to rád, ale jen tak pro srandu na zkoušku se mi vše nechce kupovat viď...

Napsal: stř 23.12.2015 10:12
od JaraX
kompresor tam vejde i s DSP, vleze se krásně pod DSP woofer, navíc i u 85ky vejde kompresor vedle nádrže, místa tam je dost

Napsal: stř 23.12.2015 10:19
od Crazy23
Dobrý vědět 8)

Napsal: stř 23.12.2015 12:51
od Crazy23
Po odpojení váhy to po vteřině lehce houpne a po chvilce se volnoběh trochu zlepší a pak zase špatný

Napsal: stř 23.12.2015 14:15
od JaraX
tady máš fota toho LPG,
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo_LPG_X5_E53_88L

ještě jsem pořádně nenafotil motor s krytem a bez krytu,


no a na diag je ten motor bez chyb i po pár minutách na benzín?

Napsal: stř 23.12.2015 14:50
od Crazy23
Mrknu :) yes, diag ok na benzin. Necham to chvilku běžet na benzin a pak vyndam svíčky a uvidim jak na tom budou

Napsal: stř 23.12.2015 15:19
od JaraX
jak je na tom SW v motorovce? zkusil bych preventivně přehrát jeslti se to nedělalo.

Napsal: stř 23.12.2015 15:28
od Crazy23
Dával jsem pred časem jinou jednotku + ews. Moje lehla a do tý jsme novej soft dávali. Takže můžeme zkusit, ale na tohle neveřim

Napsal: stř 23.12.2015 15:59
od Crazy23
Teď auto cca 10 minut běželo na lpg, pak přepnuto na benzin a až na pár zahoupání byl volnoběh úplně normál...ale jen volnoběh, v točkách to střílí a tak

Napsal: stř 23.12.2015 16:42
od Crazy23
Svíčky černý a smrdí benzínem..nevim jestli maj a nebo nemaj, když to na benzin beželo :lol: každopádně svíčky který jsem před časem vyndaval vypadaly po 30tkm líp