Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 01.12.2014 22:40
				od pran22
				Zdravim dnes mě přezuli letni pneu 19 na zimni a zjistilo se že mam zadni pneu sjete zevnitř az jde platno ven a druha strana pneu  ma 3mm přitom zimní pneu se me sjiždí stejnoměrne 
Letni mam original kola 285/19 zadek
			 
			
					
				
				Napsal: úte 02.12.2014 20:31
				od Renda1966
				pran22 píše:Zdravim dnes mě přezuli letni pneu 19 na zimni a zjistilo se že mam zadni pneu sjete zevnitř az jde platno ven a druha strana pneu  ma 3mm přitom zimní pneu se me sjiždí stejnoměrne 
Letni mam original kola 285/19 zadek
To je u zadnich kol bezna vec. Ani po nove geometrii se to nekdy nezlepsi.
 
			
					
				
				Napsal: úte 09.12.2014 15:08
				od Skrtic
				běžná věc je to pouze při nastavení geometrie u BMW. Přední se sjíždí z venku, zadní zevnitř. Pokud geometrii nastaví v BMW servisu dle tabulek, nic se nezlepší. Já si zajel na doporučení do Brna (100km) k chlapíkovi, který dělá hodně geometrii na SUV a má dost zkušeností právě s BMW a od té doby je sjíždění gum naprosto v pohodě. Když vyjede protokol o seřízení, tak je dost čísel v červeným, ale gumy jsou OK   

 . Dříve jsem měl na předku vzorek 7mm a kraj (tak 3cm) byl bez vzorku.
 
			
					
				
				Napsal: úte 09.12.2014 16:13
				od kosh
				Bože lidi, zamyslete se prosím něž něco napíšete. Takže když se udělá geometrie v autorizovaném servise BMW tak je to špatně a pneu se opotřebují neadekvátním způsobem. Takové hovna bych čekal u nějakých mamlasů v renaul clubu ale ne tady.
Pánovi bych doporučil nejprve udělat geometrii, v případě, že geometrie bude v pořádku, tak bych začal kontrolou tlumičů a čepů na podvozku ideálně na třepačce na STK. 
V případě, že nepomůže ani to tak je tady ještě jedna alternativa a ta zní, že auto mohlo být bouráno a ted je křivé jako omítky polských dělníků.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 09.12.2014 18:31
				od vlastnemec
				kosh píše:Bože lidi, zamyslete se prosím něž něco napíšete. Takže když se udělá geometrie v autorizovaném servise BMW tak je to špatně a pneu se opotřebují neadekvátním způsobem. Takové hovna bych čekal u nějakých mamlasů v renaul clubu ale ne tady.
Pánovi bych doporučil nejprve udělat geometrii, v případě, že geometrie bude v pořádku, tak bych začal kontrolou tlumičů a čepů na podvozku ideálně na třepačce na STK. 
V případě, že nepomůže ani to tak je tady ještě jedna alternativa a ta zní, že auto mohlo být bouráno a ted je křivé jako omítky polských dělníků.
Nechci Tě urážet, ale jde vidět že víš o e53 úplné hovno, všude když Ti nastaví geometrii a jedno jestli je to servis na geošku nebo autorizák bmw, tak se Ti budou sjíždět na předku vnější hrany a zadek vnitřní hrany. Toto Ti řeknou aji v bmw že u e53 je to normální, ale bohužel už nikdo neví že se přední sedadla mají zatěžovat 70kg a třeba auto by mělo mít plnou nádrž to ví zhruba 1/2, tam kde mají 3D Ti to vyladí přesně aniž by toto dělali a Ti zkušení jak píše Skrtic s tím umí počítat a přizpůsobí tomu hodnoty. Jinak už se to tady řešilo několikrát a ten kdo byl na 3D má od té doby pokoj a gumy se mu sjíždí rovnoměrně.
 
			
					
				
				Napsal: stř 10.12.2014 08:46
				od Skrtic
				vlastnemec píše:kosh píše:Bože lidi, zamyslete se prosím něž něco napíšete. Takže když se udělá geometrie v autorizovaném servise BMW tak je to špatně a pneu se opotřebují neadekvátním způsobem. Takové hovna bych čekal u nějakých mamlasů v renaul clubu ale ne tady.
Pánovi bych doporučil nejprve udělat geometrii, v případě, že geometrie bude v pořádku, tak bych začal kontrolou tlumičů a čepů na podvozku ideálně na třepačce na STK. 
V případě, že nepomůže ani to tak je tady ještě jedna alternativa a ta zní, že auto mohlo být bouráno a ted je křivé jako omítky polských dělníků.
Nechci Tě urážet, ale jde vidět že víš o e53 úplné hovno, všude když Ti nastaví geometrii a jedno jestli je to servis na geošku nebo autorizák bmw, tak se Ti budou sjíždět na předku vnější hrany a zadek vnitřní hrany. Toto Ti řeknou aji v bmw že u e53 je to normální, ale bohužel už nikdo neví že se přední sedadla mají zatěžovat 70kg a třeba auto by mělo mít plnou nádrž to ví zhruba 1/2, tam kde mají 3D Ti to vyladí přesně aniž by toto dělali a Ti zkušení jak píše Skrtic s tím umí počítat a přizpůsobí tomu hodnoty. Jinak už se to tady řešilo několikrát a ten kdo byl na 3D má od té doby pokoj a gumy se mu sjíždí rovnoměrně.
 
Dík za zastání 

. Je tomu bohužel tak. X5 mám už druhou(ta byla do srpna ještě v záruce) a problém stále stejný. V origo servisu sami řekli, že oni to musí nastavit tak, aby auto, když vyjede ze servisu mělo protokol v zelených číslech. Stížností (reklamací) na špatné sjíždění pneu u X5 mají tisíce, ale BMW se vyjádřilo, že tyto reklamace neuznává, že je to stylem jízdy... Takže jediné řešení je si to nechat seřídit od někoho, kdo tomu rozumí a má na to cit 

 
			
					
				
				Napsal: stř 10.12.2014 23:25
				od pran22
				tak že jak sem pochopil jedina možnost je zajet na geošku do brna k tomu člověku nebo nevim co s toji moji x5
			 
			
					
				
				Napsal: stř 10.12.2014 23:46
				od vlastnemec
				A nebo zajet na geošku 3D jak jsem psal.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 11.12.2014 06:55
				od Skrtic
				pran22 píše:tak že jak sem pochopil jedina možnost je zajet na geošku do brna k tomu člověku nebo nevim co s toji moji x5
Jediná možnost je zajet kamkoliv na 3d geometrii  

 
			
					
				
				Napsal: čtv 11.12.2014 12:54
				od pran22
				ale auto tam jezdi kazdy prezuti pneu na ze zimni na letni a opačne a vysledek stajny na letni kola se sjiždi vnitřki
			 
			
					
				
				Napsal: pát 12.12.2014 00:05
				od vlastnemec
				A jseš si jistý, že je to 3D, není to "klasická" laserová?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 12.12.2014 08:04
				od pran22
				delaly me to u pneu chara kladno nevim jakou maji
			 
			
					
				
				Napsal: sob 20.12.2014 18:48
				od JaraX
				stačí klasiká Geoška, ale duležité je dělat geo vždy když se přezuje z letních na zimní a zpět, ale duležite je dodržet zatížení auta závažíma a plná nádrž.