Napsal: ned 28.06.2015 16:50
Zdravím
Mám problém se střechou-baterkou?? Před týdnem jsem koupil M6 2007 v cabru a hned za bránou salonu přestala fungovat střecha a PC v autě píše poruchu (střecha neuzamknuta). Byl jsem na dvou neoriginálních, ale myslím OK diagnostikách a auto bez závad, tak jsem se objednal do BMW.
Při předávání klíčku technikovi v BMW střecha zázračně ozila a vše začalo fungovat (byl jsem za vola), tak mi doporučil vyměnit autobaterii a mělo být po problému, s tím, že jí mám pak dojet nakodovat.
Baterku jsem vyměnil za stejnou kapacitu 110Ah, která byla v autě a vše fungovalo, ale cca jen 50km, potom začalo auto vyhazovat chyby, zkratovalo (prakticky všechny ABS, servo, tlumiče, atd..). tak jsem volal do BMW jaká má být kapacita origo M6 baterky podle vinka a má být 90Ah. Bohužel prodejce, který mi prodal 110Ah baterku měl skladem (pátek) jen 95Ah, tak jsem ji za tuto vyměnil a vše makalo, ale zase po cca 100km, když jsem auto vytočil nad 6000 otáček zase začaly vyskakovat chyby, sice už jen ABS a servo a po vypnutí zapalování se ztratily. Řekl jsem si, že nechám přes noc odpojenou baterku na vyresetování jednotek a ráno vyzkouším znovu, jestli se něco změnilo, ale po zapojení už zase začaly blikat kontrolky střechy a přestala fungovat střecha. Tak jsem namontoval zpátky původní starou autobaterii 110Ah a jel na diagnostiku na vymazání chyb, kdy se zase vše vymazalo, střecha zůstala nefukční jako na počátku koupě auta, ale jednotky už nevyhazují žádné chyby. Jsem z toho KO, stará 110 nedělá s jednotkama bordel, nová 110 i 95 jednotky rozhodí. Nakodovaná je v autě baterka 90Ah. Může dělat baterka takový bordel?? Dík
Mám problém se střechou-baterkou?? Před týdnem jsem koupil M6 2007 v cabru a hned za bránou salonu přestala fungovat střecha a PC v autě píše poruchu (střecha neuzamknuta). Byl jsem na dvou neoriginálních, ale myslím OK diagnostikách a auto bez závad, tak jsem se objednal do BMW.
Při předávání klíčku technikovi v BMW střecha zázračně ozila a vše začalo fungovat (byl jsem za vola), tak mi doporučil vyměnit autobaterii a mělo být po problému, s tím, že jí mám pak dojet nakodovat.
Baterku jsem vyměnil za stejnou kapacitu 110Ah, která byla v autě a vše fungovalo, ale cca jen 50km, potom začalo auto vyhazovat chyby, zkratovalo (prakticky všechny ABS, servo, tlumiče, atd..). tak jsem volal do BMW jaká má být kapacita origo M6 baterky podle vinka a má být 90Ah. Bohužel prodejce, který mi prodal 110Ah baterku měl skladem (pátek) jen 95Ah, tak jsem ji za tuto vyměnil a vše makalo, ale zase po cca 100km, když jsem auto vytočil nad 6000 otáček zase začaly vyskakovat chyby, sice už jen ABS a servo a po vypnutí zapalování se ztratily. Řekl jsem si, že nechám přes noc odpojenou baterku na vyresetování jednotek a ráno vyzkouším znovu, jestli se něco změnilo, ale po zapojení už zase začaly blikat kontrolky střechy a přestala fungovat střecha. Tak jsem namontoval zpátky původní starou autobaterii 110Ah a jel na diagnostiku na vymazání chyb, kdy se zase vše vymazalo, střecha zůstala nefukční jako na počátku koupě auta, ale jednotky už nevyhazují žádné chyby. Jsem z toho KO, stará 110 nedělá s jednotkama bordel, nová 110 i 95 jednotky rozhodí. Nakodovaná je v autě baterka 90Ah. Může dělat baterka takový bordel?? Dík