Stránka 1 z 1

Napsal: úte 25.08.2015 11:10
od Vojta8407
Zdravim vsechny,

nejsem si zcela jist ale zrejme mam problem s edc tlumici. Je to zhruba tak mesic kdyz jsem zacal citit i slyset kazdou vetsi nerovnost na silnici.

Auto se chova pomerne houpave, obcas tam skacu jak na posedu. Z tohto pohledu vse nasvedcuje opotrebeni tlumicu. Z vizualniho hlediska zadny z

tlumicu netece. Pri porovnani prednich a zadnich jsou predni z vnejsku mnohem opotrebovanejsi, zrezle, nalepka se znakem a cislem dilu k neprecteni

sotva drzi. Pri zapnuti S - sport modu necitim zadny rozdil. Vertikalni stabilizace - pri brzdeni akcelaraci funguje dobre, body rolling v zatacka take super.

Ale v pripade jizdy rovne prumernou rychlosti 90 - 100 vse citim, komfort je uplne v tahu v pripade vymolu.

Auto ma najeto 170k km, typ motur N62, 4.8i.


Otazka je:

Jak muzu bezpecne mechanicky otestovat EDC tlumic na miru opotrebeni v pripade ze zadna kontrolka na palubovce nesviti?

V priapde ze v tlumici nefunguje spravne ventil objevi to BMW diagnostika ?

Jake zkusenosti mate s repasem tlumicu ?




Problem resim jiz pres mesic a je to hodne deprimujici.

Predem dekuji za jakekoli prispevek.

Napsal: úte 25.08.2015 11:30
od JaraX
zajel bych na STK na kontrolu tlumičů, ale auto nech nastartovany.
přes diag se dá udělat nějaká adaptace(kalibrace) tlumičů, otázka taky na jakých jezdíš kolech, jestli na nějakých 20+ tak životnost tlumičů nebude velká.

Napsal: úte 25.08.2015 12:04
od Vojta8407
Zajel jsem tam hned z pocatku. Namerene hodnoty jsou 38% predek 50% zadek. Technik ale jasne zduraznil ze v priapde edc tlumicu tyto hodnoty nezarucuje.

Predepsane tovarni kola jsou 20" (zimni kola ), letni jsou 21" (285/35R21, 325/30R21)

Vuz jsem takto jiz koupil. Take tam predchozi majitel mel rozsirovaci podlozky coz v mem pripade hodne dopomohlo ke stavu ve kterem jsou.

Napsal: úte 25.08.2015 12:32
od JaraX
38 procent je hodně malo ,většinou maj EDC kolem 70ti procent,ty 21ky na podložkách sou jistá smrt.