Stránka 1 z 3

Napsal: stř 25.02.2015 22:49
od HonzaM3
Ahoj

Jak jiste nekteri z vas vedi,pustil jsem se (i kdyz ne uplne dobrovolne)do kompletni stavby motoru z originalnich dilu.

V tuto chvili uz mam prvni fotky a vkladam je tak jak jsem slibil.

Musim rict ze cela ta vec je fakt krasna, procedeni pistu, hlava s vylestenymi ventilami atd...

Motor mi dava dohromady Pavel Ulman, za me jen chvala a opravdu doporuceni, pristup chut jakou to dela a hlavne srdcar BMW.

Fotky dodam postupne i dalsi ted jen na ukazku hlava s blokem no a auto.
Do měsíce začínám zajíždět, nádhernej pocit, motor si zajedu, budu přesně vědět že se ohřál, kdy sem vyměnil olej, jakej dal benzin (neberte mě za slovo :-))

Kdyz by nekdo neco tak piste

608711621

Honza.sp@seznam.cz

Napsal: stř 25.02.2015 23:18
od Anton
Krása, konečně se bude moci věnovat mojemu diferáčku :D

Napsal: čtv 26.02.2015 00:09
od LiborM
HonzaM3 : Byl jsem minulý týden u Pavla Ulmana pro kliku do mé M3 a prohlížel si tvou hlavu po leštění kanálů,velmi pěkná práce. Pavel Ulman je asi jediný člověk,kterému bych motor taky svěřil,ale zatím věřím i sobě....

Anton: Někdy po tom tvém mu povezu svůj difec, mám už koupený kratší převod a bude mi dělat 50% svornost, už se těším na léto...

Napsal: čtv 26.02.2015 00:17
od MattyX
JJ diferáků se mu tam válí docela dost :lol:

Jinak stavba motoru super, ale je to nekonečná práce, když se to dělá tak jak to dělá on, tak 100 hodin není rozpočet :? Ale nevyplatí se na něčem šetřit, tady to prostě musí být top :)

Napsal: čtv 26.02.2015 07:33
od HonzaM3
Mas pravdu
Jde tam vsechno do posledniho sroubu novy

Napsal: čtv 26.02.2015 08:09
od Anton
Já to tady trochu zaOTčkuju :D párdn

Libor:Já tam dal diff původně na repasy(e46 m3), protože v něm hučelo při plnym rejdu.
Akorát na něm p. Ulman nenašel nic špatně, akorát je prej ten dif "blbě" udělanej, že je tam problém s unašečema, protože ten dif je variabilní. No moc tomu nerozumim :D
ALe teď se právě rozhoduju, jestli si to mám nechat složit, tak jak to bylo a nebo mi byla nabídnuta výměna lamel z e36 se svorností 50%. Cena kolem 20K. A teď se rozhoduju, jeslti se mi to vyplatí a jestli není 50% moc, když chci jezdit převážně kudlu po okreskách. Aby mi to furt nešlo bokem:D
Byla mi nabídnuta i 25% svornost asi za 15K, ale to mi přijde zase málo a takovej rozdíl v ceně to není.

Napsal: čtv 26.02.2015 13:07
od LiborM
Anton: O tom tvém difu jsem se s ním bavil,ale vůbec mě nanapadlo, že je tvůj. Říkal, že je to právě blbě udělané,hold výrobní vada.

Jinak těžko radit co s tou svorností. Každý to má na něco jiného,ale když budu mluvit za sebe,tak to mám jako auto na zábavu a já se chci bavit. Taky mám respekt z toho, že to půjde víc bokem, v mém případě ještě víc,když budu dávat kratší převod,ale aspon se toho budu víc bát a víc si to užiju. Ted jsem tomu furt stát za krkem a nadával, že to nejede :-)
Chci aby to taky vydrželo, občas chci i na okruh na slicky a tam potom ty lamely v difecu hoří, což se mi i stalo a než to dělat za 2 roky zase obyč repas,tak je lepší jít do větší svornosti a jako přidaná hodnota to bude mít i větší životnost.

Napsal: čtv 26.02.2015 13:23
od LiborM
Ještě mě ted napsadlo,že nevím,jak se ta 50% svornost bude chovat u e46,když to má DSC. Aby se to nějak navzájem nebilo.

Napsal: čtv 26.02.2015 13:32
od Hanz
DSC a samosvor nevadi, protože ten LSD reaguje driv nez DSC, ktere koriguje az nasledny prokluz... navic malokdo driftuje s DSC "on" :-)

Napsal: čtv 26.02.2015 18:59
od Anton
já teda nevim kolik umí svornost ten sériovej dif, ale i tak mi to chodí bokem až moc...e36 m3 3,0 se mi na mizernejch 17kách (255) takhle vůbec netrhala...tady mám vzádu 265/19 a pořád to chce ustřelovat, ale možná je to tim, že jsou vzádu nankagy :D (letos vyměním)
No uvidíme ještě mám tejden na rozmyšlenou.

Napsal: čtv 26.02.2015 19:18
od LiborM
Origo svornost je 25%....255 je na e36 dost široký. Mám všude 225 a auto je s tím krásně ovladatelný. Čínský gumy hod do hajzlu.

Napsal: čtv 26.02.2015 19:24
od Anton
to je svornost u e36, e46ka má prej tu svornost variabilní, prej to nějak záleží na otáčkách(kol) a ten dif se snad umí i uplně zamknout.
Ulman mi to vysvětloval, ale já jak nejsem technickej typ, tak jsem to vůbec nepochopil :D

Napsal: čtv 26.02.2015 22:04
od HonzaM3
M3 e46 by mela mit az svornost 100%

Napsal: pát 27.02.2015 10:33
od Hanz
tady máš srovnání, není to úplně 100% vysvětlení, ale pro představu...
https://www.youtube.com/watch?v=CIH0V8pg8jk

Napsal: pon 23.03.2015 22:39
od HonzaM3
Ahoj všem
a je to tady, dílo dokonáno.
O víkendu to jde do auta, Pavel Ulman odvedl precizní práci a přikládám tedy ještě pár fotek.
Jediné co zůstalo původní a bez doteku jsou ojnice (mimo šroubu), no něco to samozřejmě stálo, ale víte co, seru na to mám novej motor :D :D :D :D :D :D :D

Napsal: pon 23.03.2015 22:41
od HonzaM3
a motor

Napsal: úte 24.03.2015 08:18
od Anton
Pěkný! Přeju hodně šťastných kilometrů.
Jak dlouho budeš zajíždět?

Napsal: úte 24.03.2015 18:12
od HonzaM3
prvních 1000 km to snad budu tlačit :-)
dalších 1000-3000 budeme tlačit dva
3000-5000 se přidá vítr
pak novej olej a pak už jen pořád plnej :-)

Napsal: úte 24.03.2015 18:59
od LiborM
Tak aby ti to dlouho vydrželo....

Napsal: úte 24.03.2015 21:29
od MattyX
LiborM píše:Tak aby ti to dlouho vydrželo....
:D :lol: Zhruba tak těch 70 co ? :)