Stránka 1 z 1
Napsal: pát 02.05.2014 23:21
od Denda
nemá někdo zkušenosti s blokováním kol u BMW X5 E53 3.0D 135KW automat? při jízde vpřed není tolik intenzivní ale při jízde vzad se auto kolikrát kousne že s ním nejde ani hnout dokud se opět nerozjede

Napsal: pon 05.05.2014 09:49
od Dolfus
Ahoj,
mne se parkrat prihodilo za jizdy, 50km/h, ne pod plynem..auto jako by se na setinu sekundy kouslo prednima brzdama a jelo dal..stalo se mi to suma sumarum asi 4x za 2 roky provozu. Nevim cim to, slysel jsem neco jako cidlo ABS, spina v nem civ jinem cidle.? apod. Bohuzel, taky se mi to nelibi. Ale dokud to jezdi a nedela to ve 150km/h. Je to trochu desive..
Co ale znamena, ze "se auto kousne, ze s nim nejde hnout, dokud se opet nerozjede" nejak nevim..

Napsal: pon 05.05.2014 23:48
od wylson
Čau Dolfusi, jak tady tak courám po fóru narazil jsem parkrát na tvoje příspěvky ohledně řazení
Ještě je jedna věc kterou jsem tady v diskuzích nenašel ale osobně zažil. Myslím že se o tom ale píše v manuálu k autu
Jedu po dálnici 139km/h s tempomatem a uzavírka - zúžení provozu do jednoho pruhu, kamiony, zmatek, ženy za volanty atd, musel jsem přibrzdit až na nějakých 20km/h. Tím že jsem nechal zaplý tempomat děly se hnusné věci otáčky motoru max v červeném poli a auto si nechtělo přeřadit, s kamionem za prdelí jsem vypnul tempomat tlačítkem a okamžitě se vše srovnalo a bylo jak má být.

Napsal: úte 06.05.2014 00:12
od Dolfus
Cau wylsone,
asi si budu muset precist manual

s timhle jsem se jeste nesetkal..
btw to je zajimavy postreh, protoze tempomat myslim u me vetsinou take hral nejakou roli...ee, tohle auto je uzasne

, nemenil bych za jine, ale nekdy mam pocit, ze i fakt zije trochu vlastnim zivotem... dokud se umoudri, budiz, ale estli jednou neee, tak uvidi..