Stránka 1 z 1

Napsal: úte 27.05.2014 16:20
od louis
Prosím o radu. Mám vybité batrie v čidlech, ale občas se proberou (nejčastěji rychlá jízda po dálnici) a pak se rozsvítí kontrolka RDC. Zkoušel jsem v LCM nastavit následující:
RDKS nicht_aktiv
REIFEN_DEFEKT nicht_melden
REIFENCONTR_INAKTIV nicht_melden.
Jenže ..... stále kvoká, stále kvoká .....
Měl by někdo nějaký nápad?
Díky!

Napsal: úte 27.05.2014 20:05
od vlastnemec
Tvoje e53 si bere hodnoty z čidel v kolech? Moje e53 fl si bere podle ABS a myslím si že všechny e53, nemáš náhodou e70?

Napsal: úte 27.05.2014 21:23
od louis
Ahoj!
No tak upřímně - nevím - je to jen předpoklad. Pokud mám na autě zimáky na ráfkách bez čidel, tak systém mlčí. S letníma (kde jsem ještě neměl dole pneu) se to právě dost pravidelně ozývá, takže mě to vedlo k úvaze, že na vině budou vybité baterie v čidlech letních kol. Každopádně ať tak či onak, to co mě trápí je, že se mi systém nepodařilo deaktivovat.

Napsal: úte 27.05.2014 21:58
od vlastnemec
No já bych to nabodnul na diag a uvidíš co řekne. E53 se nastavuje tak, že podržíš tlačítko rds před šajtrvákou a uděláš reset, dělám to dvakrát do roku když přehazuju kola a vždycky zkusím jestli rds funguje, nechám ho zahlásit po výměně pneu a resetuji.

Napsal: úte 27.05.2014 23:45
od louis
Jo, ten postup na kalibraci znám, zkoušel jsem to několikrát, ale stejně se to pokaždé objeví znovu, i když tlak je prokazatelně O.K. Můžu zkusit pohledat v INPě řídící jednotku RDC, ale pochybuju, že by to tam šlo vypnout. Hledal jsem někoho, kdo poradí jak to celé deaktivovat, ať je už příčinou chybového hlášení cokoliv.

Napsal: stř 28.05.2014 08:54
od vlastnemec
Ještě dotaz, když se Ti to stane, rozvístí se kontrola tlaku jakou barvou, červeně znamená pokles tlaku a žlutě závadu-potom mrknout inpou a řešit, jestli chceš úplně odblokovat tak přez kódování doplnit nicht aktiv, jelikož si to bere údaje z ABS, tak bych každopádně závadu řešil nemuselo by to dopadnout dobře.

Napsal: stř 28.05.2014 08:57
od louis
Svítí žlutě, červeně jen chvíli při nastavování tlačítkem. Po vypnutí zapalování zhasne a rozsvítí se zase většinou až při rychlé jízdě. Kódování nastaveno viz můj úvodní příspěvek.
Díky!

Napsal: stř 28.05.2014 12:21
od Miguel
Odebrat z výbavy a je klid :wink:

Napsal: stř 28.05.2014 12:57
od louis
Myslíš jako najít ŘJ a odpojit? Nebo je to jen joke?

Napsal: stř 28.05.2014 13:37
od Miguel
Myslim jako odkodovat z výbavy.

Napsal: stř 28.05.2014 14:41
od louis
Mohl bys příležitostně nastínit postup - možná i pro ostatní? Díky!

Napsal: stř 28.05.2014 20:59
od vlastnemec
Na youtube najdeš vodítka. NCS co je přibalený s inpou a hurá na to, otevřeš přepíšeš z aktiv na nicht aktiv vložíš a je to. Ti co dělaj kódování ti návod nedají, jelikož je to živí a já bych sice mohl, ale náhodou se něco posere a budu debil co Ti špatně poradil a posral Ti auto, jinak kódovat si taky nechávám od JaraXe, dál veškeré kódování je lepší provádět origo diagnostikou, tak si najdi někoho kdo ji má. Každopádně bych napřed šel po závadě, jestli inpu máš tak není takovej problém se podívat řekněme cca 5minut.

Napsal: stř 28.05.2014 23:44
od louis
To vlastnemec: Díky za snahu, ale promiň ... četl jsi vůbec začátek vlákna? Tam popisuju, co jsem si nastavil ve FSW LCM a asi tedy nepotřebuju poradit kde sehnat instalačky na INPu. Šlo mi o to, že s tímto nastavením RDC funguje dál a asi bude potřeba nastavit ještě něco jinde.
To Miguel: Velmi mě zaujala tvoje formulace "odebrat (odkodovat) z výbavy" a čekal jsem, že se dozvím něco nového. Bohužel.....
Ale díky oběma za ochotu ......