Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 21.04.2016 20:21
od LaL
Napsal: čtv 21.04.2016 20:23
od LaL
Já to chtěl nahrát do fotogalerie.

Napsal: čtv 21.04.2016 21:26
od Pater
Neviděl jsem tě projíždět Novým Jičínem před několika dny?
Napsal: pát 22.04.2016 09:50
od fajfka3
Tož vítej. Mám to samé (kola i červená kůže) jen barva Sterlingsilver. Motor 3.0?
Napsal: sob 23.04.2016 13:10
od LaL
Pater píše:Neviděl jsem tě projíždět Novým Jičínem před několika dny?
To určitě ne. Jezdím převážně jen kolem Hustopečska nebo Brna a okolí.
Napsal: pon 25.04.2016 16:33
od LaL
fajfka3 píše:Tož vítej. Mám to samé (kola i červená kůže) jen barva Sterlingsilver. Motor 3.0?
Jo motor 3.0 a manuál byly podmínkou.

Napsal: pon 25.04.2016 16:46
od LaL
Mohl by mi prosím někdo doporučit jaké si mám dát pružiny na Z4? Teď tam mám HR a na český silnice je to bohužel moc nízký a nepohodlný. Navíc nevjedu ani do garáže.

Napsal: pon 25.04.2016 16:48
od LaL
Taky bych potřeboval poradit, co mám dělat s neustále zamlženým světlem.

Napsal: úte 26.04.2016 14:47
od Etien
hmm... koukam predni naraznik z aeropacketu...
Napsal: pát 06.05.2016 12:46
od arkadiel
LaL píše:Mohl by mi prosím někdo doporučit jaké si mám dát pružiny na Z4? Teď tam mám HR a na český silnice je to bohužel moc nízký a nepohodlný. Navíc nevjedu ani do garáže.

Vítej
Na české ani jiné silnice hlavně nepatří runflaty. Všichni jsme se jich zbavili. Vylepší to i trakci.
U světla bych začal kontrolou izolace.
Napsal: pát 06.05.2016 18:31
od Curo
arkadiel píše:LaL píše:Mohl by mi prosím někdo doporučit jaké si mám dát pružiny na Z4? Teď tam mám HR a na český silnice je to bohužel moc nízký a nepohodlný. Navíc nevjedu ani do garáže.

Vítej
Na české ani jiné silnice hlavně nepatří runflaty. Všichni jsme se jich zbavili. Vylepší to i trakci.
U světla bych začal kontrolou izolace.
Kurnik já tu jsem jedinej a spokojenej s RF

Napsal: pát 06.05.2016 19:06
od houmik
Hodne zalezi na tom, jakou generaci RFT mate obutou. Kdyz nekdo koupi ojete auto, ktere ma obute jeste 7 let stare RFT gumy, tak chapu, ze to neni uplne ono.
Napsal: sob 07.05.2016 00:30
od Pater
Curo píše:Kurnik já tu jsem jedinej a spokojenej s RF

Ne, já mám taky na 18" ale bohužel nemám zatím s čím srovnávat a taky nejezdím na hranicích možností (auta). Jak někdo říkal, že má strach jezdit nad určitou rychlost, tak já zatím nic nepozoruji, chová se to stejně ve 100,150 i 200. 180 na záplatované cestě a sedí jako přibité.
Napsal: sob 07.05.2016 13:23
od Curo
Pater píše:Curo píše:Kurnik já tu jsem jedinej a spokojenej s RF

Ne, já mám taky na 18" ale bohužel nemám zatím s čím srovnávat a taky nejezdím na hranicích možností (auta). Jak někdo říkal, že má strach jezdit nad určitou rychlost, tak já zatím nic nepozoruji, chová se to stejně ve 100,150 i 200. 180 na záplatované cestě a sedí jako přibité.
Právě, nejezdím žádné okruhy po městě, ale při rozjezdech se s tím moc nepářu, vč. křižovatek a nestalo se mi, že bych cítil něco "špatného" na podvozku, resp. že s nonRFT by to mohlo být lepší. Ale nemám s čím srovnat, tak žiju v domnění, že jsem tu byl jedinej, který je s RFT spokojený

Napsal: ned 08.05.2016 10:35
od ZZZZ
Zalezi na tom kde jezdis, nam tady jeden posahanej doktor, nez ho zavreli, nechal silnice v extremne hroznym stavu. Tedy prechod z drncavych RFT na normalni byl pro mne a moje zada obrovsky rozdil v pohodli jizdy. A na druhou stranu Bridgestone S001 na ktery jsem prezouval maji zesilene boky, takze na jizdnich vlastnostech s vyjimkou prvnich par kilometru se nezmenilo vubec nic. Ted budu dava S001 i na mysaka. Tak budu moc porovnavat s OEM Dunlop SP Sport600.
Ty RFT jsou delany na kvalitni silnice, ne na to, co je u nas casto videt. Jak se ale vyjede za stredni Cechy, tak uz je ten rozdil v kvalite taky videt. Na druhou stranu i nemci prehazuji na nonRFT a taky nekteri docela narikaji.
Napsal: ned 08.05.2016 23:28
od Pater
Dnes 400km NJ - HK a zpět. Cesta nic moc, hlavně těm kanálům ve městech bych se asi měl víc snažit vyhýbat. Ale není to zas taková hrůza. Třeba budu mít někdy možnost porovnat. Zatím nemám důvod uvažovat o změně, jízdní vlastnosti mi vyhovují.
Napsal: pon 09.05.2016 07:14
od ZZZZ
O zmene zacnes urcite uvazovat az budes potrebovat novy. Pak se budes muset rozhodnout. Ja mam po 40tis na zadku treti a na predku druhy vc tech OEM
Napsal: pon 09.05.2016 14:27
od Pater
Třeba se mi podaří někde na jiném autě vyzkoušet jiné pneu, ale jak jsem psal, zatím nemám důvod objednat něco jiného než mám nasazeno, teda pokud se tento typ bude vyrábět. Pokud ne, tak pak už budu hledat alternativu na základě zkušenosti ostatních.
Napsal: pon 09.05.2016 15:06
od ZZZZ
Na mysi taky neni rezerva a japonce nenapadlo na ni davat ranflety. A to nemluvim o tom, ze v pripade neopravitelneho defektu se na mysi musi menit gumy vsechny 4. Resp. vechny musi mit stejne opotrebeni.
Jinak samozrejme je to tvoje auto, tvuj zadek a delej si co chces. Ja bych se k RFT uz nevratil, kdyby staly polovic
howgh
Napsal: pon 09.05.2016 15:18
od Pater
To o tom poškození jsem nevěděl. Nemám problém přejít s tím na NonRFT a asi osobně rozdíl asi nepoznám, jen zatím čtu jen o tom jak to některým plave apod.
Ps:proč vyměnit všechny 4, nestačí jen na nápravě? Už tak jsou rozměrově jiné.