Stránka 1 z 2
Napsal: úte 11.08.2015 14:56
od bawore30
Co mě zajímá??? Motor
Všichni co mají a nebo měli a nebo jsou mechanici a servisují tyto motory tak prosím nějaké info o těchto motorech ( nějaké věci o těchto motorech vím ale rád uslyším info přímo od lidí co tyto auta užívají)
p.s.: prosím ne komenty lidí co auto viděli jen na obrázku a nebo vzdáleně někde u někoho děkuji protože je spousta lidí kteří tvrdí že každý kdo to má dělá motor

Napsal: úte 11.08.2015 16:00
od Vlasta
Ten, kdo ho nedělal, ho dělat bude. Jackpot, pokud se mu to povedlo na garanci
Napsal: úte 11.08.2015 16:09
od bawore30
Největší problém co jsem se dozvěděl je protočení šálu a vanosy.Nevím co je a není pravda.Preventivně by se tomu dalo snad předejít vyměnit šály snad
Napsal: úte 11.08.2015 20:24
od Meda
M5board.com mas prostudovany? E60 jsem nemel, jel jsem v ni a znal asi 5 lidi co ji meli jeste jako relativne novy auto (4-6 let stari) a temer vsichni stihli jeste na zaruku, cca 70t km, vymenit motor, prevodovku i diferak. Ti co jezdili hodne to uz napodruhe delali sami.
Z moji kratke projizdky pred par lety se nedivim, ze odchazeji prevodovky a diferaky, clovek, ktery neumi radit s SMG (jako treba ja + tri ctvrtiny majitelu E60 z kolonky zlate mladeze) to tema ranama pri razeni oddela jako prd a ze stejneho duvodu chodi asi do kopru i motory, protoze je prece hrozne cool do toho skocit a nandat tomu do mrtva, prece je to M5 a ta to musi vydrzet.. Parkrat jsem videl ojnice z M6 venku atd. prave z duvodu machrovinek, holt se tyhle auta prodavaly v jiny dobe a jiny cilovy kategorii nez E46, nebo E39.
S salama mas pravdu, u E39 se rika, ze by se meli delat preventivne po 100t km, u E60 by se, podle me, meli delat urcite casteji, preci jen 8500rpm je proste hodne..
Nechci delat chytryho, kdyz jsem ji nemel, ale hodne jsem si o ni zjistoval i pres tohle vsechno, protoze jsem ji jeden cas chtel a....preslo me to

Napsal: úte 11.08.2015 23:36
od Design
Doma jsem mel m6 asi pul roku pak šla do sveta. Podle me prevodovka proste neni podařena a v běžnem provozu rychle umre. Znam tipka s m5 a differaky dela co 30tisic km.
Napsal: stř 12.08.2015 10:51
od Meda
Mel jsem jednu chvili na aute dif z E60, najeto 90t a uz hucel. Muj z E39 ma pres 500t a stale bez problemu.. Ta prevodovka kope neskutecne, cely ustroji dostava hodne na prdel, vcetne prevodovky, asi proto to nic nevydrzi.. Verim, ze kdyby se sehnala origo v manualu, tyhle problemy pocinaje prevodovkou a konce diferakem s poloosama by si clovek usetril, nicmene to stejne nema moc vliv na vydrz motoru, kdyz nevis, jestli to ten pred tebou nedrzel permanentne v omezovaci

Napsal: stř 12.08.2015 13:16
od Design
S tim je potřeba počitat ten kdo mel na nove m5 tak taky mel na benzin atd.. tudiž si chtel auta taky užit. Ja bych ani do m5 ani do m6 nešel dle meho totalne kazi prevodovka ja jsem si s tim proste nerozumel. Ale nerikam že nekomu to nevyhovuje.
Napsal: stř 12.08.2015 15:48
od kosh
Meda píše:Mel jsem jednu chvili na aute dif z E60, najeto 90t a uz hucel. Muj z E39 ma pres 500t a stale bez problemu.. Ta prevodovka kope neskutecne, cely ustroji dostava hodne na prdel, vcetne prevodovky, asi proto to nic nevydrzi.. Verim, ze kdyby se sehnala origo v manualu, tyhle problemy pocinaje prevodovkou a konce diferakem s poloosama by si clovek usetril, nicmene to stejne nema moc vliv na vydrz motoru, kdyz nevis, jestli to ten pred tebou nedrzel permanentne v omezovaci

Ono se na tu převodovku dá zvyknout. Chce to nějaký čas, ale když se na to člověk soustředí tak je potom výsledek plynulý a hladký

Napsal: stř 12.08.2015 23:03
od Meda
Jasny, tomu verim, ja v tom jel 15 minut, takze casu na synchronizaci s autem moc nebylo, druha vec ale je, jestli byla vetsina majitelu E60 opravdu "ridici" a chteli s autem skutecne umet, nebo si ji koupili jen proto, ze na ni proste meli, vubec bych se nedivil, kdyby vetsina byla jako firemni auta
Bohuzel generace E60 a E90 mi uz prijde hodne konzumni oproti E39, nebo E46 a podle toho se k tem autum asi vsichni chovaji
Ikdyz co sem procital o E90, tak ta, pokud je v manualu, by mela byt daleko vetsi drzak, nez E60..
Napsal: pát 14.08.2015 15:39
od kosh
Meda píše:Jasny, tomu verim, ja v tom jel 15 minut, takze casu na synchronizaci s autem moc nebylo, druha vec ale je, jestli byla vetsina majitelu E60 opravdu "ridici" a chteli s autem skutecne umet, nebo si ji koupili jen proto, ze na ni proste meli, vubec bych se nedivil, kdyby vetsina byla jako firemni auta
Bohuzel generace E60 a E90 mi uz prijde hodne konzumni oproti E39, nebo E46 a podle toho se k tem autum asi vsichni chovaji
Ikdyz co sem procital o E90, tak ta, pokud je v manualu, by mela byt daleko vetsi drzak, nez E60..
Taky si myslím.
Napsal: pát 14.08.2015 16:30
od Meda
Vic nam k tomu majitel M3 nerekne

? Az jednou budu menit E39, umim si predstavit nastupce asi jen E90, takze si to taky rad poslechnu

Napsal: pát 14.08.2015 18:47
od MattyX
V manuálu tak netrpí převodovky a diferáky, ale motor S65 je ta stejná písnička jako S85

Někdo má větší štěstí a někdo menší...

Napsal: stř 19.08.2015 14:52
od RomanM3
takže v podstatě si dneska už nemáš z čeho vybírat: bud máš starý poctivý car kterej se sere protože už je prostě starej, nebo máš nový car, kterej se sere, protože je omrdanej....no to je kráááásnej svět. nezbývá než cvakať, cvakať a cvakať

Napsal: stř 19.08.2015 16:32
od kosh
Když to zhodnotím zase z pohledu 3er, tak E90 (E92) Byla asi ta nejhorší M3. Těžká, podvozek takový nemastný, neplaný .... nedotáčivý ... prostě takové GT. Nová F80 je podle mě o hodně lepší auto. Co se týče výdrže jednotlivých dílů nemůžu zatím soudit, ani si nemyslím, že to bude kdo ví jaký držák, ale v dnešní době jiná cesta stejně není.
Napsal: ned 04.10.2015 08:59
od JaraX
já o M5 dost uvažuju, proto mě zajímaj tragické závady toho motoru, jeslti někdo o nečem víte, pár mých zákazníků M5,M6 má a nikdo z nikdy nikdy neřešil závadu motoru, ale je pravda že s tím jezdí jen málo a nedostává to žádný extrakouřů.
otázka co se tam teda stává?
protočené šály na klice by se dali vyřešit ne? horší když projde ojnice blokem.
pro mě by to bylo auto na denní ježdění, takže se na to musím připravit

SMG je super, tak jsem si na to zvykl že bych nic jinyho nechtěl, ostatně to je duvod proč nechci levnější E39, že se dělala jen v manualu
Napsal: ned 04.10.2015 14:12
od MattyX
Problematická je hlavně klikovka. Za 30let to pořád nikdo konstrukčně nevyřešil

V podstatě pokud koupíš zdravý kus, který jede a preventivně ho rozkopneš, důkladně složíš, mohl by jsi mít záruku tak 70tis km bezproblémového provozu

Další věc je jak a kdo měnil olej, jak na tom jsou defacto válce, písty atd. ono taky to co se točí, neznamená, že to jede dobře

Možná se pletu, když tak mě opravte, ale M5 nemá už olejovou měrku, nýbrž jen snímač přes BC? Náplně je tam nějak okolo 8.5L oleje a BC udájně hlásí nízkou hladinu okolo 6L oleje - tudiž co se dějě s motorem kterém chybí přes dva litry oleje, než si toho někdo všimne je asi jasné
Hodně štěstí

Napsal: ned 04.10.2015 14:15
od JaraX
M5 tuším ještě měrku má, ted tu pár měsícu žádná nebyla, ale měrku myslím a oleje tam je 10,5 litru což je mazec.
samozřejmě s tim že to umře se počítá ,ale kdyby to umíralo každých 50tkm tak by mě to naštvalo.
Napsal: ned 04.10.2015 14:26
od MattyX
No u S65, pokud slouží jako trackday car, se říká max 50tis km a musí se udělat preventivní kontrola

Když to vydrží 100tis bez problému, je to malý zázrak a proto bych se na to mrknul. Je to inevstice v rámci tisíců až desetitisíců, ale pořád lepší než novej motor za 450

Napsal: ned 04.10.2015 17:26
od JaraX
tak u mě to bude hlavně na dalniční lítačku

trackday tak jednou za rok

ale naordinovat si jednou za 50tkm nové šály by asi moc problém nebyl.
díky za info
Napsal: ned 18.10.2015 11:53
od annri
Saly na klice
Vanos
SMG prevodovka
Spojka
Stellmotorky skrticich klapek x10...
Senzory skrticich klapek x10...
Spotreba oleje a benzinu...
vse je velmi drahe...
tady mas poctenicko...
http://www.motor-talk.de/forum/kaufbera ... 12638.html