Stránka 1 z 1

Napsal: pon 11.05.2015 18:08
od Androy
Zdravim, vyskytl se mi takovy problem a to ten, ze mi nezapina turbo od spoda (takrka od nulovych otacek) tak jak by melo... ale zabira, az nekde kolem 1000-1500 a vis...

co je, nebo by melo byt v poradku:

1)diagnostika nic neukazala
2)turbo bylo rozebrany, zadna zavada nenalezena
3)vyfuk neni nijak ocouzeny a ani z neho nehuli
4)skrtici klapky v poradku
5)zkontrolvany tesneni, podtlakove hadicky, taky v poradku

nevite nekdo, cim by to mohlo byt ?

jitak automaticka prevodovka by mela byt taky v poradku, chod razeni je plynuly....

predem diky za rady :wink:

Napsal: pon 11.05.2015 18:47
od vlastnemec
A není to náhodou v tom že turbo v tak nízkých otáčkách nezabírá a zabírat nemá, je to ropák a ne V8 benzín, turbodíra tam je vždycky.

Napsal: pon 11.05.2015 22:10
od Androy
tohle turbo ma dvojite preplnovani cili jedno turbo ma v sobe 2 ruzne velke turba, z nich jedno zapina cca od volnobehu do 3000 otacek a druhe se pridava od 1500 do konce otackomeru

takze, tady zadna turbodira rozhodne nema byt :lol:

Napsal: pon 11.05.2015 22:22
od Tom_e89
turbodíra bude vždy a všude, jezdil jsem s 123d (malá + velká turbína, 150kw) a X1 se stejným motorem N47D20 a obě auta trpěla znatelnou prodlevou a to s manuálními převodovkami.
Prostě se s tím smiř, nebo si pořiď atmo benzín, ten reaguje kdykoliv okamžitě ;)

Napsal: pon 11.05.2015 22:30
od Tom_e89
největší turbodírou z aut, se kterými jsem měl tu čest jezdit, trpěla Audi A6 3.0tdi 180kW, single turbo, automat 7q. To mě vyndala i E87 120d na dálnici :D

Napsal: pát 15.05.2015 21:30
od matik
Zkontolovat podtlakové hadičky a nejlépe vyměnit...

Napsal: ned 17.05.2015 21:24
od Androy
tak to byly opravdu podtlakove hadicky vsechny se jeste museli jednou projet a vymenit.... ted uz to frci jak ma.... kazdopdne Tom_e89 ta tvoje turbodira to rozhodne nebyla :-D :-D jak jsem rikal... byla hned kravina