Stránka 1 z 1
Napsal: ned 18.10.2015 13:23
od cyrda
zdravím všechny mám problém na x5 4.4 rok2003 přestal fungovat centrál,nejde ani nakodovat a diagnostika nic nepiše
Napsal: sob 07.11.2015 03:33
od jararak
je chyba v kluci alebo v centrale?
Napsal: pon 09.11.2015 11:10
od cyrda
špatná komfortka ,vyměněno a už fachčí
Napsal: pát 18.12.2015 13:33
od Krysarik
Přestal mi fungovat centrál na DO. Nejprve jsem rozebral DO, kde je dobíjecí baterie, která se dobíjí při zasunutí do slotu. Baterie má 3V a napětí neklesne ani při zatížení. DO jsem slepil. Dočítám se, že to býví centrální jednotka. V jiných vozech je pod kastlikem na místě spolujezdce. V X1 je tam nějaká řídící jednotka, ale pod palubkou na místě spolujezdce jsou ještě další dvě krabičky, co vapadají jako řídící jednotka. DO občas fungoval, když byl přiblížen na 5cm v levo nad zadním sklem. Nyní nefungujevůbec.
Může někdo poradit?
Ještě mi poraďte, která jednotka je k centrálu na DO.
Napsal: pát 18.12.2015 13:36
od Krysarik
Co je míněno pojmem komfortka?
Napsal: pon 21.12.2015 13:03
od Krysarik
Řídící jednotka je za plastama u řidiče. Vyndal jsem ji, otevřel, je tam jen jedno relátko a to je funkční. Na desce není značení součástek, schema bude patrně nedostupné a překvapilo mě, že přívody konektorů jsou jen naražené do desky plošných spojů. Procínoval jsem je, ale výsledek se nedostavil - DO stále nefunguje.
Asi jsem měl otevřít nový příspěvek, protože zde nikdo nereaguje, nebo snad mám jedinou Xjedničku?
Nahrál bych fotku, ale odmítá to.
Napsal: pon 21.12.2015 13:14
od Crazy23
Zeptej se, jestli je lepší benzín a nebo nafta a uvidíš těch reakcí

Napsal: pon 21.12.2015 13:24
od matiz
V zasade tady jsou jen tri skupiny uzivatelu.
1: nevi, takze nedokazou odpovědět
2: vi, ale nechteji odpovědět
3: vi všechno a ještě si to nestihli tady precist -))))
Napsal: úte 22.12.2015 14:18
od Krysarik
Může mi někdo vysvětlit, co je čidlem DO v autě a kde je připojeno?
Grazy23 spíš bych se zeptal, jestli je lepší hybrid nebo TESLA.
Napsal: úte 22.12.2015 23:11
od vlastnemec
matiz píše:V zasade tady jsou jen tri skupiny uzivatelu.
1: nevi, takze nedokazou odpovědět
2: vi, ale nechteji odpovědět
3: vi všechno a ještě si to nestihli tady precist -))))
Tvůj příspěvek patří do které skupiny?
Napsal: úte 22.12.2015 23:23
od vlastnemec
Prvně zkus pojistky k centrálu jsou vzadu.
Potom diagnostika, třeba něco řekne, nebo že třeba se nejde spojit s řídící jednotkou to je potom na výměnu, nebo GM popsáno o několik vláken níže, nebo prostě odešlo kódování v klíči - zkoušel jsi druhý?
Napsal: pát 29.01.2016 15:03
od Krysarik
Tak jsem se opět dostal k opravě nefunkčnosti DO centrálu. Na radu mechanika z BMW, že závada pravděpodobně nebude v časové centrální jednotce, umístěné na levém sloupku vedle pedálů u řidiče, ale v anténní jednotce pro DO, umístěné ve kšiltu zadních dveří kufru.
Sundal jsem tedy plast z horní části zadních dveří a je tam krabička, do které vede anténa a napájecí konektor a z ní vychází napájení vyhřívání zadního skla. Vyndal jsem tuto jednotku, rozlousknul a vidím na desce ze strany součástek asi na 5 místech bílou oxidační hmotu, která překlenuje některé piny na dvou čipech a je také u SMD kondíků. Tuto oxidační hmotu jsem očistil a světe div se, centrál po vložení zpět, funguje. Nezačal fungovat okamžitě, ale teprve po nastartováni a vypnutí motoru, se ovládání centrálu na DO zkonsolidovalo. Se druhým klíčkem jsem musel udělat totéž. Stálo mě to jen několik hodin času.
Napsal: pát 29.01.2016 16:19
od Crazy23
:palec: