Napsal: pát 04.09.2015 12:51
Cca před 14 dny jsem prodal svého mazlíka (E92 330XD). Sice měl najeto 280k, ale vždy vše servisováno originály, tak abych se mohl na auto spolehnout - jezdím každý den.
Auto jsem prodal vlastně trochu předčasně díky delší na rychlo plánované zahraniční cestě a chuťi koupit si nové po návratu. Tedy to znamená, že auto bylo prakticky 10k km po servisu s novými tlumiči, olej+filtry, klima a pneu, desky s kotouči ...
Pán druhý den po prodeji volal, že auto špatně startuje a že v servisu mu řekli, že je špatný alternátor... V tu chvili mne polilo, protože na diagnostice v posledním servisu vše OK a auto jsem do poslední chvíle bez potíží užíval a tak jsem ho i prodával. Opravu jsem pánovi uhradil v plné výši + něco navíc za nervy a čas (opravu provedl ve vlastním servisu). Asi za 4 dny se ozval znovu, že auto má "rozhádaný" motor při ranním startu a že se musejí vyměnit rozvody a že to mám uhradit já, že je to zkrytá vada a že jsem mu tak auto prodal ... Auto bych si vzal nejraději zpět, ale je na něm již najeto min 2 nádrže, pokud tak je, tak do auta zasahoval nejaký servis... A jako poslední kapka bylo, že prý v motoru začalo "klapat" ... Setkal se již někdo s podobným případem? Díky za názory.
Auto jsem prodal vlastně trochu předčasně díky delší na rychlo plánované zahraniční cestě a chuťi koupit si nové po návratu. Tedy to znamená, že auto bylo prakticky 10k km po servisu s novými tlumiči, olej+filtry, klima a pneu, desky s kotouči ...
Pán druhý den po prodeji volal, že auto špatně startuje a že v servisu mu řekli, že je špatný alternátor... V tu chvili mne polilo, protože na diagnostice v posledním servisu vše OK a auto jsem do poslední chvíle bez potíží užíval a tak jsem ho i prodával. Opravu jsem pánovi uhradil v plné výši + něco navíc za nervy a čas (opravu provedl ve vlastním servisu). Asi za 4 dny se ozval znovu, že auto má "rozhádaný" motor při ranním startu a že se musejí vyměnit rozvody a že to mám uhradit já, že je to zkrytá vada a že jsem mu tak auto prodal ... Auto bych si vzal nejraději zpět, ale je na něm již najeto min 2 nádrže, pokud tak je, tak do auta zasahoval nejaký servis... A jako poslední kapka bylo, že prý v motoru začalo "klapat" ... Setkal se již někdo s podobným případem? Díky za názory.