Stránka 1 z 3
Napsal: stř 17.09.2014 14:12
od 540david
Ahoj,
tak jsem se rozhodl, že si koupím auto pro radost a na výběr zůstala M3 a 911. Limit mám 350 tis. Nemáte někdo přímé porovnání těchto vozů? Ač dlouholetý majitel BMW se z důvodu váhy přikláním k 911. Rozdíl 1320 vs 1570 je znát. Ještě jsem lehce nahlodán Boxsterem S 191 KW, ale vypadá takový holčičí. Díky všem za názory, rady a zkušenosti.
Napsal: stř 17.09.2014 14:17
od Velvetek
Není na 911 ten limit 350tis nízký?
Napsal: stř 17.09.2014 14:26
od KOMA
911 3,4 996 nedoporučuji, ten motor má problém, už si to nepamatuji přesně, ale mám pocit, že se vydírá na klice. Známý ho měl a motor odešel při 130Tkm a kupoval to auto tenkrát nové, poctivý servis atd. pak mu v Porsche řekli, že ty motory mají konstrukční problém 996 3,6 už je v pohodě. Narovinu, za 350 si myslím, že nebude dobrá ani ta M3, nebo bude akorát připravena na doladění a servis tak za dalších 100

Napsal: stř 17.09.2014 14:33
od kurevtor
taky si myslím, že pro 911 bude potřeba přitlačit, za 350 to bude to bude to nejlevnější z nabídky na trhu a nájezd bude k 200 tisícům určitě...
540david: tohle už je finální výběr? Zvažoval si třeba 645i? Myslím, že u ní by ses do 350 vešel a radost by taky jistě udělala

Napsal: stř 17.09.2014 14:41
od 540david
Abych řekl pravdu, tak zásadní je váha a ovladatelnost. Ještě jsem uvažoval nad Hondou S 2000, ale tu sehnat je dost těžké... Už nechci žádný dálniční koráb podobný 645i, jelikož chci co nejvíce sportovní LEHKÉ auto. Na běžnou jízdu mám jiné, tohle bude jen hračka. Bohužel i ta 130i má patnáct metráků. Co se týká spolehlivosti Porsche a jeho motoru, tak to slyším poprvé. S Cayennem jsem najezdil cca. 100 tis. km a oproti X5 je to svou spolehlivostí a kvalitou jako z jiného vesmíru.
Jinak za případné podněty a návrhy i k jiným vozům budu vděčný...

Napsal: stř 17.09.2014 17:03
od vita11
Co třeba Z4? S třílitrem se váha se bude blížit 996 a za 350tis už by se snad dal sehnat pěkný kousek.
Napsal: stř 17.09.2014 17:13
od kurevtor
no pokud davidovi připadá Boxster S "holčičí" tak nevim jak dopadne v jeho hodnocení Z4

Z4 mi je krásné auto, designově promakaný a hlavně se správnym BMW výrazem na masce - problém je, že je strašně maličký

když ho vidím na ulici tak je to jak autíčko pro lidi vysoký 130-160 cm mi připadá

ale to je jen můj názor, někomu to může naopak vyhovovat....
navíc vzhledem k požadavkům tenhle návrh dává smysl..
Napsal: stř 17.09.2014 17:15
od 540david
Na ty jsem taky koukal, ale chci jedině manuál a ty jdou až 400+. Jinak má někdo zkušenosti s Nissanem 350Z? Ten jsem měl původně taky ve výběru, ale je těžký jako kráva. Opravdu nejlíp dopadla ta M3 a 911. Možná ten S Boxster. Limit na koupi jsem si dal opravdu pevný 350, jelikož vím, jak je lehké ulítnout.... Před měsícem jsme s kamarádem kupovali EVO IX a původní rozpočet nabobtnal o 300tis....
Napsal: stř 17.09.2014 17:17
od 540david
Z4 nemá samosvor, že? Pouze Z4M?
Napsal: stř 17.09.2014 17:26
od vita11
v základu ne, ale dodělat se dá cokoliv
letmo jsem se díval na mobile, a bylo tam těch manuálů kolem 350tis dost ... spíš si nevybavuju, že bych někdy viděl E85 v automatu

Napsal: stř 17.09.2014 17:49
od Meda
Na bazosi je na prodej 3.0si v manualu za 300t, chtel jsem se s majitelem dohodnout na vymene za M5, ale chce ji ted jen prodat, najezd ma sice vyssi, k 200t km a skrabnuty blatnik, nicmene cena dobra, auto pekne a kilometry nejsou rozhodujici..

Vahove by mela byt taky OK a pred casem jsem cetl clanek srovnavajici Z4M a M3 E46 kde autor hodne vyzdvihoval lepsi chovani, az motokarove Z4 nad E46, ikdyz slo samozrejme o eMko, vaha bude podobna..

Napsal: stř 17.09.2014 17:58
od 540david
Díky, kouknu.
Napsal: stř 17.09.2014 20:12
od LiborM
Ahoj
Za 350tkč si nekupuj ani M3 e46 ani 911, znám lidi co je mají nebo měli a kupovat to na nejnižším limitu ceny je finanční sebevražda, ty auta jsou drahá na servis a když píši drahá, tak to myslím jakože hodně drahá. 350tis je taková blbá cena, za to moc auto nekoupíš. Ideální volba by byla M3 e36 v super stavu. Na slušnou M3 e46 nebo 911 si nachystej aspon 500tkč. Za nejnižší cenovku se prodávají vyjetiny,nebo auta s problémem(není vždy pravdou), ale asi bych se zaměřil na kousky s historií. Počítej ,že M3 e46 s nájezdem přes 150tkm bez střední G.O. motoru(spodek motoru) je časovaná bomba. V 911 to stejné. Až na tom vyletí ojnice ,tak to kolikrát 100tkč nespraví.
Napsal: stř 17.09.2014 20:42
od zapo
Já osobně mám něco najeto s Boxsterem 2,7 (986) a přes to, že to není S, tak jízda je parádní. Hlavně na pocit, jakej je to "holčicí" povoz uplně zapomeneš, když ti to bude burácet přímo za zády ( což vlastně musíš znát z caymana) jinak je to opravdu spolehlivý auto a díly nejsou vůbec drahý, leckdy levnější než na BMW. Jediná závada co tam byla... Dělalo to loužičku oleje pod motorem a muselo se vyměnit gufero na klice a a pod klikou ještě jedno ( je tam nějakej otvor nevim na co) a ceny byla za origo přímo z Proseku 350 kč za obě. (můžu ti na mail poslat fotky výměny) jinak desky cca 2tis. a tak. Nejlepší je pak jezdit na servis k Sedláčkovi, i když ti pak řekne, že tyhle nový už jsou na nic ( bere jen vzduchem chlazený)

Hlavně ale srovnávat to se Z4 vůbec nejde. I když byl Boxster postavenej v největší krizi, tak je daleko líp postavená než Z4-ka. Tam mi přišlo všechno fórový...
s M3 teda nemůžu sloužit, ale co ta šedá 2003 z Olomouce nebo odkud?
Napsal: stř 17.09.2014 21:10
od 540david
Díky za odpovědi. Furt v těch autech ležím a jsem rád, že zde na BMWklubu to opravdu funguje s radami. Jinak jsem zarytý motorkář, ale bohužel na mě dolehla zodpovědnost, takže motorky musí z domu. Pokud bych žil sám, koupím bez rozmýšlení S1000RR a budu nejšťastnější potenciální mrtvola v republice. Co se týká té Z4, abych řekl pravdu, tak ten Banglův design nějak nedokážu vstřebat. Bohužel se začínám obávat, že i sehnat slušnou M3 a 911 bude problém.... Přeci jen nejsem milionář a vyhodit za ojetou hajtru skoro 400 tis. se mě zrovna nechce. Co se týká toho Boxsteru, já jezdil s Cayennem ne Caymanem..

))) Nikdy jsem neřídil auto s motorem uprostřed, a vím, že absolutní rychlost je velmi specifická. Není to na limitou hodně kousavý?
Napsal: stř 17.09.2014 21:25
od zapo
Jo tak

špatně sem četl... Hele není, je to pořád čitelný a dostat se na běžný silnici na limit... to už je hodně velká hrana a vlastně nesmysl, já sem pak zjistil, že nejvíc si ho užívám ne někde na hraně, ale když se rozeřve ten motor a jak ho máš za zádama... Nejdřív budeš mít šok, protože když sem poprvé vjel na hrbolatou silnici v táhlý zatáčce, tak se mi v ruce začal divně točit volant a já si říkal co je to za hajtru, pak sem si ale všimnul, že auto je klidný, pevný a krásně drží stopu. Z těch moderních aut už člověk prostě neví, co je to cit ve volantu. Taky je fakt, že ze začátku ti bude připadat divný nastavení volantu ( jde jen výškově a v malým rozsahu) vzhledem k posezu, ale pak si uvědomíš, že takhle je to vlastně super. Já fakt krom vzhledu nemůžu říct křivý slovo. A s tím vzhledem... hodně dělaj bílý blinkry, S je ještě o něco hezčí a naživo je to pohoda. Z reakcí kolemjdoucích, tak si stejně nikdo nemyslí, že je to holčičí auto, je to prostě Porsche a to je cool, navíc neuráží jako Ferrari atp. Ale na tom stejně nezáleží..
Napsal: čtv 18.09.2014 11:58
od pepam3
kdybys chtěl nějaký názor na 911-996 nebo m3 e46 tak mi napiš sz. M3 jsem měl a teď mám 911-996. zmíněný problém motoru byl a je u všech 911 tohoto typu z důvodu neodborného používání na okruhu. prostě když se k tomu chová někdo jako prase, nemůže čekat nic jiného, ikdyž to platí u všech aut. K tvému limitu peněz 350tis. nekoupíš 911 ani m3 v dobrém stavu

Napsal: čtv 18.09.2014 12:21
od kurevtor
pepaM3: nechceš to sem hodit veřejně?

Myslím, že nebudu sám koho to zajímá, i když zrovna tyto auta v merku teď nemám..
Napsal: čtv 18.09.2014 13:54
od vita11
taky bych si početl

btw. co si u Porsche představit pod pojmem "neodborné používání na okruhu"?
Napsal: čtv 18.09.2014 17:03
od tanner540i
Ze to nic nevydrzi a pripadne vady se svedou na spatne zachazeni..
