Stránka 1 z 2
Napsal: pát 29.05.2015 07:51
od MDaniel
Ahojte, tak nemilá věc se mi asi děje poslední dny. Našel jsem v garáži na zemi skvrnu od oleje, myslel jsem původně, že to je od nějakého oleje co jsem tam rozlil ja, bylo mi to divné ale neřešil jsem. Včera jsem se na to ale zaměřil a zjistil, že to je nejspíš z auta. Je mi divné že to je skoro až pod zadním nárazníkem. Je to čistý světlý olej (první jsem myslel, že by to mohl byt diff, ale ten by byl asi hodně špinavý). Nestalo se to někomu? Nejspíš to bude z hydrauliky střechy. Nebo to může být ještě něco jiného? Střecha funguje bez problémů, jen mi tam od včera po nastartování skáče hláška service, která hned zmizí a pak ji nemám ani v check control.
Napsal: pát 29.05.2015 08:46
od Tom_e89
to je zvláštní, ale podívej se na tu hydraulickou jednotku střechy. Je jenom volně uložená v tlumící pěně vedle baterky, dá se vyndat bez nářadí po vymontování výztuhy nad baterkou...
Napsal: pát 29.05.2015 08:51
od MDaniel
Díval jsem se včera k baterce ale nikde tam olej není vidět. Zkusím se tedy podívat po té jednotce. Starší z4 měla prý čerpadlo někde u levého kola (říkali mi v servise)
Napsal: pát 29.05.2015 10:28
od MDaniel
Tak opravdu mi to tece kolem te pumpy co je u baterky, je tam v tom molitanu olej a mam tam ted hladinu oleje na minimu. Co s tím?
Napsal: pát 29.05.2015 10:58
od xyron
ty kraso... cim novejsi tim horsi.. to je opravdu bullshit... u starý Z4 jsem nemel jedinej problém..

Napsal: pát 29.05.2015 11:11
od MDaniel
Taky me to sere, ale co nadelam, snad se to nebude menit cele. Na jedne strane je nadobka na olej a je stahla takovou tou ocelovou stahovačkou, tak možná tama to teče. Na druhé straně je vše zakrytováno, tak tam moc pristupne není.
Napsal: pát 29.05.2015 11:49
od Tom_e89
mám Z4 "odlehčenou"
jak dorazím z práce, vyfotím prostor kufru bez čalounení a izolace, fotky sem dám, třeba ti to pomůže..
Napsal: pát 29.05.2015 12:24
od MDaniel
ne dobrý děkuju, to nemusíš. Jak jsi mi poradil, podíval jsem se tam. Teče mi to z té pumpy, je tam olej. Jen nevim co s tím teď. jem obejdnaný do servisu,ale nevím zda se to bude muset měnit celé, nebo to jde nějak opravit/repasovat.
PS: odlehcenou myslis jak?:)
Napsal: pát 29.05.2015 13:05
od Tom_e89
Napsal: pát 29.05.2015 13:19
od MDaniel
Heh:-) Dobrý, kolik si ušetřil váhy?:) a jak sundáš střechu když tam nemáš tu přepážku, která je potřeba pro stáhnutí střechy?:)
Jinak ano tu pumpu mam stejnou,akorat pokazenou:))
Napsal: pát 29.05.2015 15:13
od Tom_e89
Je tam jednoduchý magnetický čidlo. Stahování střechy vyřešil kousek ocel plechu a izolační páska.
Ještě nemám kryt pod volantem a přihrádku před spolujezdcem, nějaký drobnosti ze středovýho tunelu, plastový kryty ochranných oblouků, kryt motoru i s pěnou, kryty ramen manipulace střechy... se vším všudy něco přes 20kg dolů
Napsal: pát 29.05.2015 16:05
od MDaniel
Aha:-)) dobrý
To mi nepřijde tolik, abych o také vykuchal:-)))
Napsal: pát 29.05.2015 18:53
od Tom_e89
Cítit je akorát lehčí zadek, který už vůbec nemá (19" runflat) na nerovnostech přilnavost a uskakuje...
Přítelkyně má dlouhý nohy, je ráda za více místa pro kolena

Napsal: pát 29.05.2015 19:33
od pavproch
@MDaniel: ty woe, nezávidím....
sem se byl hned podívat do garáže m4Zlikovi pod sukni a ..... sucho... uffff...

Napsal: pát 29.05.2015 19:40
od pavproch
btw, odlehčení: výměna OEM sedaček za Recaro Sport Seat (lze dráže pořídit i jako ///M Performance by BMW) prý ušetří až 50kilo.....
Dále UL baterka prý odebere aji 8-10 kilo
Moje odlehčování (prozatím) začalo a skončilo u OZ Ultraleggera (mínus 4x4 kila), trvale skoroprázné nádržky ostřikovačů (mínus 4kila), vyhození dojezdové sady (nahraženo sprejem Slime, mínus kilo), a přendáním tažného woka a komplet návodu k autu, servisky atd z auta do garáže (mínus 3kila) .... ale přiznám se, že ty sedačky mi nedají spát
Napsal: sob 30.05.2015 09:33
od MDaniel
Ty sicny se mi take libi.
Včera jsem to konzultoval s kamaradem co dela servis cnc stroju atd. Divali jsme se na to a tece to primo asi z jedne takove kryci kulicky co je na tele te pumpy. Je jich tam hodne, vcetne sroubu. Jsou to ucpane otvory ktere se drive vyuzivaji jako dopravník dílů do té pumpy. No uvidim co s tím půjde. Auto má najeto 54t km. Sere me to
Napsal: sob 30.05.2015 20:49
od pavproch
Sem měl neska střechu asi po 3 týdnech zase nahoře (po průjezdu bouřkou byl m4Zlik poněkud špinaf, taxem ji zvednul pro umytí a vyblyskání), taxem se podíval pod dno kufru na to hydročerpadlo - uffff, mám kolem něj sucho, suchoučko... :prayer:
Napsal: ned 31.05.2015 22:44
od Tom_e89
Taky mi zatím (po 40tis km) čerpadlo neteče... a doufám že ani nebude.
Zato mi zlobí mi startér (motor N20B20), někdy se nevysune pastorek při startování.
Byl i venku - uhlíky KO. Po repasi mám startér zpátky a stále problém přetrává tak mě bude brzo elektrikář očekávat s reklamací.
Taky nový bateriový terminá, konektor k němu a nová baterka.
Kvalita už není co bývala...
Napsal: pon 01.06.2015 07:01
od MDaniel
Kvlita už opravdu není co bývala. Co poslouchám i známé co mají ty nové twin turba, vše jen na to, že se to jednou pokazí. I tady v sekci z4 se řeší ty turba které údajně vydrží klidně jen 90t km. Co to je?
Napsal: pon 01.06.2015 07:16
od pavproch
katování kostů