Stránka 1 z 1
Napsal: pon 23.06.2014 21:07
od Isachs
Ahoj,
tak jsem ji si jako po zimě pěkně stříknul povozek. Nějakým sprejem na podvozky. No a pak jedu domů a říkám si, že to je nějaký divný, tak vystoupím, a zadek auta na dorazu. Tak si říkám, ta rozsypaná rejže na displaji je nějaká jiná, než obvykle.
Beru diag a koukám, selflevel suspention function inactive. Taková pěkná sranda takhle při pátku (byl pátek).
Asi jsem to stříknul někde, kde jsem neměl, naprášil jsem to tam nahusto.
Sundal jsem zadní kola a koukám, co ty měchy asi tak řídí a asi ty mechanický snímače, co jsou vzadu.
Koukám, choděj dobře, prostříkal jsem to, i s kontakty a pořád nic.
Diagnostika ukazuje na jednom čidle 2,2V na druhém 0,87V. Nevím co je dobře a co je špatně a tak jsem na tom, jako s hadicí na odvětrávání kliky, za kterou jsem tu dostal po hubě.
Nevím si rady.
Kdyby někoho něco napadlo, vůbec bych se nezlobil. Chudák Báwo teď vypadá jako nějakej kombík

. Kompresor ani nepípne, když otočím klíčkem a nebo když někdo přisedne.
A sry, že to takhle píšu, ale mám nějakou rozvernou

.
Napsal: pon 23.06.2014 21:35
od vlastnemec
No a co vypsala inpa za chybu? do doby než jsi stříkal podvozek tak dobrý?
Napsal: úte 24.06.2014 10:04
od Isachs
Jojo. Do nastříkání to chodilo jak má. Přestalo to fungovat hned v zapětí.
Přesný kód chyby musím zjistit až budu doma.
Napsal: čtv 26.06.2014 19:49
od Isachs
Takže jde o chybu č. 08 - Chyba regulační doby, nárůst.
Napsal: ned 29.06.2014 00:19
od Isachs
Tak jsem na to nakonec přišel.
Dal jsem to nafouknout přes diagnostiku ručně a hned to bylo jasný.
Chyba spočívá v nenafouknutí za určený čas.
Levý měch má v sobě díru, jako do pozadí a proto to podfukuje. Teď ještě kde ho sehnat...
Napsal: ned 29.06.2014 00:36
od Isachs
Tak už mám i ty měchy, kde koupím... co mě každopádně pobavilo, je to, že existují dva druhy měchů.
Pro sportovní podvozek a pro normální podvozek.
Nevím, jak poznám, který je kam. Mám na autě sport packet (19" orig kola a hliníkové nášlapy), ale nejsem si tím jistej.
Každá rada dobrá pls.
A když už v tom někdo bude, jaká je tak normální cena za jeden měch? Abych nekoupil nějaký bahno a nebo zase, abych nezaplatil zbytečně moc.
Napsal: ned 29.06.2014 12:33
od vlastnemec
Ahoj, tak jsi odhalil sám, co se týče dílu hoď si vinko do etk a vyjedou Ti přesně díly na Tvůj model:
http://bmwfans.info/parts-catalog
http://www.realoem.com/bmw/select.do
nebo si zjisti výbavu podle asapu.
Napsal: ned 29.06.2014 15:52
od Isachs
Takže vinko mi rozkódovalo asi 4 různých možných variant měchů.
1) zadní náprava na vzducháči obyč
2) zadní náprava na vzducháči sport
3) celé auto na vzducháči obyč
4) celé auto na vzducháči sport
Oba ty servery mï nabízejí oboje.
Vin je: WBAFB31050LP04789
Nechci být alibista, ale nevím si rady.
Typuju to na 2jku, ale nechci u dílu za bura střílet podle oka.
Díky.
Napsal: ned 29.06.2014 15:55
od Isachs
Tak nakonec stačilo hledat na dekóderu výbavy:
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings
Napsal: stř 02.07.2014 19:29
od Isachs
Jak probíhá seřízení po výměně? Přijde mi, že kopresor jede nějak dlouho a celkově to zbytečně moc zvedá...
Napsal: stř 02.07.2014 22:07
od vlastnemec
Buď v inpě na rovném a měříš od spodní hrany ráfku po blatník a odečítáš hodnoty a zadáváš, nebo v istě automaticky.
Napsal: čtv 03.07.2014 15:13
od Isachs
Inpa / ista? Co to je?

Napsal: čtv 03.07.2014 20:56
od vlastnemec
diagnostický program to čím Ti to napíchli a načetli chybu, zajeď za někým kdo to má a hlavně to už někdy dělal, JaraX,... jo istou je to lepší, ale tu má málo kdo.
Napsal: pát 04.07.2014 11:09
od Isachs
Nakonec jsem tohle nastaveni nasel i u me v diagnostice. Nastavil jsem to dobre a za chvilku uz to zase bylo krivy. Nastavil to znova a opakovalo se to. Leva strana mi vzdycky dofoukla do uvrati a hodilo to chybu s tim dosazenim casu.
Koukal jsem za jizdy na naklonova cidla, obe. Podle me to vypada na to levy, ze je v trapu. Pravy ukazuje stabilne 2,2V - 2,7V. Levy ukazuje 0,2-2,5. Nejhorsi je, ze kdyz zastavim na stejnem miste, pravy, ukazuje +/- 1% strejnou hodnotu. Levy jednou ukaze 0,4V, po druhy 1,6, po treti 0,2, po ctvty 2,3. Se nedivim, ze to ta jednotka nema dle ceho dat. Vymenim jej a uvidim zda se mi to povede nastavit pak.
Napsal: pát 04.07.2014 20:53
od vlastnemec
Nech to čidlo proměřit osciloskopem, je to vlastně hallův snímač, tak když ho proměříš klasicky tak Ti to nic neřekne. Jinak čidlo kup jedině origo ty neorigo házej píčoviny.
Napsal: úte 19.05.2015 08:18
od Smasher
Ahoj,
chci se jenom ujistit, že když mi jedno čidlo ukazuje kolem 1,5V a ostatní čidla 2,3 - 2,7V. Bude tohle čidlo asi špatný, co? Na jedno čidlo mě upozoňoval i Brumla.
Chyba se mi vyskytovala tak nějak náhodně, ale auto pořád drželo rovinu, maximálně se dofouklo do maxima.
Teď jsem trefil na silnici díru a okamžitě se chyba zase objevila s tím, že se mi i auto postavilo nakřivo... LZ šlo až někam do úvratí, že jsem vypadal jako monstertruck:)
Pokocí INPY jsem si to nějak spustil, ale nemůžu se zbavit chyby trvale. Chybu čidla to nehlásí, chybu plnění kompresoru taky ne...
chyba dle INPY:
100 Articulation-Plausibility
co mě ještě zaujalo, že na kompresoru to hlásilo teplotu 91°C...
X5 4.8is... LD75940
Ondra