Stránka 1 z 1

Napsal: sob 26.03.2016 15:34
od Martin85
Ahoj,

tohle se mi ještě nestalo. Dělal jsem nějaké opravy na motoru a po jeho opětovném složení mi nejde čerpadlo benzínu. Zkusil jsem přemostit relé čerpadla(tedy propojit konektor 30 s konektorem 87) a čerpadlo běží. Z tohoto přemostění tedy usuzuji, že z konektoru 87 by měl vycházet + pól do pojistkové skříně. Když vrátím relé zpět tak mám na konektoru 87 - pól a i na pojistce pro benzinové čerpadlo naměřím - pól. Mám v autě neorigo imobilizér ale ten se tváří, že funguje správně.

Může toto mít nějakou spojitost se senzorem na klice.

Nebo nenapadá někoho proč mi tam jde mínus místo plus?

Díky

Napsal: sob 26.03.2016 21:48
od Martin85
Tak mi to asi ani nehází jiskru...

Nějaké nápady?

Napsal: ned 27.03.2016 19:45
od PetrM
Pokuď nejde ani čerpadlo ani jiskra, začal bych změřením čidla otáček. Pokuď to teda nepřerušuje tem imobilizer nebo neni chyba někde v tom skládání motoru :D

Napsal: pon 28.03.2016 20:51
od Martin85
A kolik na něm má být odpor? Mám tam 490 Ohm...

Napsal: stř 30.03.2016 20:30
od PetrM
to je podle mě ok...
A nestala se chyba při té opravě motoru?

Napsal: čtv 31.03.2016 08:23
od Martin85
Já jsem ho akorát přetěsňoval. Jediné, co jsem sundaval je čidlo otáček a ta vyvažovací kladka (to podle čeho snímač počítá otáčky). Kontroloval jsem nastavení rozvodů (tedy i zapalování) a to je OK.

Ještě jsem vyndaval řídící jednotku ale tu jsem zase zpátky zapojil.

Mám fakt podezření, že to bude tím imobilizérem.