Stránka 1 z 3
Napsal: stř 25.02.2015 22:49
od HonzaM3
Ahoj
Jak jiste nekteri z vas vedi,pustil jsem se (i kdyz ne uplne dobrovolne)do kompletni stavby motoru z originalnich dilu.
V tuto chvili uz mam prvni fotky a vkladam je tak jak jsem slibil.
Musim rict ze cela ta vec je fakt krasna, procedeni pistu, hlava s vylestenymi ventilami atd...
Motor mi dava dohromady Pavel Ulman, za me jen chvala a opravdu doporuceni, pristup chut jakou to dela a hlavne srdcar BMW.
Fotky dodam postupne i dalsi ted jen na ukazku hlava s blokem no a auto.
Do měsíce začínám zajíždět, nádhernej pocit, motor si zajedu, budu přesně vědět že se ohřál, kdy sem vyměnil olej, jakej dal benzin (neberte mě za slovo

)
Kdyz by nekdo neco tak piste
608711621
Honza.sp@seznam.cz
Napsal: stř 25.02.2015 23:18
od Anton
Krása, konečně se bude moci věnovat mojemu diferáčku

Napsal: čtv 26.02.2015 00:09
od LiborM
HonzaM3 : Byl jsem minulý týden u Pavla Ulmana pro kliku do mé M3 a prohlížel si tvou hlavu po leštění kanálů,velmi pěkná práce. Pavel Ulman je asi jediný člověk,kterému bych motor taky svěřil,ale zatím věřím i sobě....
Anton: Někdy po tom tvém mu povezu svůj difec, mám už koupený kratší převod a bude mi dělat 50% svornost, už se těším na léto...
Napsal: čtv 26.02.2015 00:17
od MattyX
JJ diferáků se mu tam válí docela dost
Jinak stavba motoru super, ale je to nekonečná práce, když se to dělá tak jak to dělá on, tak 100 hodin není rozpočet

Ale nevyplatí se na něčem šetřit, tady to prostě musí být top

Napsal: čtv 26.02.2015 07:33
od HonzaM3
Mas pravdu
Jde tam vsechno do posledniho sroubu novy
Napsal: čtv 26.02.2015 08:09
od Anton
Já to tady trochu zaOTčkuju

párdn
Libor:Já tam dal diff původně na repasy(e46 m3), protože v něm hučelo při plnym rejdu.
Akorát na něm p. Ulman nenašel nic špatně, akorát je prej ten dif "blbě" udělanej, že je tam problém s unašečema, protože ten dif je variabilní. No moc tomu nerozumim
ALe teď se právě rozhoduju, jestli si to mám nechat složit, tak jak to bylo a nebo mi byla nabídnuta výměna lamel z e36 se svorností 50%. Cena kolem 20K. A teď se rozhoduju, jeslti se mi to vyplatí a jestli není 50% moc, když chci jezdit převážně kudlu po okreskách. Aby mi to furt nešlo bokem:D
Byla mi nabídnuta i 25% svornost asi za 15K, ale to mi přijde zase málo a takovej rozdíl v ceně to není.
Napsal: čtv 26.02.2015 13:07
od LiborM
Anton: O tom tvém difu jsem se s ním bavil,ale vůbec mě nanapadlo, že je tvůj. Říkal, že je to právě blbě udělané,hold výrobní vada.
Jinak těžko radit co s tou svorností. Každý to má na něco jiného,ale když budu mluvit za sebe,tak to mám jako auto na zábavu a já se chci bavit. Taky mám respekt z toho, že to půjde víc bokem, v mém případě ještě víc,když budu dávat kratší převod,ale aspon se toho budu víc bát a víc si to užiju. Ted jsem tomu furt stát za krkem a nadával, že to nejede

Chci aby to taky vydrželo, občas chci i na okruh na slicky a tam potom ty lamely v difecu hoří, což se mi i stalo a než to dělat za 2 roky zase obyč repas,tak je lepší jít do větší svornosti a jako přidaná hodnota to bude mít i větší životnost.
Napsal: čtv 26.02.2015 13:23
od LiborM
Ještě mě ted napsadlo,že nevím,jak se ta 50% svornost bude chovat u e46,když to má DSC. Aby se to nějak navzájem nebilo.
Napsal: čtv 26.02.2015 13:32
od Hanz
DSC a samosvor nevadi, protože ten LSD reaguje driv nez DSC, ktere koriguje az nasledny prokluz... navic malokdo driftuje s DSC "on"

Napsal: čtv 26.02.2015 18:59
od Anton
já teda nevim kolik umí svornost ten sériovej dif, ale i tak mi to chodí bokem až moc...e36 m3 3,0 se mi na mizernejch 17kách (255) takhle vůbec netrhala...tady mám vzádu 265/19 a pořád to chce ustřelovat, ale možná je to tim, že jsou vzádu nankagy

(letos vyměním)
No uvidíme ještě mám tejden na rozmyšlenou.
Napsal: čtv 26.02.2015 19:18
od LiborM
Origo svornost je 25%....255 je na e36 dost široký. Mám všude 225 a auto je s tím krásně ovladatelný. Čínský gumy hod do hajzlu.
Napsal: čtv 26.02.2015 19:24
od Anton
to je svornost u e36, e46ka má prej tu svornost variabilní, prej to nějak záleží na otáčkách(kol) a ten dif se snad umí i uplně zamknout.
Ulman mi to vysvětloval, ale já jak nejsem technickej typ, tak jsem to vůbec nepochopil

Napsal: čtv 26.02.2015 22:04
od HonzaM3
M3 e46 by mela mit az svornost 100%
Napsal: pát 27.02.2015 10:33
od Hanz
tady máš srovnání, není to úplně 100% vysvětlení, ale pro představu...
https://www.youtube.com/watch?v=CIH0V8pg8jk
Napsal: pon 23.03.2015 22:39
od HonzaM3
Napsal: pon 23.03.2015 22:41
od HonzaM3
a motor
Napsal: úte 24.03.2015 08:18
od Anton
Pěkný! Přeju hodně šťastných kilometrů.
Jak dlouho budeš zajíždět?
Napsal: úte 24.03.2015 18:12
od HonzaM3
prvních 1000 km to snad budu tlačit

dalších 1000-3000 budeme tlačit dva
3000-5000 se přidá vítr
pak novej olej a pak už jen pořád plnej

Napsal: úte 24.03.2015 18:59
od LiborM
Tak aby ti to dlouho vydrželo....
Napsal: úte 24.03.2015 21:29
od MattyX
LiborM píše:Tak aby ti to dlouho vydrželo....

Zhruba tak těch 70 co ?
