Stránka 1 z 1
Napsal: ned 12.10.2014 20:10
od lukass
zdravím, mam ted menší problém, auto při otáčkách cca 1500-1800 se zvlaštně chvěje i na míste na volnoběh, jak přídam víc, vše v pořádku nebo na volnoběh motor zní vyváženě. nemá někdo zkušenost?
děkuji
Napsal: ned 12.10.2014 20:24
od WITT
Napiš o jaké auto a hlavně motorizaci se jedná, třeba ti to urychlí odpověď. Známej měl něco podobného, co popisuješ ty, a nakonec zjistil, že to dělalala dvouhmota..
Jestli máš naftu, mrkni jak jsou na tom třeba vstřiky, separátor oleje..
Napsal: ned 12.10.2014 20:32
od lukass
mam 3.0d 160kw manual nekdy se mi stane, ze kdyz nastartuji, tak se auto trochu chveje a jde slyset, ze motor nejede jak ma. nedaval jsem ani separator novej ani palivový filtr.
Napsal: ned 12.10.2014 20:47
od WITT
Palivový filtr a separátor by bylo jedno z věcí, co bych udělal hned..
Diagnostika by taky mohla napovědět, může to být plno věcí.
Nikdy nevíš jakou naftu do toho auta kdo dával, alespoň ten palivový filtr bych určitě udělal, pak ho rozřízni a uvidíš co v něm bude za humus..
Napsal: úte 14.10.2014 18:27
od lukass
nechal jsem to napichnout a napsalo to pouze 6x žhavič a recyklace vyfukových pynu. tak jsem vycistil egr a trepe se dál. žhaviče jsem dal nove i jednotku. je pravda, ze filt jsem nedaval novej ani ten filtr v deklu ventilu, protoze to auto nemam zase tak dlouho.
Napsal: stř 15.10.2014 01:08
od vlastnemec
Když se kupuje auto, automaticky se mění filtry a oleje, nehledě na to kdo Ti co řekl že dělal. Diag jste se na vstřiky dívali? Jaké měli korekce? Chybu Ti vyhodí až jsou přes tři a více.
Filtr vzduchový a oilseparator udělej co nejdříve, nejlépe hned.Oil searator vesměs nihkdo nemění, jelikož to neznají, jestli byl někdy měněn poznáš podle toho že už tam nebude filcovej.
Co se týče toho chvění, můžou to být silentbloky motoru, vstřiky a spoust adalších věcí.
Napsal: stř 15.10.2014 14:28
od lukass
spis mi prijde, jako by motor jel na min valcu, ale dela to jen nekdy a proto ten zvuk a prenos do karoserie.
Napsal: pát 07.11.2014 21:19
od clockan
teď řeším stejný problém,palivový filtr vyměněný,separátor teda ne ale chvěje se dál... vypadá to asi na vstřik,ale diag.nic nepíše.
jediná chyba je smooth running controller,nevíte co to může být??
Napsal: pát 07.11.2014 22:15
od vlastnemec
No to je právě chyba která souvisí se vstřikem. V 99% se jedná o špatnou korekci jde to poladit diag. Pokud toto nazabere projet live data a uvidíš kde je co špatně.
Napsal: pát 07.11.2014 22:17
od vlastnemec
Jo ten separátor udělej zachrání Ti to motor a pokud je zajebanej fest je původcem mnoha podobných problémů na chodu motoru.
Napsal: pon 10.11.2014 17:43
od lukass
ahoj, vše jsem pro kontrolu dal nove a nakonec jsem jel do bmw a tam to pripojili a podivaly se na vstriky a jeden byl spatny a zbytek mel rozhasene hodnoty, tak jsem koupil repasko nove za 3200, nechal jsm ho nakodovat a znovu byla provedena kontrola a vse bylo krasne v norme. urcite levnejsi, jak je vsechny demontovat a davat na test, aby mi nejaky vydriduch rekl, ze jsou vsechny spatne a protom treba nebyla nutna vymena.
Napsal: úte 11.11.2014 17:52
od baklan1000
lukass píše:spis mi prijde, jako by motor jel na min valcu, ale dela to jen nekdy a proto ten zvuk a prenos do karoserie.
to mas vstrikama musis skontrolovat kazdej vstrik u me to tto taky delalo , ted nevim na jakou diagnozu ale myslim si ze bosh , protoze ta jina neukaze kazdej vstrik zvlast pak ho vymeni a bude to , to sem taky mel , protoze kdyz mu pridas tak cerpadlo potom tlaci stejne do vsech tak proto se to zmeni a na volnobehu to je hned poznat , je to jako traktor
Napsal: úte 11.11.2014 18:20
od vlastnemec
Nemáš pravdu Inpa Ti taky zobrazí každý vstřik zvlášť, ale jde jenom o korekce, další postup doma je baňkový test a pak už jenom stolice, ten vstřik může být i jinak v prdeli a to na korekcích nepoznáš, jedině při různých režimech zatížení na stolici, dá se ještě odvozovat co je se vstřikem podle toho jak vypadají žhaviče.