Stránka 1 z 2
Napsal: pát 30.01.2015 03:10
od Romcicz
Zdravím všechny uvažuji o koupi BMW M3 E46 z roku 2001 s převodovkou SMG myslým že tam bude již SMG II měly by jste nějaké rady na co si dát u toho auta pozor? případně bych chtěl vědět jak je na tom ta převodovka se spolehlivostí moc díky za informace
Napsal: pát 30.01.2015 17:47
od kosh
Romcicz píše:Zdravím všechny uvažuji o koupi BMW M3 E46 z roku 2001 s převodovkou SMG myslým že tam bude již SMG II měly by jste nějaké rady na co si dát u toho auta pozor? případně bych chtěl vědět jak je na tom ta převodovka se spolehlivostí moc díky za informace
Použij tlačítko hledat a dostaneš odpovědi na všechny tvoje dotazy.
Napsal: pát 30.01.2015 18:41
od Foldas
Možná by bylo lepší napsta tenhle dotaz do sekce Mpower
Napsal: sob 31.01.2015 12:23
od pachenko
já jsem taky chtěl SMG, ale mechanici v bmw z Brna mě od toho odradili, že to mám poruchy a kazí se hodně, tak jsem si koupil s manual...
Napsal: sob 31.01.2015 14:31
od Anton
Do e46 M3 se dávalo jen SMG II.
Spolehlivost je různá jako u všeho. Někomu to vydrží 400.000 km a někomu 50.000km.
V zásadě je to jednoduchý zařízení(oproti automatu), kde nejčastěji odchází hydraulická pumpa. Jinak je to manuál.
Napsal: sob 31.01.2015 23:11
od Romcicz
tak o smg jsem zjistil že je to robotizovaný manuál ale nevím přesně jak se ta převodovka chová jestli se chová stejně jak v novější M3 tak to bych do toho šel dokonce by u toho měla být funkce launch control či co
Napsal: ned 01.02.2015 17:56
od Anton
Chová se to tak, že to řadí rychle jako prase. Na režim S6 za 0,08s.
Launch control to jakýsi má(vypnout DSC-> dát režim S6->voličem pohneš dopředu a držíš->plynem si nastavíš otáčky->pustíš volič), ale prej celý ústrojí při tom dostává hrozný pecky

Jinak do modelů po FL jde nahrát CSL soft, kterej to SMG ještě o kousek vylepší.
Na okresky je SMG paráda. Do města a vyloženě na drifty je to na pi*u

Napsal: ned 01.02.2015 20:38
od Flanel
kosh píše:Použij tlačítko hledat a dostaneš odpovědi na všechny tvoje dotazy.
Modrá je dobrá
Anton píše:Do e46 M3 se dávalo jen SMG II.
Spolehlivost je různá jako u všeho. Někomu to vydrží 400.000 km a někomu 50.000km.
V zásadě je to jednoduchý zařízení(oproti automatu), kde nejčastěji odchází hydraulická pumpa. Jinak je to manuál.
Přesně tak, můžeš koupit mrdku SMG i Manuál

spíš bych se díval na celkový stav než jen na to, že koupíš raději 2OOtkm manuál než třeba 1OOtkm SMG (příklad)
Napsal: pon 02.02.2015 10:35
od Marrtin
Taky hledam E46 M3. Jednoznacne SMG, jen malo ridicu umi tak dobre ridit, aby dosahli s manualem stejnych vykonu, mozna v primce jo, ale v zatackach jsou obe ruce na volantu k nezaplaceni. Jezdim celkem casto do jizniho Tirolska, alpsky pasy (doporucuju tohle:
http://de.wikipedia.org/wiki/Stilfser_Joch) a je tam takovejch zatacek, ze na michani benzinu klackem neni cas
Pokud uz nekdo umi podrazovat s meziplynem, urcite to nebude presne tolik meziplynu co je potreba, SMG to udela rychle a presne jak je potreba. Taky si rikam, jestli se SMG hned nevysype, ale je to Mko a s tim se musi pocitat. Kupni cena nehraje roli, na to ma kazdej, kdo chodi do prace. S udrzbou uz je to jinak.
Za me SMG II.
Napsal: pon 02.02.2015 19:19
od KOMA
Stilfser Joch vypadá nádherně, ale to je tak auto si naložit na vlek, někde se tam ubytovat a pak jezdit a jezdit, celou cestu v e46 m3 nevím, to by se mi asi nechtělo. Myslím, že s cenou půjdou ještě trochu dolů, ale brzo se to otočí a pak jen poroste, půjdou nahoru lépe než e36 m3.
Napsal: pon 02.02.2015 19:29
od Anton
No pokud tam není nějakej ultra hard podvozek + výkuch interiéru, tak m3 je v podstatě GTčko, který je na dlouhý cesty dělaný.
Jinak ceny za pěkný kusy jdou spíš nahoru. Když jsem koukal v DE, tak v konfiguraci, kterou jsem tehda hledal (poFL, do 100 najeto, SMG, né černá barva), tak to bylo všechno těžce přes 500, spíš kolem 600tis
A teď s tim kurzem je to ještě horší.
Napsal: pon 02.02.2015 20:47
od KOMA
Jo to souhlasím, je to auto na každý den. Myslel jsem to spíš, že když to máš jako víkendovku, kasičku, potažmo investici, je to cca 2000 km, tak ten vlek na cestu ideál. Nepřijde to po cestě k úhoně a ušetříš i km. Jasně, je to jen e46 m3, ale udělaná bude něco stát, já bych to vezl jedině na vleku. Nebo teda koupit a jezdit všude, jen to držet servisem, užívat.
Jak si, ale člověk udělá lak, kola, podvozek, výfuky, karbony atd. už to není tak jednoduché.
Napsal: úte 03.02.2015 10:00
od Flanel
O tomhle jsem uvažoval, nakonec jsem dovezl před měsícem taliána za necelých 4OO.
http://www.sportovnivozy.cz/57938-bmw-m ... s-chomutov
Napsal: úte 03.02.2015 10:29
od Martyn
Nezna nekdo tuhle? Vzhledove krasna, manual, super cena..
http://www.sportovnivozy.cz/63315-bmw-m ... alozkaFoto
Napsal: úte 03.02.2015 10:38
od KOMA
Za necelých 400 taliána

kolik to má najeto ? smg, barva ?
Ta žlutá ze sportovních vozů to nevím, bořená na zadek, nějak tak opravená, to bych asi nechtěl, to si raději připlatím na taliána

Napsal: úte 03.02.2015 10:54
od stellaM3
Tuhle znám osobně. Nedoporučuju. Motor ok i když stoceny km ale motoricky vyborna. Ale kastle není m3 ale obyc kupe. ...
Napsal: úte 03.02.2015 20:23
od Flanel
Info z jiného fora: Puvodni M3 do vrtule pres strechu jsem mel kupovat onehda pred par lety na Kladne... Mozna najdu fotku... Vinko bude urcite sedet... Byl to manual a prd najeto... Seslo z toho pac majitel to chtel preskladat do jine kastle... Voala.
PS: M3 s blatníkama z coupé nevím. M3 má být tlustá

Napsal: úte 03.02.2015 20:29
od Flanel
KOMA píše:Za necelých 400 taliána

kolik to má najeto ? smg, barva ?
2002; chtěl jsem černou palubku, černý interiér, černou kůži, černou M3. Najeto 13O. V 5O OOOkm měněn motor. 2O14 výměna hydroměnič, udělaný difer, nové ramena, stabiky, silentbloky zadní nápravy new, přední brzdy nové, zadní nové desky, přední pneu nové, zadní 50%, nic neklepe, nebouchá, netříská, bez karbonu v motoru, zlaté kozliky po otevření víčka ventilů, odblok Vmax. Remus tlumič (ten se mi moc nelíbí, ale co už no)
Ještě musím na jaře strhnout hnusné folie, nahodit H&R 30/20 a jsem spoko.
Všichni tu sice nad černou ohrnují nos, mě se to naopak líbí. Jediná, kterou bych bral víc, je šedá CSL. ale bohužel. Barvu si budu vybírat až budu kupovat nové auto. Stav je důležitější

Napsal: úte 03.02.2015 21:37
od stellaM3
Flanel píše:
Info z jiného fora: Puvodni M3 do vrtule pres strechu jsem mel kupovat onehda pred par lety na Kladne... Mozna najdu fotku... Vinko bude urcite sedet... Byl to manual a prd najeto... Seslo z toho pac majitel to chtel preskladat do jine kastle... Voala.
PS: M3 s blatníkama z coupé nevím. M3 má být tlustá

info sedí celkem přesně,taky se přeskládala do jiné kastle jak jsem už psal výše,ale ne bohužel do kastle M3. To prd najeto nesedí má najeto něco přes 200tis. ohdad tak 220(výpis z BMW podle VIN) ale zase motor je dobrej.No jinak to ale za ty peníze nestojí ani náhodou
Napsal: stř 04.02.2015 12:18
od KOMA
Flanel - máš to moc pěkný, černá se mi taky líbí.. takže za 400 koupil a napustil dalších 200

vidím, že to používáš každý den, to ti závidím.
Já jsem svoji koupil v roce 2006 ze Španělska, měla tenkrát necelých 40Tkm, byla to od začátku láska na celý život.. po 3 letech používání jsem ji nechal už odpočívat, postupně jsem si ji udělal, letos ještě snížím a až na nějaký lepší brzdy je hotovo. Má najeto 87Tkm, rok 2001, manuál, celkem slušná výbava.. neprodal bych, má to svoje, měl jsem lepší auta, ale charakter a vzhled mi učaroval, tak má místo v garáži na vždy, možná v důchodě ji prodám, jestli to bude mít nějaký vert
