Stránka 1 z 1
Napsal: úte 04.03.2014 10:59
od Francis
Ví někdo jaký je rozdíl mezi vysouvacími ložisky spojky E36 pro M3 a pro neM3? Katalogové číslo je jiné, u M3 ložiska je poznámka H=25 (výška od dosedací plochy na páce k dosedací ploše ložiskového kruhu ?), u neM3 ložiska poznámka o výšce není.
Rozdíl je ve výšce nebo v něčem jiném?
Napsal: úte 04.03.2014 11:11
od Hanz
da se taky upravit ta vysouvaci tycka, resp protikus na druhe strane v musli, kdyby jsi potreboval vic/min vysunout... hral sem si s tim pri montazi Tilton 2lamel spojky... jeste se da pouzit hydraulicke lozisko z VW group, ale to je slozitejsi o napojeni na hadicku...
Napsal: čtv 06.03.2014 23:07
od Speedy
Bacha, ty ložiska jsou fakt jiný. Když jsem přehazovali motor Lopolovi do modrýho kupé, tak jsem tam dali nižší ložisko a spojka vypínala až úplně dole. Tehdy to nikoho nenapadlo, až po letech jsem na to přišel
Dá se to pořešit prodloužením vypínací tyčka spojkového válce, jak píše Hanz.
Napsal: pát 07.03.2014 10:51
od Francis
Kluci, dík za info. Problematiku znám, poprvé jsem na nevhodně vysoké ložisko a nevypínající spojku narazil na mém prvním autě, Škodě 440 Spartak, při handlování převodovek v roce 1984
Podle ETK má E36 M3 3.0 jiné ložisko a jinou vysouvací páku. Z doslechu vím, že má nižší sestavu setrvák-přítlačák a zřejmě je to napraveno soudruhy v NSR vyšším ložiskem a jinou vysouvací pákou.
Páka pro M3 3.0 je shodná s pákou pro 320i s jednohmotou (ta je v kompletu o 10 mm nižší než dvouhmota.
Jde mi o to, zda někdo zná rozměr v prvním příspěvku uvedených ložisek, rozměr červeně kótovaný na obrázku níže.
V podstatě mi statčí rozměr seriového neM3 ložiska, neb to pro M3 už jsem včera zakoupil a umím si ho změřit sám
