Stránka 1 z 1
Napsal: sob 02.04.2016 08:05
od ka_p
Dva dny zpět se s M3 e93 trochu lítalo a natvrdo se zahryzl motor.. Auto 2012 a najeto asi 54.000km. Každej si představí nějakej masakr, ale bohužel se vyjelo jen Ecce hommo ve šternberku a tam navrchu nějaká pěkná otočka, ale auto najednou chcíplo, nastartovalo se a chcíplo znovu a konec.. smrad a cvakání elektroniky..
V bmw řekli, že je natvrdo hryzlej motor.
Nemám s tím moc zkušeností a prosím o radu:
1. repas motoru s použitím seriových dílů
2. pokud už se má dělat motor napadlo mě použít díly, kterými by byl motor odolnější (nějaké kováné díly) a pokud by to cenově nebylo úplně mimo, hodil by se i nějaký výkon navíc
Chci ale, aby auto dlouhodobě jezdilo a nemuselo se pořád ladit, tak prosím o nějakou radu, na koho se obrátit v případě 1 nebo 2..
díky
Napsal: sob 02.04.2016 19:35
od Patrick33
Sorry za ot ...ale ctyri roky stary,tyhle km a motor ko ...to je mazec.
Mam M3 e46 a chtel jsem jit do M3 e92 nic mene necham si tu starsi holku a budu dal spokojene žít

Napsal: sob 02.04.2016 20:04
od de-nitro
oem vnitrek bude stat vic jak kovanej nejspis.
Napsal: sob 02.04.2016 20:14
od MattyX
Bohužel tě nepotkalo nic neobvyklého, čím všeobecně trpí všechny M-motory :-/
Při těchto kilometrech se to stávalo i u E46 e36 a bla bla bla ...
Každopádně prostor pro úpravy tam samozřejmě jsou, pokud jsi odhodlán do motoru zainvestovat statisíce, můžeš to předělat na 4,6 třeba, adekvátně uzpůsobit plnění k danému objemu a tak

Ve finále budeš ale asi rád, že se ti to podaří ze seriových dílů dát do kupy :-/ Ale těžko vařit, takhle z vody - dokud to nerozděláš, nevíš co vše bude potřeba.
A pokud ti to auto zůstane dalších 50tis km - tak při tvrdším zacházení se doporučuje co 40tis km dělat kontrolu ojničních ložisek
každopádně přeji pevné nervy a dostatek prostředků k opravě

Napsal: úte 05.04.2016 14:26
od ka_p
Díky za podněty.. V bmw jsou zatím u hlavy a ta je OK, tak čekáme co naspodku bude, jestli nějaký píst nebo vyletěla ojnice. Nic méně se prý budou snažit pomoct a vyjednat s německem vzhledem k tomu, že je auto starý 3,5 roku a má najeto celkem málo nějakou co nejlevnější variantu, tak jsem teda zvědavej.. Bylo kupovaný u prodejce BMW v mnichově, tak i tam bysme se případně zkusili ozvat.. Jsou tady u nás v bmw hodně pomalí, ale každopádně pro zajímaviost novej motor přes ně 450.000 Kč..
Tak dám pak zprávu..
Napsal: úte 05.04.2016 20:05
od Totic
Jestli to je to kupovaný od nova tak je v záruce, ne? Nebo z PremiumSelection tuším 2roky?
Každopádně tyhle V8 jsou poddimenzovaný na šálkách. Životnost prý tak 70-120tkm. U jistýho spec.servisu na Brněnsku jsou na generálce jedna za druhou. Snad to v tomhle případě nebude nic pekelnýho.
Napsal: úte 05.04.2016 22:42
od Misanek
Ty vole, tak to je fakt tragédie dnes s těma krámama...

životnost motoru 120 t km je už do nebe volající
Napsal: úte 05.04.2016 22:59
od LiborM
Tohle je u Mpowerů úplně stejné, všechny lehnou na klikovce, všechny....
Napsal: úte 05.04.2016 23:09
od MattyX
Ono se to děje už asi 30 let stejně ...

jen dneska jich jezdí daleko více

Napsal: úte 05.04.2016 23:34
od TANN3R
Misanek píše:Ty vole, tak to je fakt tragédie dnes s těma krámama...

životnost motoru 120 t km je už do nebe volající
Kdyby tyhle motory vydržely 120tis, nikdo by si nemohl stěžovat (na ten výkon si myslím víc než ok), tady se ovšem řeší motor s 54tis km.
Napsal: čtv 07.04.2016 20:55
od uwefiltr
nooo tak konecne jste se rozkecali bejci!!!!!!!!!!
M3.2l jsem jiz mel, pravda jen chvilku. Servis za spotrebak za 30k a dal nevim. Jste tady prosim nekdo ochotny na predkupni prohlidku? Olomoucko. Jarax ok. Ale verim ze do eM zainteresovany je tady nekdo vic . Diky. Jan
Napsal: čtv 07.04.2016 21:36
od MattyX
Stav ojničních ložisek ti asi nikdo moc z venku neřekne ...

ten zbytek není ničím vyjimečný jak obyčejný vanosový motor...
Napsal: čtv 16.06.2016 11:37
od bawore30
Tahle pokud se nepletu lehla na vačkách

Pokud se pletu tak at mě majitel opraví